Right...quote:
Qua resultaat wel, qua uitslagen kan het beter, er is maar 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mwoah, qua uitslagen hebben we (op RKC na) al 2 maanden niet te klagen.
Boeiend, 3 punten zijn 3 punten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Qua resultaat wel, qua uitslagen kan het beter, er is maar 1 keer met 2 doelpunten verschil gewonnen
daarom zeg ik ook dat er qua resultaat niks te klagen valtquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:02 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Boeiend, 3 punten zijn 3 punten.
Dat heb je hé met die Mario Beenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef Longmen het volgende:
NEC is ook een drama dit seizoen
BrekeBeenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat heb je hé met die Mario Been
Ajax is nou eenmaal populairder he, face itquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef Merkie het volgende:
Wat zitten jullie Ajacieden nou te zeiken, ga lekker op de TT-supporters in jullie eigen topic zeiken. Als er één bepaalde supportersgroep tijdens wedstrijden van Ajax in overvloed op Fok! aanwezig zijn, zijn het wel de Ajacieden. Dus, doe niet zo triest.
Hiermee niet ontkennende dat ik een TT-supporter ben, ben ik wel namelijk.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Vandaag op het programma:
FC Utrecht Roda JC
FC Groningen Willem II
Ajax FC Twente
ADO Den Haag Vitesse
HUP AJAX
Nou wat terecht. Eerder triest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |