quote:Op donderdag 2 november 2006 00:24 schreef RayMania het volgende:
Jullie krijgen vanaf nu nooit meer je zin.
Elke keer dat jij zei " Jaa, wij zijn kampioen, spelen champions league, en winnen meer" zei ik "Maar wij staan bovenaan!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:49 schreef Bos81 het volgende:
Al die uren voorbereiden om hem PSV-les te geven zijn dus voor niets geweest![]()
Heel mooi, pak die kleuter in het Ajax - Austria Wien topic even aanquote:Op donderdag 2 november 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
Is goed, dan kan dit topic weer voor Feedback gebruikt worden
Ik heb hem er al meermaals op gewaarschuwd hoor. Hij weet dat ie er een half jaar afligt als hij doorgaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef VoreG het volgende:
Nogmaals, die knakker komt er alleen om te trollen. Dat weet iedereen, maar er tegen wat doen ho maar.
Het wordt inderdaad weer tijd dat dat kind weer eens een tijdje op afwezig gaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:29 schreef VoreG het volgende:
Nogmaals, die knakker komt er alleen om te trollen. Dat weet iedereen, maar er tegen wat doen ho maar.
Dat klinkt beter, en doorgaan houdt in, nog een off-topic reactie?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb hem er al meermaals op gewaarschuwd hoor. Hij weet dat ie er een half jaar afligt als hij doorgaat.
Trollen etc.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, en doorgaan houdt in, nog een off-topic reactie?.
Als jij daar moeite in wil steken moet je forum@fok.nl ff mailen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:53 schreef rubbereend het volgende:
half jaar? Moet ik nog een afspraak uit mn archief mailen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jij daar moeite in wil steken moet je forum@fok.nl ff mailen.
Bedankt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:16 schreef rubbereend het volgende:
verstuurd; jullie hebben hem ook.
quote:Op donderdag 2 november 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |