abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:35:42 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24034986
Nadat er in het loting topic al meer dan een pagina over gevuld was dit topic.

Ga je een Europese wedstrijd bezoeken van je club of gewoon een buitenlandse wedstrijd en je weet niet hoe aan kaartjes te komen of er goedkoop te komen?

Vraag hier advies van je medeFOK!kers.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24035026
Voor Monaco - PSV: http://www.virgin-express.com

Brussel - Nice voor +/- 160 Euro reour.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_24035482
OK, Newcastle - Heerenveen. Heb je seizoenskaart nodig of hoeft dat niet bij deze verkoop, hoe duur is het ? Ik ga zelf ook op zoek. YEAH
Forza SCH.
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:00:17 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_24035612
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:56 schreef Jelminho het volgende:
OK, Newcastle - Heerenveen. Heb je seizoenskaart nodig of hoeft dat niet bij deze verkoop, hoe duur is het ? Ik ga zelf ook op zoek. YEAH
Ik weet niet hoe Heerenveen de verkoop regelt.

Vliegen is prijzig maar vanaf Brussel is een stuk goedkoper dan vanaf Amsterdam.

De boot vanaf Ijmuiden is de goedkoopste denk ik.

Als je er toch bent moet je een paar dagen blijven hangen,Newcastle is een superstad
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_24036040
Ik zal het goed in de gaten houden. Bedankt iig
Forza SCH.
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:50:43 #6
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24036835
Wij willen met een paar vrienden in het voorjaar een lang weekend naar Praag. Uiteraard zijn we van plan een wedstrijdje mee te pikken daar. Volgens mij heb je twee grote clubs in Praag (Sparta Praag en Slavia Praag??), hoe kunnen we het best aan kaartjes komen en in welk weekend is er een leuke wedstrijd?
animal magnetism sexual attractive state
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:07:34 #7
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_24038445
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe Heerenveen de verkoop regelt.

Vliegen is prijzig maar vanaf Brussel is een stuk goedkoper dan vanaf Amsterdam.

De boot vanaf Ijmuiden is de goedkoopste denk ik.

Als je er toch bent moet je een paar dagen blijven hangen,Newcastle is een superstad
Ik geloof dat toen NAC tegen Newcastle speelde, DFDS Seaways alle inschrijvingen uit Breda en omgeving blokkeerde. Newcastle is idd een leuke stad
pi_24038804
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:50 schreef kavorka het volgende:
Wij willen met een paar vrienden in het voorjaar een lang weekend naar Praag. Uiteraard zijn we van plan een wedstrijdje mee te pikken daar. Volgens mij heb je twee grote clubs in Praag (Sparta Praag en Slavia Praag??), hoe kunnen we het best aan kaartjes komen en in welk weekend is er een leuke wedstrijd?
http://www.sparta.cz/english/index.asp
http://www.slavia.cz/index_en.asp

Kun je het allemaal vinden
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:29:13 #9
3485 kavorka
lure of the animal
pi_24038929
quote:
Laat mij nou lekker lui zijn

Maar 16 april 2005 speelt slavia thuis tegen sparta praag. Trouwens kleine stadions voor beide clubs. Sparta praag max. 21.000 man en die van slavia 20.000. Kunnen beter naar het ijshockey gaan, dat stadion ziet er wel heel erg gaaf uit!
animal magnetism sexual attractive state
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:12:46 #10
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24039935
TVP
OJAAJOH?
pi_24041095
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:12 schreef hellmondunited het volgende:
TVP
pi_24041319
Goed topic.

Ben al druk bezig een beetje de opties naar Newcastle af te struinen. Het lijkt er overigens op dat de DFDS Seaways niet moeilijk doet bij boekingen via internet. En daarbij boek ik niet vanuit Friesland .

@ Jelminho: je hebt geen seizoenkaart van Heerenveen nodig, ik zou voor de zekerheid wel een uitregistratie bij de club regelen (op de site -> ticketing -> uitregistratie) In Zagreb was het niet nodig maar je weet maar nooit. In Zagreb was alleen een paspoort nodig, aangezien elk ticket op naam stond. Dat zal daar wel weer zo gaan. Tenzij er heel veel mensen meegaan.
pi_24042129
MaxPower, als je wat moois gevonden hebt, zou je het dan hier kunnen posten ?
Forza SCH.
pi_24042421
Handige links:
www.wegolo.nl
www.lowcostairlines.nl

Had zelf gehoopt op Wenen of Aken, maar had er sowieso niet heen gekund als de uitdewedstrijd eerst werd gespeeld. Helaas. Lissabon is vanaf Brussel nog wel te betalen geloof ik. Volgende ronde kans op Boro, zullen ze in IJmuiden weer blij mee zijn
pi_24042882
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 18:53 schreef Jelminho het volgende:
MaxPower, als je wat moois gevonden hebt, zou je het dan hier kunnen posten ?
http://www.dfdsseaways.nl/dfdsseaways/nl voor de boot naar Newcastle, als je voor 9 man boekt kost het 74 euro pp voor een retour. (weet iemand ook of er nog toeslagen overheen komen?)

Zit je ook op http://sc.heerenveen.org/forum Jelminho? Daar loopt ook een topic, met veel meer info.
pi_24043076
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:25 schreef MaxPower het volgende:

[..]

http://www.dfdsseaways.nl/dfdsseaways/nl voor de boot naar Newcastle, als je voor 9 man boekt kost het 74 euro pp voor een retour. (weet iemand ook of er nog toeslagen overheen komen?)
Je hebt brandstoftoeslagen, reserveringskosten en je moet nog met de bus/taxi/metro naar het centrum. Maar dat valt allemaal wel mee. Maar hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt. Goedkoopste hutten zitten het eerst vol natuurlijk.
pi_24043127
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:31 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Je hebt brandstoftoeslagen, reserveringskosten en je moet nog met de bus/taxi/metro naar het centrum. Maar dat valt allemaal wel mee. Maar hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt. Goedkoopste hutten zitten het eerst vol natuurlijk.
Tnx. Ik ga dit weekend waarschijnlijk boeken, maar de eerste hutten zijn al geboekt inderdaad.
pi_24043429
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 17:12 schreef hellmondunited het volgende:
TVP
pi_24043953
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Tnx. Ik ga dit weekend waarschijnlijk boeken, maar de eerste hutten zijn al geboekt inderdaad.
zelfde verhaal natuurlijk met de hotels. Had zelf ook al een reisje gepland naar Sunderland-West Ham, dus heb nog wel ergens een link staan voor goedkoop centraal hotel. Nodig?
Volgens mij was die bus even duur als een (volle) taxi, dus dan zou ik dat doen.

Zie net gvd 5daagse stedentripjes naar Lissabon voor 250e
pi_24045126
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:05 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

zelfde verhaal natuurlijk met de hotels. Had zelf ook al een reisje gepland naar Sunderland-West Ham, dus heb nog wel ergens een link staan voor goedkoop centraal hotel. Nodig?
Volgens mij was die bus even duur als een (volle) taxi, dus dan zou ik dat doen.

Zie net gvd 5daagse stedentripjes naar Lissabon voor 250e
Kom maar met die links, ik kan alles gebruiken.

Ik ben zelf niet naar Lissabon gegaan overigens, toen tegen Benfica. Moest op hele korte termijn na de loting, en de tickets begonnen bij 300 euro. Erg jammer, want in de stad zelf was het geloof ik niet zo duur allemaal.
pi_24045480
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

http://www.travelinn.co.uk/TI/index.jsp?page=inn&id=397
Hier fotos dr van: http://www.premierlodge.com/premierlodge/locate_lodge/photos.jsp?id=571&pic=1
Prijzen zijn nu wel gestegen trouwens, maar in vlg met een hostelletje in de suburb zit je hier nog goedkoop. Ben er zelf uiteindelijk niet geweest, wel in het Quality Hotel, maar dat was een stukkie duurder.
pi_24045586
Tjoink!!?!! 57 pond per nacht.... in Zagreb kostte het 13,50 euro

Wij gaan meestal gewoon voor een youthhostel, comfort heb je geen reet aan rondom een voetbalwedstrijd, als je 6 uur slaapt is het veel.

http://www.yha.org.uk/hostel/hostelpages/69.html

12 pond, komt al meer in de buurt

[ Bericht 59% gewijzigd door MaxPower op 17-12-2004 21:23:15 ]
pi_24045756
Ach, dat is 40e pp. Kan je kruipend/rollend naar huis, inc heerlijk Engels ontbijt. Geen ongedierte en stapelbedden, misschien is dat ff wennen dan
pi_24055040
tvp
pi_24059695
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik ben zelf niet naar Lissabon gegaan overigens, toen tegen Benfica. Moest op hele korte termijn na de loting, en de tickets begonnen bij 300 euro. Erg jammer, want in de stad zelf was het geloof ik niet zo duur allemaal.
Ben laatst naar Portugal gevlogen met Ryanair via Londen. Iig goedkoper dan vanaf Brussel. Duurt alleen wat langer.
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')