Kan ik me wel in vinden. Ik vind dat er te vaak gedacht wordt dat het " sportief" is te stoppen als iemand door een pijntje even niet kan spelen. Als het door een overtreding is, dan moet er voor gefloten worden. is het geen overtreding - dikke vette jammer dan. Had zo iemand maar beter uit moeten kijken. Alleen als het gaat om direct noodzakelijk medisch hulp (iemand hersens liggen er half uit of zoiets) kan je de bal uitspelen maar al het andere anders is onderdeel van het spel.quote:Op zondag 5 november 2006 19:53 schreef Keltie het volgende:
[..]
Me reet.
Gewoon mee doorgaan.
Hoef niet sportief te spelen, als we maar winnen.
Maar dan moet je niet gaan huilen als het ook tegen je gebeurd.
Het ging niet om het feit dat ie scoorde, maar meer op de manier waarop hij dat vierde.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een triest volk zeg , Danko uitfluiten omdat ie 1 keer tegenscoort![]()
En dan loopt er een '' feyenoorder '' met een Hofs shirtje aan en daaronder zoon vies lelijk nek shirt![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullien niet allemaal anti Danko , er stond er nog 1 met een feyenoord shirt met de naam van Danko achterop![]()
Hij liep naar Aad de Mos toe om dat doelpunt te vieren dus dan snap ik het niet zo goed , hij juichde niet provocerend .quote:Op zondag 5 november 2006 20:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Het ging niet om het feit dat ie scoorde, maar meer op de manier waarop hij dat vierde.
Och, hier deed ik ook aan mee. Puur om te kijken of hij zover gepushed kon worden zodat'ie over de zeik heen gingquote:Op zondag 5 november 2006 20:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, zoals ik al zei, een gedeelte van de supporters loopt hem het ene moment op te hemelen en zijn naam te scanderen, en het andere moment wordt hij uitgejoeld.
Was er daarom zoveel ME ofzo , of was Jorien vandaag in de kuipquote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
Opstelten ook nog op DHZ haha.
en dat is de volgende wedstrijd , Feyenoord - AZ stond al op het scorenbord vandaagquote:Op zondag 5 november 2006 20:25 schreef TC03 het volgende:
Nog maar zes punten achterstand op AZ, valt mee!
was je er zo vroeg johquote:Op zondag 5 november 2006 20:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Was er daarom zoveel ME ofzo , of was Jorien vandaag in de kuip![]()
[..]
en dat is de volgende wedstrijd , Feyenoord - AZ stond al op het scorenbord vandaag, maar dat werd al vlug rechtgezet
![]()
Ach we hoefden dit keer geen vage route af te leggen , maar konden rechtstreeks naar De Kuip.quote:Op zondag 5 november 2006 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was je er zo vroeg joh
toen de warmin up afgelopen was, kwam ik aan gekakt
3 bussen en 60 man op E.V dus iets meer dan 200 man/vrouwquote:Op zondag 5 november 2006 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel man hadden jullie mee
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?quote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef koningdavid het volgende:
Hebben jullie een abonnement op de '2-1' ofzo?
Altijd he.quote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?
Whehehe, dat was wat. Paar gasten hem soss aanbieden.quote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
Ik ga woensdag ook niet, zondag welquote:Op zondag 5 november 2006 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
Helaas geen kaarten.
Ik wil nu wel weer eindelijks eens die beker winnen
Dan ben ik jarigquote:Op zondag 5 november 2006 20:50 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgende thuiswedstrijd is op zaterdag he. Ben je dan weer van de partij?
Ach wij hebben 3 puntenquote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een triest volk zeg , Danko uitfluiten omdat ie 1 keer tegenscoort![]()
En dan loopt er een '' feyenoorder '' met een Hofs shirtje aan en daaronder zoon vies lelijk nek shirt![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullien niet allemaal anti Danko , er stond er nog 1 met een feyenoord shirt met de naam van Danko achterop![]()
Heb nog met em staan snuiven op de pleequote:Op zondag 5 november 2006 20:27 schreef zevenkamp het volgende:
junkquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb nog met em staan snuiven op de plee![]()
Op wie? Volgens mij heeft de top vier allemaal gewonnenquote:
Op Twente.quote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op wie? Volgens mij heeft de top vier allemaal gewonnen.
Ben ik het wel mee eens, maar Braamhaar stond er bovenop en liet door spelen, maar toen het andersom was blies hij af, das met 2 maten meten.quote:Op zondag 5 november 2006 20:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Ik vind dat er te vaak gedacht wordt dat het " sportief" is te stoppen als iemand door een pijntje even niet kan spelen. Als het door een overtreding is, dan moet er voor gefloten worden. is het geen overtreding - dikke vette jammer dan. Had zo iemand maar beter uit moeten kijken. Alleen als het gaat om direct noodzakelijk medisch hulp (iemand hersens liggen er half uit of zoiets) kan je de bal uitspelen maar al het andere anders is onderdeel van het spel.
Dat belooft wat...quote:AS Nancy klimt naar tweede plaats
5/11/2006 21:01
Olympique Lyon en Olympique Marseille verloren zaterdag, AS Nancy maakte een dag later geen fout. Na de winst op Bordeaux is de tweede plaats het deel.
Moncef Zerka maakte tien minuten na rust het onderscheid uit een strafschop, die was toegekend omdat Issiar Dia naar de grond was gebracht. In de eerste helft had Jean Claude Darcheville de openingstreffer van Sebastien Puygrenier passend beantwoord.
Het succes van AS Nancy staat in schril contrast met de prestaties van Girondins Bordeaux. De ploeg van Ricardo Gomes verloor opnieuw de eerste wedstrijd in de competitie na een optreden in de Champions League.
Zoals Van Marwijk zou zeggen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:31 schreef Erasmusch het volgende:
Of lichtpuntjes
dieper dieperquote:Op zondag 5 november 2006 20:48 schreef Elvislives het volgende:
Ik hoop dat Feijenoord het hele seizoen doorgaat met 2-1 winnen (behalve in Arnhem), en alsnog kampioen wordt. Jammer dat jullie vandaag van ons wonnen alleen...
Met als verschil dat Sparta met een aanval bezig was en Feyenoord achterin rond stond te tikken. Daarbij had Lazovic volgens mij nooit kunnen zien dat Greene daar lag en hij is er ook niet op geattendeerd.. Maar dat laatste kan ik me in vergissen.quote:Op zondag 5 november 2006 21:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, maar Braamhaar stond er bovenop en liet door spelen, maar toen het andersom was blies hij af, das met 2 maten meten.
Moet jij wat van zeggen ontzettende snuifkoningquote:
Je weet niet eens tegen wie Feyenoord speelde dusquote:Op maandag 6 november 2006 08:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Met als verschil dat Sparta met een aanval bezig was en Feyenoord achterin rond stond te tikken. Daarbij had Lazovic volgens mij nooit kunnen zien dat Greene daar lag en hij is er ook niet op geattendeerd.. Maar dat laatste kan ik me in vergissen.
Sorry gast, maar in tegenstelling tot jouw a.f.c.a., vind ik Feijenoord wél een mooie club.quote:
Ja Vitesse, sorry, maar hé note het tijdstip van de postquote:Op maandag 6 november 2006 08:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Je weet niet eens tegen wie Feyenoord speelde dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |