Kan ik me wel in vinden. Ik vind dat er te vaak gedacht wordt dat het " sportief" is te stoppen als iemand door een pijntje even niet kan spelen. Als het door een overtreding is, dan moet er voor gefloten worden. is het geen overtreding - dikke vette jammer dan. Had zo iemand maar beter uit moeten kijken. Alleen als het gaat om direct noodzakelijk medisch hulp (iemand hersens liggen er half uit of zoiets) kan je de bal uitspelen maar al het andere anders is onderdeel van het spel.quote:Op zondag 5 november 2006 19:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Me reet.
Gewoon mee doorgaan.
Hoef niet sportief te spelen, als we maar winnen.
Maar dan moet je niet gaan huilen als het ook tegen je gebeurd.
Het ging niet om het feit dat ie scoorde, maar meer op de manier waarop hij dat vierde.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een triest volk zeg , Danko uitfluiten omdat ie 1 keer tegenscoort![]()
En dan loopt er een '' feyenoorder '' met een Hofs shirtje aan en daaronder zoon vies lelijk nek shirt![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullien niet allemaal anti Danko , er stond er nog 1 met een feyenoord shirt met de naam van Danko achterop![]()
Hij liep naar Aad de Mos toe om dat doelpunt te vieren dus dan snap ik het niet zo goed , hij juichde niet provocerend .quote:Op zondag 5 november 2006 20:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het ging niet om het feit dat ie scoorde, maar meer op de manier waarop hij dat vierde.
Och, hier deed ik ook aan mee. Puur om te kijken of hij zover gepushed kon worden zodat'ie over de zeik heen gingquote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, zoals ik al zei, een gedeelte van de supporters loopt hem het ene moment op te hemelen en zijn naam te scanderen, en het andere moment wordt hij uitgejoeld.
Was er daarom zoveel ME ofzo , of was Jorien vandaag in de kuipquote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
Opstelten ook nog op DHZ haha.
en dat is de volgende wedstrijd , Feyenoord - AZ stond al op het scorenbord vandaagquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef TC03 het volgende:
Nog maar zes punten achterstand op AZ, valt mee!
was je er zo vroeg johquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was er daarom zoveel ME ofzo , of was Jorien vandaag in de kuip![]()
[..]
en dat is de volgende wedstrijd , Feyenoord - AZ stond al op het scorenbord vandaag, maar dat werd al vlug rechtgezet
![]()
Ach we hoefden dit keer geen vage route af te leggen , maar konden rechtstreeks naar De Kuip.quote:Op zondag 5 november 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was je er zo vroeg joh
toen de warmin up afgelopen was, kwam ik aan gekakt
3 bussen en 60 man op E.V dus iets meer dan 200 man/vrouwquote:Op zondag 5 november 2006 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel man hadden jullie mee
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef koningdavid het volgende:
Hebben jullie een abonnement op de '2-1' ofzo?
Altijd he.quote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?
Whehehe, dat was wat. Paar gasten hem soss aanbieden.quote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
Ik ga woensdag ook niet, zondag welquote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
Helaas geen kaarten.
Ik wil nu wel weer eindelijks eens die beker winnen
Dan ben ik jarigquote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?
Ach wij hebben 3 puntenquote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een triest volk zeg , Danko uitfluiten omdat ie 1 keer tegenscoort![]()
En dan loopt er een '' feyenoorder '' met een Hofs shirtje aan en daaronder zoon vies lelijk nek shirt![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullien niet allemaal anti Danko , er stond er nog 1 met een feyenoord shirt met de naam van Danko achterop![]()
Heb nog met em staan snuiven op de pleequote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
junkquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb nog met em staan snuiven op de plee![]()
Op wie? Volgens mij heeft de top vier allemaal gewonnenquote:
Op Twente.quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op wie? Volgens mij heeft de top vier allemaal gewonnen.
Ben ik het wel mee eens, maar Braamhaar stond er bovenop en liet door spelen, maar toen het andersom was blies hij af, das met 2 maten meten.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Ik vind dat er te vaak gedacht wordt dat het " sportief" is te stoppen als iemand door een pijntje even niet kan spelen. Als het door een overtreding is, dan moet er voor gefloten worden. is het geen overtreding - dikke vette jammer dan. Had zo iemand maar beter uit moeten kijken. Alleen als het gaat om direct noodzakelijk medisch hulp (iemand hersens liggen er half uit of zoiets) kan je de bal uitspelen maar al het andere anders is onderdeel van het spel.
Dat belooft wat...quote:AS Nancy klimt naar tweede plaats
5/11/2006 21:01
Olympique Lyon en Olympique Marseille verloren zaterdag, AS Nancy maakte een dag later geen fout. Na de winst op Bordeaux is de tweede plaats het deel.
Moncef Zerka maakte tien minuten na rust het onderscheid uit een strafschop, die was toegekend omdat Issiar Dia naar de grond was gebracht. In de eerste helft had Jean Claude Darcheville de openingstreffer van Sebastien Puygrenier passend beantwoord.
Het succes van AS Nancy staat in schril contrast met de prestaties van Girondins Bordeaux. De ploeg van Ricardo Gomes verloor opnieuw de eerste wedstrijd in de competitie na een optreden in de Champions League.
Zoals Van Marwijk zou zeggen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef Erasmusch het volgende:
Of lichtpuntjes
dieper dieperquote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef Elvislives het volgende:
Ik hoop dat Feijenoord het hele seizoen doorgaat met 2-1 winnen (behalve in Arnhem), en alsnog kampioen wordt. Jammer dat jullie vandaag van ons wonnen alleen...
Met als verschil dat Sparta met een aanval bezig was en Feyenoord achterin rond stond te tikken. Daarbij had Lazovic volgens mij nooit kunnen zien dat Greene daar lag en hij is er ook niet op geattendeerd.. Maar dat laatste kan ik me in vergissen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar Braamhaar stond er bovenop en liet door spelen, maar toen het andersom was blies hij af, das met 2 maten meten.
Moet jij wat van zeggen ontzettende snuifkoningquote:
Je weet niet eens tegen wie Feyenoord speelde dusquote:Op maandag 6 november 2006 08:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Met als verschil dat Sparta met een aanval bezig was en Feyenoord achterin rond stond te tikken. Daarbij had Lazovic volgens mij nooit kunnen zien dat Greene daar lag en hij is er ook niet op geattendeerd.. Maar dat laatste kan ik me in vergissen.
Sorry gast, maar in tegenstelling tot jouw a.f.c.a., vind ik Feijenoord wél een mooie club.quote:
Ja Vitesse, sorry, maar hé note het tijdstip van de postquote:Op maandag 6 november 2006 08:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Je weet niet eens tegen wie Feyenoord speelde dus![]()
quote:06-11-2006 - Nog altijd opgefokte ambiance in De Kuip
De terugkeer van de wreker leidde tot een explosieve sfeer in De Kuip, want zelfs drie overwinningen op rij met dezelfde cijfers (2-1) hebben Feyenoord niet in rustiger vaarwater gebracht. Een zuchtje tegenwind is al voldoende om het legioen tot razernij te brengen.
Uitgerekend Vitesse-spits Lazovic scoorde gisteren tegen zijn oude liefde, waar hij model stond voor het falende transferbeleid bij Feyenoord. Hij deed dat bovendien, terwijl Greene geblesseerd in de middencirkel lag. Zelfs Feyenoord-coach Erwin Koeman leek Lazovic een draai om zijn oren te willen geven.
Het was voor Feyenoord ook om gek van te worden. In Rotterdamse dienst scoorde Lazovic tussen 2003 en 2005 welgeteld negen keer in 41 duels en daar telde de directie een slordige acht ton per treffer voor neer.
Voor zeven miljoen euro kwam Lazovic van Partizan Belgrado naar De Kuip, voor iets meer dan twee miljoen mocht Vitesse hem dit seizoen overnemen.
Na zijn rode kaart tegen Excelsior leek Lazovic de confrontatie tegen zijn voormalige werkgever te moeten missen. Maar bij de tuchtcommissie boekte Vitesse een onverwachte zege, waardoor trainer Aad de Mos zijn topscorer toch kon opstellen.
Het ego van de trotse Serviër was soms ook al te groot voor de Gelredome, waar hij al eens nukkig reageerde op een wissel. Nadat hij Bahia soepel had omzeild en keeper Timmer in de korte hoek had gepasseerd, trok Lazovic een vlijmscherpe sprint, die pas eindigde in de armen van zijn coach.
Prompt reageerde de harde kern van de Feyenoord-fans zich af met beledigende spreekkoren. De liefde tussen Lazovic en zijn oude vrienden in Rotterdam was snel bekoeld, terwijl hem niets kon worden verweten.
Greene werd licht aangetikt en er was voor Vitesse geen enkele reden om het spel daarvoor vrijwillig te onderbreken. Die ongeschreven regel wordt echter zo vaak verschillend geïnterpreteerd dat de woede bij Feyenoord enigszins viel te begrijpen.
Trainer Koeman en zijn spelers verwezen daarbij naar het besluit van arbiter Braamhaar om de wedstrijd wel stil te leggen, toen Vitesse-invaller Benson geblesseerd raakte.
Met zijn opgefokte gedrag illustreerde Feyenoord-middenvelder Buijs, die Lazovic voor rust vol in het gezicht had geraakt, de wankele gemoedstoestand bij zijn ploeg. Evenals tegen Ajax dreigde Feyenoord mentaal te ontsporen, waarbij opnieuw opviel dat Buijs een kort lontje heeft.
In de broeierige ambiance na de gelijkmaker van Lazovic schoot de marchanderende Braamhaar Feyenoord te hulp door een sliding van Vitesse-verdediger Verhaegh in de 70ste minuut ten onrechte met een vrije trap te bestraffen.
Op aangeven van Kolkka werkte Lucius de bal met enig geluk langs Vitesse-keeper Wapenaar: 2-1. Met die treffer bracht de aanvoerder van Feyenoord tevens de morrende achterban tot bedaren. ‘Nu weet ik weer, waarom Nederland geen scheidsrechters naar het WK mocht afvaardigen’, luidde het schampere commentaar van Vitesse-trainer De Mos.
De gelouterde coach voegde er in een adem aan toe dat Verhaegh met een wilde tackle het onheil al eerder over zich had afgeroepen. Vervolgens gaf De Mos een boeiend gastcollege over wat hij als de grootste zwakte in het Nederlandse voetbal betitelde: de verdediging bij standaardsituaties.
Twee keer zag De Mos zijn ploeg immers falen bij een ‘dood spelmoment’. Bij een corner kon Lucius ongehinderd doorkoppen en tekende Feyenoord-verdediger Bahia met het hoofd voor de 1-0. Een vrije trap werd Vitesse fataal, waarna de Mos concludeerde dat ‘de Nederlandse voetballer niet kan verdedigen bij standaardsituaties, omdat het bij de jeugdopleiding niet wordt aangereikt’.
Kijk naar Ajax, doceerde De Mos. ‘Ze krijgen al hun doelpunten tegen uit corners en vrije trappen. PSV stuurt juist zeven man naar voren bij dode spelmomenten om de zwakte bij de tegenstander uit te buiten. Je kunt er goed op trainen, maar daar hebben de meeste spelers een hekel aan.’
De Mos troostte zich met de gedachte dat zijn ploeg Feyenoord tot een forse knieval had gedwongen in de tweede helft. ‘Het was vrouwen en kinderen eerst. Ik zag de paniek in de ogen bij Koeman en zijn assistent Metgod.’
De Hagenaar mag graag overdrijven, want Feyenoord verzuimde al in de openingsfase afstand te nemen van het zo bleekjes gestarte Vitesse. Grote animator was de na een schorsing teruggekeerde Van Hooijdonk, die de geblesseerde Charisteas verving.
‘Big Pete’ won aanvankelijk elk kopduel en toonde zich volgens De Mos een pure prof, toen het water Feyenoord aan de lippen stond. ‘Van Hooijdonk weet hoe je een wedstrijd uit moet spelen.’
Die kunst verstond hij echter als enige bij het labiele Feyenoord.
Bron: Volkskrant
geen telegraaf johquote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Volgens het AD hebben we idd een optie op Slory
Hij zei na afloop bij een interview dat het een elleboogstoot wasquote:Op maandag 6 november 2006 16:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan Helazovic dan nog zeggen dat Buijs niks deed?
iek denk wel...beetje elleboogquote:Op maandag 6 november 2006 17:43 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Hij zei na afloop bij een interview dat het een elleboogstoot was![]()
wat is dat dan weerquote:Koeman: ‘Ik zit hier niet voor mezelf’
Blessures, magere resultaten, onrust en weinig perspectief. De eerste maanden van het nieuwe seizoen waren loodzwaar voor Erwin Koeman. De Feyenoord-trainer geeft een kijkje in zijn belevingswereld.
"Ik schrijf het af en toe van me af. Zet ik alle problemen die ik sinds dag één bij Feyenoord heb meegemaakt voor mezelf op papier. Ha, ik heb nu een A4-tje vol ellende."
"Nick kan natuurlijk goed voetballen, maar die domme kaarten en dat energieverslindende gedrag moeten eruit. Voor Buijs geldt op dat laatste vlak hetzelfde", aldus Koeman.
Blijft inderdaad heel apart dat die actie van Huntelaar nog steeds door de tuchtcommissie van de knvb onopgemerkt is gebleven...quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
knvb maffia
tegen ajax niks doen met die elleboog van stuntelaar![]()
Blijf het toch gek vinden, dat de man die vroeger bij elke voorzet eerst zn haar goed deed, nu een enorme kale plek heb!quote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef Cart_man het volgende:
Taument was overigens ook bij DHZ gisteren.
Welke?quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
knvb maffia
tegen ajax niks doen met die elleboog van stuntelaar![]()
Voor jou en mij misschien.quote:Op maandag 6 november 2006 22:29 schreef Erasmusch het volgende:
Logisch toch?
quote:Op maandag 6 november 2006 22:20 schreef Keltie het volgende:
Diego Biseswar (18), speelde in de jeugd bij Ajax, staat nu onder contract bij Feyenoord en is verhuurd aan Heracles.
Meteen na de wedstrijd stapt hij in de auto op weg naar Amsterdam, waar zijn ouders wonen. ‘Maar ik voel me meer Feyenoorder dan Ajacied. Ik heb geen contact met spelers van het eerste elftal. Ajax viel mij een beetje tegen, meestal is hun positiespel heel snel, maar dat was nu niet zo.’ Na de wedstrijd laat hij zich niet zien, hij heeft geen behoefte aan Ajacieden. Keert hij in zijn dromen terug naar Ajax? ‘Liever niet, ik wil naar Feyenoord.’
is die jongen nou echt zo domquote:Danko Lazovic heeft zich verontschuldigd tegenover het Feyenoord Legioen. In een interview op Tv Rijnmond zegt hij: "Het is normaal dat de supporters boos zijn na een doelpunt, dat zijn de Feyenoord supporters altijd als je tegen Feyenoord scoort. Het enige dat ik nog moet zeggen is sorry voor de supporters. Voor hen is het belangrijk dat Feyenoord gewonnen heeft."
Bij Vitesse speelt Danko Lazovic goed: "Het is belangrijk voor mij dat ik speel, ik ben proffesional en moet spelen, dat is voetbal. De trainer heeft vertrouwen in me", aldus Danko Lazovic op Tv Rijnmond.
Een niveau lager? Met alle respect hoor maar Feyenoord is ook maar een subtopper op het moment met het materiaal wat ze hebben lopen, en ze hadden Lazovic best een kans kunnen, die kostte niks en Giros ¤ 3 miljoen en een fors salaris.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:28 schreef Maikalo het volgende:
Ik vind het nog steeds zo kort door de bocht om te zeggen dat het stom was om lazovic of leonardo te laten gaan. Met alle respect, maar ze spelen nu echt een niveau lager dan dat ze bij feyenoord deden. Ik moet het nog maar zien als ze bijvoorbeeld nog eens een transfer naar het buitenland verdienen. Zou wel eens een soort Kezman-achtig gebeuren kunnen zijn.
Dat vind ik ook belachelijk. Ik heb het nu niet over het beleid, maar het feit dat deze spelers denk ik niet aan de bak komen als ze een niveau hoger of in het buitenland gaan spelen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Een niveau lager? Met alle respect hoor maar Feyenoord is ook maar een subtopper op het moment met het materiaal wat ze hebben lopen, en ze hadden Lazovic best een kans kunnen, die kostte niks en Giros ¤ 3 miljoen en een fors salaris.
Dat is toch helemaal niet van toepassing?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:02 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook belachelijk. Ik heb het nu niet over het beleid, maar het feit dat deze spelers denk ik niet aan de bak komen als ze een niveau hoger of in het buitenland gaan spelen.
nee, alleen als ze daar weggaan. Ik vind het nog altijd overschatte spelers.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet van toepassing?
Maar in de situatie waarin Feyenoord zich nu bevind zeer bruikbare spelers.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:07 schreef Maikalo het volgende:
[..]
nee, alleen als ze daar weggaan. Ik vind het nog altijd overschatte spelers.
Voor de breedte ja. In deze situatie is het ronduit stom dat ze Lazovic hebben verkocht. Het is ook niet al te slim geweest om Biseswar te verhuren. Misschien wel voor de ontwikkeling van die jongen, maar op het moment zou hij ook al voor genoeg dreging voorin kunnen zorgen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Maar in de situatie waarin Feyenoord zich nu bevind zeer bruikbare spelers.
???????quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:28 schreef Maikalo het volgende:
I, maar ze spelen nu echt een niveau lager dan dat ze bij feyenoord deden.
Leonardo misschien voor de breedte, maar Lazovic zou nu gewoon basisspeler zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Voor de breedte ja. In deze situatie is het ronduit stom dat ze Lazovic hebben verkocht. Het is ook niet al te slim geweest om Biseswar te verhuren. Misschien wel voor de ontwikkeling van die jongen, maar op het moment zou hij ook al voor genoeg dreging voorin kunnen zorgen.
Ik ben nog niet zo overtuigd van z'n talent, maar hij is zeker niks minder dan Tiendalliquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:27 schreef twi het volgende:
Hetgeen wat ik als Ajacied nog steeds het meest onbegrijpelijke vind is dat Zuiverloon is verkocht aan Heerenveen. Ik hou niet bij hoe hij op het moment speelt, maar hij is toch een van de grotere talenten in Nederland. Hoe kun je die jongen dan zo makkelijk laten gaan, als hij interview na interview zegt dat het zijn droom is zich te bewijzen in het eerste van Feyenoord?
Zuiverloon wilde bij ons niet op een bepaalde positie acteren (RB), maar op het middenveld.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:27 schreef twi het volgende:
Hetgeen wat ik als Ajacied nog steeds het meest onbegrijpelijke vind is dat Zuiverloon is verkocht aan Heerenveen. Ik hou niet bij hoe hij op het moment speelt, maar hij is toch een van de grotere talenten in Nederland. Hoe kun je die jongen dan zo makkelijk laten gaan, als hij interview na interview zegt dat het zijn droom is zich te bewijzen in het eerste van Feyenoord?
Heeft het in een interview aangegeven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:37 schreef twi het volgende:
Het lijkt me echt sterk dat hij nu zonder mokken in Heerenveen RB speelt, en hij dat bij Feyenoord niet zou willen. Vind je dat ook niet vreemd, dat Verbeek dat blijkbaar wel van 'm gedaan krijgt en Koeman niet?
Maargoed, misschien heb je inderdaad gelijk en is 'ie net zo verstrooid als De Jong bij ons was. Die begon ook te mokken dat 'ie te weinig op z'n positie speelde, terwijl hij driekwart van de wedstrijd een basisplaats had op rechtshalf
zeker was goed bezigquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:00 schreef Erasmusch het volgende:
Tiendalli deed het al een stuk beter zondag.
Sky Sportsquote:SLORY ON CITY RADAR
Highly-rated Excelsior Rotterdam winger Andwele Slory has caught the eye of Manchester City.
The 24-year-old has scored five goals in 10 Eredivisie games this season and also has four assists to his name.
He has already been watched by City scouts on several occasions and has expressed a fondness for The Premiership.
"I think English football would suit me," he told Algemeen Dagblad.
"However, I am not currently thinking about it, as I am focusing completely on Excelsior."
Slory's current deal at Excelsior expires next summer but City could have fierce competition for his signature, as Feyenoord are also firm admirers.
And due to Feyenoord's affiliation with Excelsior, they do have the option to sign him at the end of the season.
Feyenoord heeft een optie die ze voor april moeten lichten. Overigens wilden ze hem in de B-tjes al halen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Sky Sports
Kapers op de kust jongens.![]()
Bruins niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Slory en Bruins hadden volgens Der Schnor toch al een soort voorcontract bij Feijenoord?
Hij loopt ongeveer gelijk met Kuyt vorig seizoen qua goals en assists, en dat bij Excelsior. Zeker bruikbaar dus, lijkt me. Samen met (een fitte) Castelen toch wel goed voor zo'n 35 goals plus 20 assists per seizoen, en nog goedkoop ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:51 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een optie die ze voor april moeten lichten. Overigens wilden ze hem in de B-tjes al halen.
Toen ik er achter kwam dat ie al 24 was dacht ik eigenlijk gelijk..'o laat dan maar hangen'..
Dat wordt bidden voor een kaartje voor diegene die nog één moeten halen.quote:Kaartverkoop Nancy : Slechts 200 kaarten over
Van de 1030 beschikbare kaarten voor het uitduel met Nancy zijn er inmiddels een slordige 800 opgekocht door Diamond en Goldcardhouders. Dit betekent dat er morgen, wanneer de kaartverkoop voor Silvercard en Europese clubcardhouders begint, nog ruim 200 kaarten over zullen zijn. Naar verwachting zullen deze laatste kaarten binnen no time uitverkocht zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef mister_popcorn het volgende:
ja lekker zeg. Komen d'r geen extra kaarten meer dan?
Sowiesoquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Word dus gezellig in Nancy!!
PLaats dat dan ook niet hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:14 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat wordt bidden voor een kaartje voor diegene die nog één moeten halen.![]()
Oeps..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
PLaats dat dan ook niet hierDit moest geheim blijven
![]()
beetje chaotisch, maar tenminste niet meer zo saai als die vorige.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:29 schreef Keltie het volgende:
Nog 1 keer dirk?
EDIT:
weer een vernieuwde site![]()
quote:Feyenoord onderzoekt de mogelijkheid om de staantribunes terug te laten keren in De Kuip, meldt de Feyenoord krant vandaag. Een delegatie van Feyenoord en stadion Feyenoord vertrekt volgende week naar Duitsland voor een oriënterend bezoek aan de stadions van Schalke 04 en Borussia Dortmuund. De 2 topclubs beschikken al jaren over staantribunes.
'Er liggen meerdere redenen aan ten grondslag dat we hier serieus over nadenken', zegt coördinator supporterszaken Ton Strooband. 'Een deel van de supporters in vak X en S staat al tijdens de wedstrijden, wat aangeeft dat er behoefte aan staantribunes is. De huidige vakken zijn er niet toe uitgerust om als staantribune dienst te doen, wat een onveilige situatie tot gevolg kan hebben'.
'Met een staantribune krijgen supporters de keuze om te gaan staan. Het is dan wel de bedoeling dat de andere tribunes alleen als zittribune dienst doen'.
Of er daadwerkelijk staantribunes komen valt nog te bezien. Het plan is nog in een beginstadium. Mochten Feyenoord en stadion Feyenoord het plan willen doorzetten, dan zal aan een aantal strenge voorwaarden moeten worden voldaan. Er moet onder andere toestemming zijn van de lokale driehoek. Ook moeten supporters op staantribunes constant gefilmd worden. Vervolgens moet er een verzoek worden ingediend bij de KNVB die het op tal van onderdelen zal beoordelen.
franse kutjoden.quote:
Niets nieuws? je hebt nu ook constant een camera op je gericht?quote:
Inderdaad. Of je nou op W zit of op X staat, je wordt sowieso continue in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Niets nieuws? je hebt nu ook constant een camera op je gericht?
Enneuh, Feijenoord.. Ik zeg: "rij eens naar Aachen"
En er hangen her en der nog van die bollen (360 graden camera's?) .. Dus sjah, Big Brother is al watchingquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:54 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Inderdaad. Of je nou op W zit of op X staat, je wordt sowieso continue in de gaten gehouden.
wel humor om allemaal een keer met een shirtje "big brother kan me reet likken" voor vlak voor die cams te gaan hangenquote:
Nou als de hele zooi naar beneden dondert bij een doelpunt weten ze wie het op zen geweten heeft.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:03 schreef Steve_I. het volgende:
klopt, maar een beetje apart dat dat speciaal zo als voorwaarde wordt gesteld.
Dat zijn die passpartout-kaarten zeker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Kan nog wel kaarten Nancy krijgen mocht iemand interesse hebben. Lange zijde, 60 euro. Goedkoper is het niet te krijgen.
Ja, je ken mijn kaartje krijgen voor 50.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Word dus gezellig in Nancy!!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Nou als de hele zooi naar beneden dondert bij een doelpunt weten ze wie het op zen geweten heeft.![]()
Ik denk dat er vele honderden in het bezit zijn van zo'n passe partout.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Dat zijn die passpartout-kaarten zeker?
Ja klopt, ik kan ook aan die kaarten komen maar wou eerst effe afwachten met het uitvak. Dat gaat dus niet werken dus dan maar die pass partout kaart.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik denk dat er vele honderden in het bezit zijn van zo'n passe partout.
Dus het is niet te moeite om naar Nancy op-en-neer te rijden zaterdag bij het niet krijgen van kaarten morgen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Kan nog wel kaarten Nancy krijgen mocht iemand interesse hebben. Lange zijde, 60 euro. Goedkoper is het niet te krijgen.
Ik weet niet of het stadion is uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dus het is niet te moeite om naar Nancy op-en-neer te rijden zaterdag bij het niet krijgen van kaarten morgen?
Heb je nog 4 kaarten toevallig?
Ik wacht even morgenvroeg af, en anders hebben we nog ff contact. Geld dat regelen we wel, zolang je niet 5 gram sos koopt van het geld!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:29 schreef Cart_man het volgende:
Vier kaarten voor Nancy kan ik wel voor je regelen waarschijnlijk. Degene die ik sprak had nog iemand met 30 kaarten zondag. Ben alleen niet in de gelegenheid om ¤240,- voor te schieten.
sos is troep.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik wacht even morgenvroeg af, en anders hebben we nog ff contact. Geld dat regelen we wel, zolang je niet 5 gram sos koopt van het geld!
quote:
Kan je van dat geld sos halenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
Ik ga mijn kaartje ook maar verkopen denk ik.
en zo ongeveer tegelijk:quote:Erwin Koeman sluit tussentijdse versterkingen niet uit
‘Mogelijk toch aankopen Feyenoord in winterstop’
Erwin Koeman heeft in een interview met Sportweek laten weten dat er mogelijk wél aankopen gedaan zullen worden in de winterstop. Technisch directeur Peter Bosz meldde enkele weken geleden nog dat tussentijdse versterkingen voor de kwakkelende Stadionclub niet te halen zijn.
‘‘We zijn achter de schermen druk bezig het team te versterken. Het zal snel blijken wat er gebeurt. Ik kan wel iets prijsgeven, maar dat staat dan weer meteen groot in de kranten, en die onrust kunnen we nu niet gebruiken. We zijn op zoek naar een type als Jaap Stam bij Ajax, een leider,’’ aldus Erwin Koeman.
Toeval? Ik dacht het nietquote:Schreuder: ’Het moet en het zal ook lukken’
Door MAARTEN WIJFFELS
ROTTERDAM - Het is inmiddels veertien maanden geleden dat Alfred Schreuder een wedstrijd speelde voor Feyenoord.
Alfred Schreuder traint samen met Rob Verlinden aan zijn herstel. FOTO: MILAN RINCK
Na een lange periode vol blessureleed en een familietragedie gloort er eindelijk licht aan het einde van de tunnel. Het bekerduel met RKC Waalwijk komt vanavond nog te vroeg, maar een rentree na de winterstop is haalbaar. ,,Het moet en het zal lukken, houd ik mezelf voor.’’
Het gaat er nu echt op lijken dat je begin 2007 weer kunt gaan spelen. Schreuder: ,,Ja, ik ben weer zo ver dat ik mag hopen op een rentree na de winterstop. Ik wil bewust geen tijdstip noemen, maar de achillespees voelde niet eerder zo goed aan als nu. Ik kan weer een duurloop maken, ik kan weer kort draaien, ballen passen. Als we de intensiteit de komende weken steeds iets verder kunnen opvoeren, dan heb ik er alle vertrouwen in.’’
Hoe moeilijk is het om jezelf voetballer te blijven voelen als je er al zo lang uit bent? Je laatste wedstrijd was in augustus 2005 tegen NAC.
,,Dat was soms moeilijk, omdat er perioden zijn geweest dat ik helemaal niet meer aan voetbal dacht. In de zwaarste weken van de ziekte van mijn dochter Anouk, rondom haar begrafenis, toen konden het voetbal en mijn blessure me gestolen worden. Ik ben in anderhalf jaar tijd twee keer een korte periode teruggeweest bij Feyenoord, maar een rentree is nooit eerder dichtbij geweest. Ik zeg eerlijk dat ik daardoor lang twijfels heb gehad of het nog wel zou lukken.
,,Hoop hou je altijd, maar ik bleef maar last houden van de pees. Na de tweede operatie bleek er een fistel te zijn gegroeid, waardoor de operatiewond steeds niet dichtging. Dat heeft mijn herstel met vier maanden vertraagd. Een maandje geleden was ik weer zover dat ik naar Feyenoord terug kon. Mede omdat het nogal hectisch was bij de club, zit ik nu toch nog even op het KNVB-sportcentrum in Zeist. Als je lange dagen maakt en constant bezig bent, is Zeist een ideale plek. Tijdens een eenzame duurloop in de bossen kom je tot goede inzichten en antwoorden op vragen.’’
Zoals het antwoord op de vraag wat iemand drijft om het op zijn 34ste nog één keer te proberen?
,,Laatst vroeg Peter Bosz nog aan me: is dit mentaal niet heel erg zwaar na alles wat je de afgelopen twee jaar al hebt meegemaakt? Mensen vragen dat vaker, logisch, maar mentaal is het juist helemaal geen probleem om te revalideren. Wat we met Anouk hebben meegemaakt was zwaar en daarbij vergeleken is dit zelfs leuk. Ik mag dit doen, dat wil ik me steeds blijven realiseren. Natuurlijk kan ik ’s avonds moe zijn van een lange trainingsdag, maar dat is altijd fysieke vermoeidheid. Niet mentaal.
,,Ren ik in mijn eentje door het bos, dan heb ik op een bepaalde manier contact met Anouk en dat geeft kracht. Het moet en het zal lukken, houd ik mezelf voor. Ik wil nog heel graag een tijdje doorvoetballen. Twee jaar zou prachtig zijn. Ik ben niet zwaarder geworden, drink weinig prik, let op met eten. Het hoort bij de laatste kans die ik wil pakken.’’
Hoe kritisch wil je straks zijn naar jezelf toe?
,,Ik heb al bepaald dat ik kritisch ga kijken naar mijn niveau. In het begin zul je blij en tevreden zijn dat je weer met de groep kunt trainen. Het doemscenario van roemloos stoppen is dan definitief afgewend. Maar daarna wil ik snel weer de lat op een bepaalde hoogte leggen. Mijn oude niveau benaderen moet kunnen, zeg ik nu. Maar dat is gevoelsmatig. Ik heb daar geen duidelijke aanwijzing voor.
,,En mocht ik mijn inbreng zelf te mager vinden, dan stop ik. In dat geval heb ik het geprobeerd en kan ik mezelf niets verwijten. Mijn gedachten over een afscheidswedstrijd? Nou, die hoef ik tegen die tijd niet, hoor. Of anders hooguit in relatie tot een goed doel.’’
Heb je een beeld van wat jij Feyenoord en Koeman kunt bieden in dit moeilijke seizoen?
,,Ik vind niet dat ik in de positie ben om daar na zo’n lange afwezigheid veel over te zeggen. Na elke wedstrijd loop ik even de kleedkamer in. Dat ben ik al die tijd blijven doen. Ik vind het leuk om met sommige spelers te praten over wat ik zie vanaf de tribune. Met Serginho Greene bijvoorbeeld ben ik best veel bezig. Met hem speelde ik al bij RKC en met Ali Boussaboun zelfs al bij NAC. Wat me deugd doet, is dat het de laatste wedstrijden beter staat bij Feyenoord. Met Lucius is er achterin een rustpunt. Iemand die goed en zinnig coacht. En we spelen met 4-3-3 een herkenbaarder systeem voor spelers. Tegen Vitesse heb ik de beste eerste helft van het seizoen gezien.’’
Waar kijk je het meest naar uit als je denkt aan een rentree?
,,Twee dingen: het lege gevoel na een wedstrijd die je hebt gewonnen. Dat gevoel wil ik graag weer delen met een groep. En het moment dat je met z’n allen de tunnel van de Kuip uitkomt. De eerste stappen in een vol stadion geven een kick. Zelfs op de tribune heb ik nog steeds kippenvel als ik de jongens het veld op zie komen. Dat blijft hét moment van de week.’’
Misschien kan Schreuder de jongere spelers inspireren of motiveren.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
en zo ongeveer tegelijk:
[..]
Toeval? Ik dacht het niet![]()
Koeman maakt ons weer blij met een dode mus
Slory en/of Bruins zullen wel komen, plus een ervaren middenvelder. Maar niet van het kaliber Stam.quote:
Op het forum van Lunatisnews had ook niemand een kaart, ik moet je 1e SC houder nog tegen komen die wel een kaart heeft.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
Geen kaart voor Nancy, was al eerste maar ze was net te laat..stond ook een doos achter dat ding. Nah toch maar een hoteltje/herbergie zoeken dan hehe
ik ook niets. Kutfransen. stinkend kutvolk, slechts 1000 kaartjes geven. tyfusjodenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:25 schreef Staanplaats het volgende:
Geen kaart voor Nancy, was al eerste maar ze was net te laat..stond ook een doos achter dat ding. Nah toch maar een hoteltje/herbergie zoeken dan hehe
hoiquote:Op woensdag 8 november 2006 10:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Op het forum van Lunatisnews had ook niemand een kaart, ik moet je 1e SC houder nog tegen komen die wel een kaart heeft.
quote:Koeman heeft niet eens aan Aerts gedacht
8/11/2006 12:35
Erwin Koeman maakte nog maar eens duidelijk dat er voor Maikel Aerts geen toekomst meer is bij Feyenoord. Zelfs het ontbreken van drie doelmannen levert de dertigjarige keeper geen plaats in de selectie op.
Tegen RKC Waalwijk zit woensdagavond de zeventienjarige Erwin Mulder op de bank. Koeman koos voor de jonge keeper omdat tweede doelman Patrick Lodewijks, derde keeper Sherif Ekramy en de negentienjarige Stef Doedee allen geblesseerd zijn. Eerste keus Henk Timmer staat in Waalwijk tussen de palen.
Aerts traint en speelt bij Jong Feyenoord. 'Ik spreek hem niet vaak meer', vertelde coach Koeman aan BN De Stem. 'Het is voor mij ook geen optie geweest hem mee te nemen naar Waalwijk. En gezien zijn verleden bij deze club lijkt het me ook niet verstandig om hem weer terug bij de selectie te halen.'
Aerts is uit beeld geraakt nadat hij vorig seizoen drie duels op rij had geblunderd. Als dieptepunt gold zijn optreden tegen FC Twente, toen de doelman de bal in de voeten speelde van Blaise N'Kufo, waarna de Zwitserse Tukker simpel scoorde en Aerts zelf om een wissel vroeg. Sindsdien heeft hij geen deel meer uitgemaakt van de selectie van Koeman.
toch sneu voor zo'n gozer... goed, hij heeft een groot aandeel in een verloren seizoen, maar hij kan opzich wel redelijk keepen, heeft hij al eerder laten zien. Het is geen topkeeper, maar dit is dan ook wel weer lullig...quote:
Lekker duidelijke reactie.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nu ze toch geen Europees voetbal halen, kunnen ze dat eindelijk doen![]()
Bij mij zijn er 3 uitgehaaldquote:Op woensdag 8 november 2006 10:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Op het forum van Lunatisnews had ook niemand een kaart, ik moet je 1e SC houder nog tegen komen die wel een kaart heeft.
precies, die weet het onderhand wel denk ik. Er moet vantevoren gecheckt worden of de kaarten al geprint kunnen worden. Bij mij zat die gast ook al 8.50 te checken, maar dat lukte niet. 10 seconden voor dat ze officieel verkocht mogen worden staat het systeem altijd al open zei ie.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef FrankyMcG het volgende:
8:49 haalde mijn maatje (die een tickutbox heeft) 6 kaarten uit dat kastje!
waarom zit jij d'r niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef jorienvdherik het volgende:
bij warming up ?
quote:Feyenoord staat er aan het einde van deze maand in Frankrijk niet alleen voor. De ploeg van trainer Erwin Koeman zal in het UEFA Cup treffen met Nancy worden gesteund door het maximale aantal Nederlandse supporters dat is toegestaan. Het enthousiasme bij het legioen voor deze Europese wedstrijd is opvallend groot. De duizend kaarten die de club ter beschikking had waren vandaag binnen acht seconden uitverkocht.
Feyenoord treft de Franse ploeg op 30 november in Frankrijk.
quote:De Guzman ontbreekt in basis vanwege blessure
Bron: FRGoals.nl | Door: Boyd
Feyenoord speelt straks tijdens de wedstrijd tegen RKC Waalwijk zonder Jonathan de Guzman in de basis. De Canadees ontbreekt vanwege een blessure. Zijn vervanger op het middenveld is Sebastián Pardo, die tegen Vitesse niet in de basis stond. Lucius en Bahia vormen het centrum van de verdediging, backs zijn Tiendalli en Greene. Bij de eerste 11 zitten geen echte verrassingen, buiten het feit dat de Guzman niet speelt. Het bekerduel in Waalwijk is live te zien op Talpa vanaf 20.45u.
Tsjah..ga normaal in Maassluis, daar weten ze wel hoe en wat. Alleen daar ben je nooit de enige. Ander maatje had wel goede ervaringen in Vlaardingen, maarja dat mens had er vandaag niet zoheel veel van begrepen. Je moet gewoon 8.55 gaan proberen en telkens herhalen..quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
precies, die weet het onderhand wel denk ik. Er moet vantevoren gecheckt worden of de kaarten al geprint kunnen worden. Bij mij zat die gast ook al 8.50 te checken, maar dat lukte niet. 10 seconden voor dat ze officieel verkocht mogen worden staat het systeem altijd al open zei ie.
Ben er in ieder geval bij![]()
Omdat het uitvak wel uitverkocht is? Rare redenatie altijd, verkoop gewoon zoveel mogelijk kaarten, ookal is het aan uitsupporters.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef mister_popcorn het volgende:
ik snap niet waarom ik geen kaartje meer voor waalwijk uit kon kopen aangezien dat hele stadion leeg is? (niet dat het zo leuk zou zijn aangezien het nu 1-0 is...)
ergste was tiendalli waardoor het 2-1 werdquote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Seizoen 2006/2007 alweer over..
Buijs
Greene
Pierre![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hofs ?!!?! wtf is er met die gozer
Bahia idem dito
en dan moet ik ook nog eens leren voor toetsweek, helemaal geen zin dus.
Speelde dat publiek zo slecht dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
terrecht verloren, wat een ** publiek van rkc
oerwoudgeluidenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Speelde dat publiek zo slecht dan?
Heel het rijtje verdedigingsnegers was te mvv voor woorden. De rest was ook slecht, maar iets minder.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ergste was tiendalli waardoor het 2-1 werd
Ja echt he, het was pierre weer helemaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pierre
Stop aub een paar maanden eerder
ja idd,quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hoop ophef, RKC uit verliezen we geloof ik elk seizoen..
Volgens mij is men geswitcht van beker naar emmerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:15 schreef patrickt37 het volgende:
Gaat de gifbeker dan werkelijk helemaal leeg?
En dat maakt het minder triest? Ik zou eerder zeggen triester, keer op keer verliezen van een kwalitatief laagwaardig team. ik citeer: "met zo'n instelling, blijf je natuurlijk zwakbegaafd"quote:Op woensdag 8 november 2006 23:19 schreef Staanplaats het volgende:
Pfff hoop ophef, RKC uit verliezen we geloof ik elk seizoen..
ga zijn posts dan ook es ff editten idiootquote:Op woensdag 8 november 2006 23:22 schreef RayMania het volgende:
GGMM, stop eens met dat uitlokken.
edit: omg ze luisterenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga zijn posts dan ook es ff editten idi-jood
Moet je eens bij ons in het Ajax-topic komen kijken man als Ajax een keer in een half jaar verliest...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond. Reageer normaal, of reageer niet.
Geen getroll hier van Ajacieden of andere supporters.
Tegen een Tsunami kan je weinig doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:26 schreef dronkeykong het volgende:
Waar is het lek nou? Dat was toch gevonden
Reageer d'r maar niet op. Alle mods hier zijn kakkerlakkenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Moet je eens bij ons in het Ajax-topic komen kijken man als Ajax een keer in een half jaar verliest...![]()
Dus? Ik ben twee weken moderator en Ajax heeft sindsdien geen enkele keer verloren.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:29 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Moet je eens bij ons in het Ajax-topic komen kijken man als Ajax een keer in een half jaar verliest...![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Misschien veel ophef, omdat het seizoen er nu al op zit....![]()
Twee Ajacieden en een PSVer, jouw reactie gaat helaas niet op.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Reageer d'r maar niet op. Alle mods hier zijn kakkerlakken
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
Lul niet zo dom, we winnen de Uefa-cup![]()
ik kon er om lachenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef ruud_fr het volgende:
achterlijke idioot van een Koeman gaat zitten zwaaien naar de camera
niet happenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee Ajacieden en een PSVer, jouw reactie gaat helaas niet op.
Hehe kijk de PI eens :pquote:Op woensdag 8 november 2006 23:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twee Ajacieden en een PSVer, jouw reactie gaat helaas niet op.
Als je dan toch in sprookjes gelooft, maak er dan Champions League van.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
In de finale tegen RKC Waalwijk zeker?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:31 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
quote:
nee, tegen Utrechtquote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In de finale tegen RKC Waalwijk zeker?![]()
oerwoudgeluidenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef RayMania het volgende:
Wat heeft vak EE misgedaan vanavond dan?
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef RayMania het volgende:
Kijk ajax vorig seizoen, één en al bagger en aan het einde van het seizoen sta je met CL uefa
jullie hadden Dirkie, nu moet dat wel lukken (als jullie ooit nog uefa halen)quote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Da's jullie een paar jaar geleden zeker goed bevallen in de bekerfinale?![]()
Maak jij je eerst nou maar druk dat jouw cluppie UEFA haaltquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jullie hadden Dirkie, nu moet dat wel lukken (als jullie ooit nog uefa halen)
waar heb je het toch over man, heb niets gehoordquote:Op woensdag 8 november 2006 23:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oerwoudgeluiden
het bananenlied
![]()
Na afloop van het seizoen waren er natuurlijk nog geen voorronden CL hèquote:
we liggen op koersquote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak jij je eerst nou maar druk dat jouw cluppie UEFA haalt![]()
ach 2e helft verlening bij die cornersquote:Op woensdag 8 november 2006 23:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waar heb je het toch over man, heb niets gehoord
Stel je niet zo aan wil je.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ach 2e helft verlening bij die corners
quote:Joonas Kolkka is geraakt door de fluitconcerten tijdens zijn eerste competitieduels in het shirt van Feyenoord. "Het was op de man gericht en dus hebben de fluitconcerten me zeker geraakt".
In de recenste editie van de Feyenoord Krant doet de Finse vleugelspits zijn beklag: "Het was op de man gericht en dus hebben de fluitconcerten me zeker geraakt. Dat heb ik nergens gehad, niet in Griekenland, niet in Engeland en niet in Duitsland."
Begrijpen doet Kolkka het bovendien niet: "Ik vind het raar. Iedereen zegt dat Feyenoord de beste fans heeft van heel Nederland. Maar die fans fluiten mij, één van de eigen spelers, wel gewoon uit. Ik weet dat ik me moet bewijzen, maar dit maakte het er niet gemakkelijker op."
Iedereen ziet dat dit seizoen voor 010 hopeloos is. Gewoon blijven voetballen voor het linker rijtje, en gedurende het seizoen verstandige aankopen doen. En natuurlijk een trainerswissel.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lullo.
Maar goed, wie zegt dat het seizoen van Feyenoord verloren is?
Kijk Ajax vorig seizoen, één en al bagger en aan het einde van het seizoen sta je met CL, de beker en overwintering. Feyenoord kan ook nog CL halen (kampioen niet denk ik) en misschien wel verrassen in de UEFA Cup.
Ubertriest ja. Dat het team met een fluitconcert het veld afgaat na de zoveelste wanprestatie kan ik me nog goed voorstellen, maar zo persoonlijk je tegen Kolkka richten is echt zielig. Kunnen die 'supporters' niet lekker naar de Arena ofzo?quote:
Het verschil is dat Ajax geld had.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:06 schreef RayMania het volgende:
Ik vond Ajax ook hopeloos na die gelijke spelen tegen Heracles en ADO thuis en verliezen bij NEC etc. De prijzen worden aan het einde verdeeld, niet half november.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het verschil is dat Ajax geld potentie had.
En waarom zou Feyenoord geen potentie hebben? Op geld na is er in de Kuip alles (en misschien nog wel meer) wat er ook in de Arena is.quote:
je mist niet alleen geld ook een clubleiding met visiequote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En waarom zou Feyenoord geen potentie hebben? Op geld na is er in de Kuip alles (en misschien nog wel meer) wat er ook in de Arena is.
Die rotzooi bij jullie vorig jaar was al even hopeloos als die van ons nu, als er geen geld voor Huntelaar was geweest hadden jullie geen eens de play-offs gehaald en was het nu in de Arena net zo'n zooi als in de Kuip.
ze ontberen kwaliteit voor de top, maar de selectie is echt beter dan die van RKCquote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Rekenen jullie dit Koeman aan trouwens, in mijn omgeving hoor ik daar namelijk wel eens iets over? Naar mijn mening kan hij er weinig aan doen, Feyenoord ontbeerd gewoon kwaliteit en geld. Onder een andere trainer zou het niet veel beter gaan lijkt me.
Die janlul maakt geen een speler beter, en ook al hebben we geen topspelers, zoals ze presteren is Feyenoord onwaardig, en ook ver onder het niveau wat je uit deze spelers hoort te halen. En ja, dat reken ik hem aan. Ik wou net gaan posten dat ie op mocht tyften toen ik jou post las.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Rekenen jullie dit Koeman aan trouwens, in mijn omgeving hoor ik daar namelijk wel eens iets over? Naar mijn mening kan hij er weinig aan doen, Feyenoord ontbeerd gewoon kwaliteit en geld. Onder een andere trainer zou het niet veel beter gaan lijkt me.
quote:Koeman: analyseren heeft geen zin
Voor de camera's van Talpa gaf Erwin Koeman vlak na afloop aan dat dit duel analyseren geen zin heeft. 'Alles ging fout vanavond. En nog hadden we kunnen winnen. We hebben het aan onszelf te wijten dat we uitgeschakeld zijn.
Als we zo spelen tegen Willem II dit weekend dan verliezen we daar ook van.' Koeman vond Theo Lucius een van de weinige spelers die een behoorlijke wedstrijd speelde.
Plus dat Ajax destijds echt wel een kwalitatief betere selectie had dan het feyenoord van nu. Bij Feyenoord heb ik veel meer het idee dat ze niet zo gek veel beter kunnen dan dit.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:26 schreef rubbereend het volgende:
je mist niet alleen geld ook een clubleiding met visie
ajax heeft ook het geluk van het beursgeld, dat hebben ze in slechte tijden kunne opgebruiken. Die financiele armslag heeft Feyenoord niet. En als er dan zoals in het Gullit jaar maar over de balk wordt gesmeten graaf je je eigen gat.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Plus dat Ajax destijds echt wel een kwalitatief betere selectie had dan het feyenoord van nu. Bij Feyenoord heb ik veel meer het idee dat ze niet zo gek veel beter kunnen dan dit.
Misschien. Moet er nu al zestien regelen voor maten, die gaan voor. Zal morgen even bellen met degene die de kaarten heeft. Waarschijnlijk komen er in de loop van de tijd meer kaarten bij. Zijn nog wat gasten die van het weekend op en neer rijden.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Najah wordt nog wel gezellige dag joh. Cart_man had je nog kaarten in de aanbieding? gwmd@lycos.nl
Hij is verantwoordelijk voor het tactische verhaal... En dat klopt van geen kanten.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Als het Kolkka niet zint, dan rot hij toch gewoon op! Dan hebben wij misschien wel weer wat geld.quote:
HIj heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 08:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als het Kolkka niet zint, dan rot hij toch gewoon op! Dan hebben wij misschien wel weer wat geld.
"HeatWave (Kutmod)", je steekt het niet onder banken of stoelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HIj heeft wel gelijk natuurlijk.
Jullie liepen vorig seizoen ONS te betichten van nep publiek omdat we ontevreden waren en onze eigen spelers uitfloten, en wat doet het oh-zo trouwe legioen.
pre-cies hetzelfde...
Het was inderdaad niet best wat Van Hooydonk liet zien.... maar weinig ballen kwamen aan en hij was inderdaad niet erg doelgerichtquote:Op donderdag 9 november 2006 09:11 schreef Pritt het volgende:
Pi-Air was wederom de slechtste man van het veld.
Probeert alles in 1x door te geven, niks komt aan en totaal geen dreiging van hem.
Tijd dat Castelen terug komt.
Neequote:Op donderdag 9 november 2006 09:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
"HeatWave (Kutmod)", je steekt het niet onder banken of stoelen.
Het helpt wel, want hij begint beter te spelen. Prutshoer dat het is/was.
je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:05 schreef HeatWave het volgende:
ajacieden gaan altijd eerder weg: Kuip liep leeg na Feyenoord-ajax
Dan ben je echt lomp. Met spelers als Hofs, De Guzman en Greene heb je echt wel kwaliteit in huis. Dat het minder is dan Ajax, PSV of AZ ben ik met je eens, maar kijk nou eens naar de elftallen van RKC en Feyenoord op papier. Feyenoord heeft gewoon (in potentie) veel meer kwaliteit, dus ze kunnen écht wel beter dan dit.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Plus dat Ajax destijds echt wel een kwalitatief betere selectie had dan het feyenoord van nu. Bij Feyenoord heb ik veel meer het idee dat ze niet zo gek veel beter kunnen dan dit.
alsof Kolka nog geld op brengtquote:Op donderdag 9 november 2006 08:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als het Kolkka niet zint, dan rot hij toch gewoon op! Dan hebben wij misschien wel weer wat geld.
ff oppassen zondagquote:Inmiddels is Tilburg in opperste staat van paraatheid en wordt er zoals het er zich naar laat aanzien zondag een noodverordening afgekondigd. Deze houdt in dat herkenbare Feyenoord-supporters de toegang tot het stadion en wellicht zelfs de stad geweigerd zal worden. Waar Tilburg deze juist wilde beperken zal nu waarschijnlijk sprake zijn van een verhoogde politie-inzet. Feyenoord betreurt deze hele gang van zaken en is en blijft van mening dat de wedstrijd van komende zondag op een voor alle partijen acceptabele manier, zonder buscombiregeling en zonder overmatige politie-inzet georganiseerd had kunnen worden.
uiteraard niet, maar scheelt wat salarisquote:Op donderdag 9 november 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof Kolka nog geld op brengt
en ergenisquote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
uiteraard niet, maar scheelt wat salaris
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:06 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
uiteraard niet, maar scheelt wat salaris
de verlosserquote:Cassano: 'Ik had Roma nooit moeten verlaten'
9/11/2006 9 :34
Het is zeer onwaarschijnlijk dat Antonio Cassano nog zal spelen voor Real Madrid. 'Het woord sorry komt niet voor in mijn woordenboek.'
Cassano reageerde woensdagavond via televisiezender Sky Italia op de woorden van coach Fabio Capello. De trainer had de aanvaller vorige week uit zijn selectie gezet omdat Cassano de trainer had beledigd. Capello verklaarde dinsdag dat de 24-jarige Italiaan pas kan terugkeren in de spelergroep als hij zijn excuses aanbiedt aan de coach en de selectie.
Geen sprake van, aldus Cassano. 'Het woord sorry komt niet voor in mijn woordenboek. Je excuses aanbieden en toegeven dat je een fout hebt gemaakt, zijn twee totaal verschillende dingen. Ik heb fouten gemaakt, maar sinds de dag dat ik ben geboren, heb ik nog nooit het woord sorry gebruikt. En ik zal dat volhouden tot de dag dat ik doodga.'
Cassano maakte duidelijk dat hij geen toekomst meer ziet bij Real. In januari arriveerde hij bij De Koninklijke na vierenhalf jaar voor AS Roma te hebben gespeeld. Zijn transfer was een fout, gaf hij woensdag toe. 'Als ik de tijd terug kon draaien, dan zou ik Roma en Rome nooit hebben verlaten.'
Cassano heeft een reputatie van lastpost. Bij Roma lag hij ook geregeld overhoop met de clubleiding, aanvoerder Francesco Totti en coaches als Capello en Luigi Del Neri. En ook bij de nationale jeugdselecties botste hij regelmatig met de toenmalige bondscoach Claudio Gentile.
Dat vraag ik me af. Deze zelfde selectie was vorig jaar kampioenskandidaat toen Kuyt er nog bij was. Ajax begon pas te draaien toen Huntelaar gekocht werd.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Plus dat Ajax destijds echt wel een kwalitatief betere selectie had dan het feyenoord van nu.
Ik had het niet over de wedstrijd van gisteren, maar gewoon over de afgelopen reeks. Feyenoord speelt totaal niet constant en heeft daar ook de spelers niet voor. De klasse die een De Guzman tentoon kan spreiden wordt ook weer negatief gecompenseerd door de onkunde van een Drenthe, Leonard, Kolkka, Saidi en Van Hooijdonk, plus een heleboel middelmaat daaromheen. En daar kan zelfs RKC van profiteren als ze een goede dag hebben. Ik zie Feyenoord met dit team nog geen 5 wedstrijden op rij winnen, maar hopelijk is dat berust op mijn lompheidquote:Op donderdag 9 november 2006 11:54 schreef TC03 het volgende:
Dan ben je echt lomp. Met spelers als Hofs, De Guzman en Greene heb je echt wel kwaliteit in huis. Dat het minder is dan Ajax, PSV of AZ ben ik met je eens, maar kijk nou eens naar de elftallen van RKC en Feyenoord op papier. Feyenoord heeft gewoon (in potentie) veel meer kwaliteit, dus ze kunnen écht wel beter dan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |