Ik zou even in het topic kijken waar de échte fans zitten die wel naar hun club gaan maar die ervan overtuigd waren dat het 0-5 zou worden. verder staan wij gewoon 4 punten voor op jullie met een wedstrijd minder gespeeld, hebben we jullie ingemaakt in eigen huis! En het is ook echt iets moois om 4e te zijn, wees er trots op!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
En al die neuzen en wannabe neuzen met hun opmerkingen 'dat wordt een pak slaag voor feyenoord', yadeyadeyade. We staan gewoon fucking vierde daijk gek en we neuken jullie allemaal een voor een terug.
FEYENOORD
Waarom was je niet in het stadionquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Merkie het volgende:
Groetjes uit Rotterdam, aan Alkmaar.
HOU ME VASTquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef BiMeWet het volgende:
En al die neuzen en wannabe neuzen met hun opmerkingen 'dat wordt een pak slaag voor feyenoord', yadeyadeyade. We staan gewoon fucking vierde daijk gek en we neuken jullie allemaal een voor een terug.
FEYENOORD
En ook aan attractief voetbal minnend Nederland?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef Merkie het volgende:
Groetjes uit Rotterdam, aan Alkmaar.
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef FerryB het volgende:
Netjes van Feyenoord. Dit had ik totaal niet verwacht. Echt een opluchting
Right...quote:
Qua resultaat wel, qua uitslagen kan het beter, er is maar 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, qua uitslagen hebben we (op RKC na) al 2 maanden niet te klagen.
Boeiend, 3 punten zijn 3 punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Qua resultaat wel, qua uitslagen kan het beter, er is maar 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnen
daarom zeg ik ook dat er qua resultaat niks te klagen valtquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Boeiend, 3 punten zijn 3 punten.
Dat heb je hé met die Mario Beenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef Longmen het volgende:
NEC is ook een drama dit seizoen
BrekeBeenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat heb je hé met die Mario Been
Ajax is nou eenmaal populairder he, face itquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Merkie het volgende:
Wat zitten jullie Ajacieden nou te zeiken, ga lekker op de TT-supporters in jullie eigen topic zeiken. Als er één bepaalde supportersgroep tijdens wedstrijden van Ajax in overvloed op Fok! aanwezig zijn, zijn het wel de Ajacieden. Dus, doe niet zo triest.
Hiermee niet ontkennende dat ik een TT-supporter ben, ben ik wel namelijk.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Vandaag op het programma:
FC Utrecht Roda JC
FC Groningen Willem II
Ajax FC Twente
ADO Den Haag Vitesse
HUP AJAX
Nou wat terecht. Eerder triest.quote:
Dat is jouw mening!quote:
De Z-Side van FC Groningen blijft voor iedere tegengoal in Enschede 1 minuut leeg. Oftewel de eerste 7 minuten een lege Z-Side.quote:Op zondag 19 november 2006 14:33 schreef Incolumis het volgende:
willen de tele2 kijkers even meer verhullen?
Behoorlijk triest als je sinds vorig seizoen zo presteert en dan eens een keer behoorlijk onderuit gaat in de competitie.quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is jouw mening!
Daar worden we het toch nooit over eens.
Ik vind het ook maar treurig.quote:
Een aantal vakken van de z-side zijn compleet (!) leeg de eerste 7 minuten als protest voor de wedstrijd tegen twente oid.quote:Op zondag 19 november 2006 14:33 schreef Incolumis het volgende:
willen de tele2 kijkers even meer verhullen?
Na een 7-1 tegen je aarstrivaal alles maar op z'n beloop laten gaan is inderdaad normaal..quote:
Protest oke, maar om zo te protesteren als je al meer dan een jaar boven je stand in de ranglijst staat?quote:Op zondag 19 november 2006 14:34 schreef Superheld het volgende:
[..]
Na een 7-1 tegen je aarstrivaal alles maar op z'n beloop laten gaan is inderdaad normaal..
quote:Op zondag 19 november 2006 14:35 schreef Longmen het volgende:
Langs de Lijn heeft geen verbinding met Amsterdam...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |