Speelde dat publiek zo slecht dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren, wat een ** publiek van rkc
oerwoudgeluidenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Speelde dat publiek zo slecht dan?
Heel het rijtje verdedigingsnegers was te mvv voor woorden. De rest was ook slecht, maar iets minder.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ergste was tiendalli waardoor het 2-1 werd
Ja echt he, het was pierre weer helemaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pierre
Stop aub een paar maanden eerder
ja idd,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hoop ophef, RKC uit verliezen we geloof ik elk seizoen..
Volgens mij is men geswitcht van beker naar emmerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef patrickt37 het volgende:
Gaat de gifbeker dan werkelijk helemaal leeg?
En dat maakt het minder triest? Ik zou eerder zeggen triester, keer op keer verliezen van een kwalitatief laagwaardig team. ik citeer: "met zo'n instelling, blijf je natuurlijk zwakbegaafd"quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hoop ophef, RKC uit verliezen we geloof ik elk seizoen..
ga zijn posts dan ook es ff editten idiootquote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef RayMania het volgende:
GGMM, stop eens met dat uitlokken.
edit: omg ze luisterenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga zijn posts dan ook es ff editten idi-jood
Moet je eens bij ons in het Ajax-topic komen kijken man als Ajax een keer in een half jaar verliest...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond. Reageer normaal, of reageer niet.
Geen getroll hier van Ajacieden of andere supporters.
Tegen een Tsunami kan je weinig doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
Waar is het lek nou? Dat was toch gevonden
Reageer d'r maar niet op. Alle mods hier zijn kakkerlakkenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Moet je eens bij ons in het Ajax-topic komen kijken man als Ajax een keer in een half jaar verliest...![]()
Dus? Ik ben twee weken moderator en Ajax heeft sindsdien geen enkele keer verloren.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Moet je eens bij ons in het Ajax-topic komen kijken man als Ajax een keer in een half jaar verliest...![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Misschien veel ophef, omdat het seizoen er nu al op zit....![]()
Twee Ajacieden en een PSVer, jouw reactie gaat helaas niet op.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Reageer d'r maar niet op. Alle mods hier zijn kakkerlakken
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
Lul niet zo dom, we winnen de Uefa-cup![]()
ik kon er om lachenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef ruud_fr het volgende:
achterlijke idioot van een Koeman gaat zitten zwaaien naar de camera
niet happenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee Ajacieden en een PSVer, jouw reactie gaat helaas niet op.
Hehe kijk de PI eens :pquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee Ajacieden en een PSVer, jouw reactie gaat helaas niet op.
Als je dan toch in sprookjes gelooft, maak er dan Champions League van.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
In de finale tegen RKC Waalwijk zeker?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
quote:
nee, tegen Utrechtquote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In de finale tegen RKC Waalwijk zeker?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |