Nou zeg eens eerlijk, wat kan hij er aan doenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet, achterlijke, pfff.
Van die 4% zal wel niets kloppen, die vent is al schatrijk waarom zou hij dan nog meer willen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:01 schreef TJDoornbos het volgende:
Hij is de opperverantwoordelijke voor het aanstellen van dwazen in de staf en hij jat 4 procent
Doe eens een normale sig, jij als modquote:Op donderdag 9 november 2006 21:55 schreef Messenga het volgende:
En weer clean. En normaal gedrag bitte.
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua signquote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Doe eens een normale sig, jij als mod
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Niet als jij gewoon normaal reageert.
Hoe kan iemand met een redelijk trollende sig als die jij hebt nou de mensen in het Feijenoord-topic tot orde roepen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben een user met een kleurtje. Ik mag dus kiezen wat ik wil qua sign
Gewoon doen?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand met een redelijk trollende sig als die jij hebt nou de mensen in het Feijenoord-topic tot orde roepen?
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.
Toch bedankt, je hebt me weer een vermakelijke avond gegevenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik weiger normaal te reageren op sukkels, waaronder jij zie ik nu, met zulke onderschriften. Noem het triest. Het kan me echt geen tyfus schelen, wat iemand ervan vind.
Lekker interessant wat het oplevert. Jullie normaal, ik normaal.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Messenga het volgende:
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
Ik doe normaal, Stefmans deed ook normaal, hij vraagt iets. Daar kan je normaal op antwoorden, of niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lekker interessant wat het oplevert. Jullie normaal, ik normaal.
Waarom zouden ze? Jij doet zelf toch ook gezellig mee?quote:
Hij heeft gewoon gelijk hoor.quote:Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Jij doet zelf toch ook gezellig mee?
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor.
Ah duidelijk, dus de volgende keer als ik hier iemand zie posten dat alle joden dood mogen, en dat wel waardeer, mag ik hem in m'n sig zetten? En als mensen daar dan op reageren komt er hier een moderettertje die mensen erop wijzen dat ze op dienen te houden? Mooi!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is gewoon een grappige quote van een user die ik op dat moment wel kon waarderen. Lijkt me niets mis mee.
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah duidelijk, dus de volgende keer als ik hier iemand zie posten dat alle joden dood mogen, en dat wel waardeer, mag ik hem in m'n sig zetten? Mooi!![]()
Daar zal C_M wel geen antwoord opgevenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.
Maargoed, Feyenoord. Wat wordt et zondag tegen Willem 2?
Willem II zal wel winnenquote:Op donderdag 9 november 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als jij dat tof vind moet je dat vooral doen joh.
Maargoed, Feyenoord. Wat wordt et zondag tegen Willem 2?
Feijenoord wint.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar zal C_M wel geen antwoord opgeven![]()
hehehe relleuhhhhhhhquote:Op donderdag 9 november 2006 22:35 schreef PhoenixFR het volgende:
[..]
Feijenoord wint.
--- , ben weg hier.![]()
Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
Ben je weer geschorst? hehe
Mensen als Stefman moeten zich eerst met de in's en out's bemoeien voordat ze beginnen te blaten, je komt nog al debiel over nou...
Maarre Cart_man kon je nog kaarten regelen voor Nancy?
ga je toch weer terug naar je eigen topicquote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.
Vind het hier veel te gezelligquote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga je toch weer terug naar je eigen topic![]()
aan watquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet wat Vd Herik eraan kan doen?
gwmd@lycos.nl toch? Had je gemaild vanmiddag...quote:Op donderdag 9 november 2006 22:47 schreef Staanplaats het volgende:
Ben je weer geschorst? hehe
Mensen als Stefman moeten zich eerst met de in's en out's bemoeien voordat ze beginnen te blaten, je komt nog al debiel over nou...
Maarre Cart_man kon je nog kaarten regelen voor Nancy?
Die zijn hier al honderde keren besproken..quote:Op donderdag 9 november 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vroeg om de in's en out's en als ik dan geen fatsoenlijke reactie krijg trek ik daar zo mijn conclusie uit.
Er is hier al vaak genoeg gepost waarom hij op moet rotten, maar je bent te bedonderd om het te lezen, je komt hier alleen maar om te gallen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Net alsof hij er iets aan kan doen dat het zo'n rotzooi is bij jullie.![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:54 schreef PhoenixFR het volgende:
[..]
gwmd@lycos.nl toch? Had je gemaild vanmiddag...
Ik blijf nog wel even lezen om te zien of je hierop reageert. Mail ik ook nog wel. Zal je een nummer geven van iemand die kaarten regelt. Schijnt wel betrouwbaar te zijn...
Hier heb je wat te lezen!quote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niet wat Vd Herik eraan kan doen?
Jij stond ook niet vooraan bij het uitdelen van de hoge IQ-aantallen he? Niet dat diegene waar je op reageerde zo'n snuggere vraag stelde trouwens... Maar verlaag je niet tot hun niveau man.quote:
QFTquote:
Heeft ie hiervoor een ban?quote:Op donderdag 9 november 2006 22:15 schreef Cart_man het volgende:
Voor jou niet. Genoeg nu, optyfen nu met dit geouwehoer.
Net alsof ik zovaak in een Feyenoord topic komquote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Er is hier al vaak genoeg gepost waarom hij op moet rotten, maar je bent te bedonderd om het te lezen, je komt hier alleen maar om te gallen.
quote:Op donderdag 9 november 2006 22:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gewoon doen?
[..]
Dan reageer je niet. Dit gedrag wat je nu vertoont kan je een ban kosten.
hehe de mod wordt het topic uit gegooidquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:40 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Mooi man, om te zien hoe zo'n kutjood helemaal cheyl wordt van de "macht" en "status" die hij heeft door zijn hele godganse leven achter de computer hangen
![]()
Doe maar lekker naar het ajaxtopicje gaan, daar hoor je thuis, en nergens anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |