quote:Naam: Porsche 911 CARRERA COUPE
Prijs: ¤ 14.950,-
Bouwjaar: 06/1984
Kilometerstand: 151.027 km
Carrosserie: Coupé
Brandstof: Benzine
Transmissie: Handgeschakeld
Gewicht: 1188 kg
Motor:
Kleur: Bruin metallic (Bruin)
BTW/marge: marge
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef Klonk het volgende:
die platgetrapte kever heeft wel genoeg topics gehad....
Koudquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Hoi
hoe is het een stukkie naar het noorden ?
ik zie hier anders geen audi tt hoor?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:07 schreef Klonk het volgende:
die platgetrapte kever heeft wel genoeg topics gehad....
de tt is een platgetrapte new beetle, de 911 is een platgetrapte oerkeverquote:Op donderdag 9 november 2006 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie hier anders geen audi tt hoor?![]()
zonnig en lawaaig, ze zijn aan het knutselen aan de A73 en vandaag hebben ze een flinke machine bij zich.quote:
Ja, hier aan de A73 zijn ze ook bezig. Of was het de A50. Hmm.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonnig en lawaaig, ze zijn aan het knutselen aan de A73 en vandaag hebben ze een flinke machine bij zich.
dat kan zowel de A50 als de A73 maar ik gok de 73 daar is de weg op sommige stukken echt dramatisch, zeg maar in de buurt van Cuijckquote:Op donderdag 9 november 2006 10:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, hier aan de A73 zijn ze ook bezig. Of was het de A50. Hmm..
Er is in ieder geval ergens hier in de buurt een stuk waar de (snel)weg flink kapot is. Gleuven erin enzo.
Logisch. Ik bedoel, Cuijk (zonder c jaquote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan zowel de A50 als de A73 maar ik gok de 73 daar is de weg op sommige stukken echt dramatisch, zeg maar in de buurt van Cuijck
Tussen Cuijk en de afrit naar de A77 zijn ze aan het werkt. Nu moet ik elke keer 70 gaan rijden als ik van Wijchen naar Boxmeer naar me meisje wilquote:Op donderdag 9 november 2006 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat kan zowel de A50 als de A73 maar ik gok de 73 daar is de weg op sommige stukken echt dramatisch, zeg maar in de buurt van Cuijck
Dan rij je toch wat harderquote:Op donderdag 9 november 2006 10:16 schreef Luuk1983 het volgende:
[..]
Tussen Cuijk en de afrit naar de A77 zijn ze aan het werkt. Nu moet ik elke keer 70 gaan rijden als ik van Wijchen naar Boxmeer naar me meisje wil![]()
Ik schreef Cuijk met een Cquote:Op donderdag 9 november 2006 10:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Logisch. Ik bedoel, Cuijk (zonder c ja) is voor paupers. Met misschien een uitzondering van tonks dan
.
Er zijn er veel die dat doenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik schreef Cuijk met een C
te erg eigenlijk![]()
tot de flitsbrigade van ome koos daar staat en hoppa een bekeuring die dubbel zo hoog is als normaal en hard rijden bij werkzaamheden is not donequote:
nee, dit was gewoon dom, ik weet dondersgoed hoe je het schrijftquote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er zijn er veel die dat doen. Moeilijk doen, terwijl het makkelijk kan/moet
.
Mja, vandaag wel 3 motoragenten gezien in en om Boxmeer.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot de flitsbrigade van ome koos daar staat en hoppa een bekeuring die dubbel zo hoog is als normaal en hard rijden bij werkzaamheden is not done![]()
de motoragenten zochten een plek voor hun boodschappen, die passen niet in die koffersquote:Op donderdag 9 november 2006 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, vandaag wel 3 motoragenten gezien in en om Boxmeer.
En alledrie een auto aangehouden en alledrie de kofferbak open.
Nee nog niet. Ik heb mijn tante uitgelegd waar het is. En aangezien zij Ikea-gek is gaat ze er vast een keer heen en vraagt ze mij vast wel meequote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
de motoragenten zochten een plek voor hun boodschappen, die passen niet in die koffers![]()
ben je trouwens al bij de ikea in Duisburg geweest ?
weer?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
Ben je weer aan de drugs?
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
I want to be a hippy and I want to get stoned
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
leuk, ijsmeis die je wachtwoord heeft
Nog grappiger is dat als ik hem gewoon zelf had gepost Herman er niet zo op had gereageerd.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
leuk, ijsmeis die je wachtwoord heeft
Het probleem is dat ie elke keer alles op blowtquote:Op donderdag 9 november 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is ze in de "boehoe ik wil niet dat je blowt Huug, boehoe"-fase aangekomen?
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog grappiger is dat als ik hem gewoon zelf had gepost Herman er niet zo op had gereageerd.
Maar hij is dan ook een kontelikker.
En wat kan jou dat in godsnaam schelen?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie elke keer alles op blowt.
Ze wil zelf jointjes van me hebbenquote:Op donderdag 9 november 2006 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En wat kan jou dat in godsnaam schelen?
En het is zeker 5 mins lopen naar de shop bij jou vandaan of niet?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze wil zelf jointjes van me hebben
Nou niet meerquote:Op donderdag 9 november 2006 12:52 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze wil zelf jointjes van me hebben
Ja maar dat is een slechte.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En het is zeker 5 mins lopen naar de shop bij jou vandaan of niet?
Zondag mocht je ook meenemen maar heb je er uiteindelijk niet meer om gevraagd?quote:Op donderdag 9 november 2006 12:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou niet meer. Want van jou kan je toch niks op aan
.
Ik was al te laat.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zondag mocht je ook meenemen maar heb je er uiteindelijk niet meer om gevraagd?
Mja nu invallen bij Marketing en Communicatie, beetje posters brouwen enzo. Alleen de printer flipt iedere tien minuten door, dus proefdrukken maken gaat bijzonder vlotjes, NOTquote:Op donderdag 9 november 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met de debatten enzo toch op de HU of niet...?
Kutquote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja nu invallen bij Marketing en Communicatie, beetje posters brouwen enzo. Alleen de printer flipt iedere tien minuten door, dus proefdrukken maken gaat bijzonder vlotjes, NOT
Ik probeer gewoon alle smaken van de koffieautomaat een keer.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KutMaar posters bouwen is wel leuk
Whehe, ik ben echt hyped up door alle koffiequote:
Trillende pootjes en zulks?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, ik ben echt hyped up door alle koffie
teringquote:Op donderdag 9 november 2006 15:53 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
pfff 30 pakken in me eentje![]()
Die kutboeren ruimen hun zooi niet opquote:
Ik ken het.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kutboeren ruimen hun zooi niet op
Vanmorgen in het donker kwam ik met 90 over een landweggetje aan knallen, hadden ze snachts geoogst en het had geregent
Nou kan je vertellen, dat was een spannende ervaring
Mooi is dat hequote:Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken het.
Er stond laatst een mooie driehoek op de weg. Maar ik zag geen auto, dus ik reed gewoon wat door.
Maar wat er dus wel lag, was modder (en niet zo weinig ook), precies in het bochtje.
over 2 a 3 werkdagen staat dit in mijn huiskamerquote:Beeld/Display
Beeldformaat : 16:9
Helderheid : 550 cd/m²
Dynamisch schermcontrast : 6000:1
Responstijd (normaal) : (BEW-equivalent) 3 ms
Kijkhoek : 176 º (H)/176 º (V)
Schermdiameter (inch) : 37 inch
Schermdiameter in centimeters : 94 cm
Schermtype : True HD LCD W-UXGA Act. matrix
Schermresolutie : 1920 x 1080p
Beeldverbetering : Pixel Plus 3 HD, 3:2/2:2 motion pull-down, 3D-combfilter, Active Control met lichtsensor, Clear LCD, Digital Natural Motion, Dynamisch-contrastverbetering, Onderdrukking gekartelde lijn, Progressive Scan, Pulse Killer Chip, Widescreen Plus
Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating
Multimedia toepassingen
Digitaal inhoudsbeheer : Digital Media Reader
Geheugenkaarttypen : Compact Flash type I, Compact Flash type II, Memory Stick, Microdrive, Multimediakaart (MMC), Secure Digital-kaart (SD), Smart Media-kaart
Multimedia-aansluitingen : Ethernet-UTP5, UPnP, WiFi (opt. Ethernet-bridge), 7-in-1 geheugenkaartlezer, USB (geschikt voor streaming video)
Afspeelformaat : MP3, Diapresentatiebestanden (.alb), JPEG-afbeeldingen, DivX 3.11, DivX 5, MPEG1, MPEG2, MPEG4, XviD
mijn moeder die beneden in de hal op de zooi lette toen ik het per 5 naar boven bracht (het blijft toch de bijlmer hequote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
tering![]()
maar in je eentje?wie is dat dan op de achtergrond?
![]()
ik had slechts 9 van die paketten, en vond het al genoegmeer kon de starlet ook niet aan, bij 9 pakken stuurde die al voor geen meter meer
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
specs in het kort
[..]
over 2 a 3 werkdagen staat dit in mijn huiskamer
* ook_gek heeft nieuw speeltje gekocht![]()
nee die is al weer 3 jaar oud. En ik dacht nieuw huis nieuw TV ding. En vond hem net te klein.quote:
tjha tot nu toe geen last mee gehad gelukkig. En anders zit er garantie opquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Philips.... ja daar krijgen we wel veel schermen van terug.... Kapot
Ga je 11 schermen hangen in groningen... zijn er 3 kapot... spulleke
Wel erg goede service bij philips moet ik zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die is al weer 3 jaar oud. En ik dacht nieuw huis nieuw TV ding. En vond hem net te klein.
42" heb ik even hier gehad maar was net te veel aanwezig in mijn huiskamer en de 37 is perfect qua formaat.
en een B&O tv was me net iets te duur. Praat je al snel over 15.000 euro. Deze is net iets goedkoper
[..]
tjha tot nu toe geen last mee gehad gelukkig. En anders zit er garantie op![]()
lekker rustig zoquote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, MSN werkt niet.
Neequote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan je wel spammen via de PM, mits je dat hebt.
wat is p dan weerquote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
Puik ding hoor Markie, en nu je zoveel werkt mag je jezelf inderdaad wel een beetje verwennen.
Doet 'ie ook 1080p trouwens, of alleen 1080i?
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
Puik ding hoor Markie, en nu je zoveel werkt mag je jezelf inderdaad wel een beetje verwennen.
Doet 'ie ook 1080p trouwens, of alleen 1080i?
Het is een volledig HD panneel dat er in zit. Maar goed dat hebben ze vaker geroepen natuurlijkquote:Schermresolutie : 1920 x 1080p
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht maar Arno, ik krijg msn wel aan de gang!
Sony KDL46W2000quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor lcd of plasma zou ik ook voor pioneer gaan![]()
Supergeile schermen![]()
de mijne is Full HD maar hij moet nog wat groeienquote:
Doet inderdaad geen 1080p, downscaled hem intern naar 1080iquote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Het is een volledig HD panneel dat er in zit. Maar goed dat hebben ze vaker geroepen natuurlijk![]()
Vind het niet zo heeeel erg belangrijk tegen de tijd dat je veel HD op 1080P hebt is weer tijd voor een nieuwe tv![]()
ik heb toch nog geen HD troep liggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doet inderdaad geen 1080p, downscaled hem intern naar 1080i
( al maakt dat geen zak uit)
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb toch nog geen HD troep liggen![]()
kan niet wachten tot hij b innen isquote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg mooie TV trouwens, we hebben hem ook in de winkel staan![]()
dat mag ik niet kijken van mijn oudersquote:
Optioneel, net zoals de DVB-T module.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan niet wachten tot hij b innen is![]()
dat Wifi zit dat er fabriek af al op of is dat optioneel? Dat weet ik eigelijk niet eens![]()
Digitale tv module zit er standaard in toch volgens mij? Of zeg ik nu iets verkeerds.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Optioneel, net zoals de DVB-T module.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Geïntegreerde digitale tuner voor DVB-T-ontvangst
Met de geïntegreerde DVB-T-tuner kunt u Digital Terrestrial TV bekijken of opnemen. U hebt dus geen extra set-top box of kabels nodig.
zie je wel
Loopt een heel topic over deze tv op tweakers.quote:Ik zal nog even opsommen wat je nodig hebt om de DVB-T tuner werkend te krijgen:
-Smartcard KPN/Digitenne (KPN: indien telefoonabonnement ¤ 7,95 per maand)
-Common Interfaxe Conax module (ongeveer ¤ 60)
-Actieve binnenantenne voor DVB-T ontvangst (bijgeleverd bij gratis Kpn-tuner of los kopen ¤ 33). Indien je buiten het dekkingsgebied van Digitenne/KPN zit, dien je een buitenantenne te gebruiken.
-Power inserter voor de actieve binnenantenne (ongeveer ¤ 10), deze heb je nodig omdat de LCD geen stroom levert voor de binnenantenne (externe tuner van KPN bijvoorbeeld wel)
Mooie verkoper die Alfistiquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Geïntegreerde digitale tuner voor DVB-T-ontvangst
Met de geïntegreerde DVB-T-tuner kunt u Digital Terrestrial TV bekijken of opnemen. U hebt dus geen extra set-top box of kabels nodig.
zie je wel
Ik zei niksquote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
hohoOp zo'n mooie tv zet je geen Digitenne
![]()
Die kun je krijgen als onze hond bevallen isquote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb liever een placenta.
ben het ook niet van plan. Ik hoor net dat ik heel veel films in HD kan kijgen. Wel alles 720P tot nu toe. Maar hey zo vervelend is dat ook weer nietquote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Oh lekker is datquote:
hey weet jij wat dat meubel moet doen van dat ding qua kosten?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
ik heb een 30 inch LCD nu zo'n 1,5 jaar denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef Fugie het volgende:
ik heb lcd monitortje =
maar plasma is wel relaxt voor ubergrote dingen
bij Unisys hangen ook een paar Pioneer plasma's.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh lekker is dat
Bij ons werken ze eigenlijk bijna alleen met de Business Plasma schermen dus heb vrij weinig te maken met consumentenspul
ik heb maar een 19" breedbeeld, maarja ik ben student ehquote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een 30 inch LCD nu zo'n 1,5 jaar denk ik.
Schop je AV leverancier eens buiten en laat ons het doenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij Unisys hangen ook een paar Pioneer plasma's.![]()
nope, zal wel schrkken wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey weet jij wat dat meubel moet doen van dat ding qua kosten?
[afbeelding]
Rete geil zeg![]()
dit is een kut tv, ik wil een anderequote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb maar een 19" breedbeeld, maarja ik ben student eh
heb ik je lekker gemaaktquote:Op donderdag 9 november 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit is een kut tv, ik wil een andere![]()
499 op internetquote:
ik heb geen plasma gehad dus kan niet vergelijken. ik hoor alleen nog steeds (en we zijn toch al paar jaar verder) dat zelfs die nieuwe plasma's nog last hebben van inbranden en ghosting.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik je lekker gemaakt
ben jij ook nog tevreden over je lcd tv dan
http://www.real-spectral.nl/quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti weet jij geen mooie LCD meubels?
ja dit kende ik al ja.quote:
ikeaquote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef Alfisti het volgende:
Heb je ook nog Aldenkamp, Vogels ( een aantal meubels) en de IKEA
Hugster ik heb de 37" philips besteld vanmiddagquote:
mijn leven is alles op saai na.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
We hebben gewoon een uiterst saai leven
ik werk 6 dagen in de week en op het moment maak ik per dag 4 uurtjes ongeveer betreft overwerk en in het weekend werk ik tot ergens in de nachtquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Ik nietGewoon 40 uur in de week...
Zaterdag de carnaval inluiden in Maastricht
ik heb sinds dinsdag een heel bedrijf te runnen omdat mijn baas even niet kan werken en zijn broer ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef Metalfreak het volgende:
D's best veel
Ik ben toe aan vakantie, al dat gezeur aan de kop op het werk...Gelukkig ben ik slechts 1x per week op de zaak aanwezig...
Ik ben niet naar de kroeg vanavond
ik ga vaak op stap met 1 collega van mijquote:Op donderdag 9 november 2006 23:02 schreef Metalfreak het volgende:
Haha, jij liever dan ik
Ons bedrijf bestaat 10 jaar, had ik via onze site moeten lezen...W We zijn laatst om die reden gaan wokken... Maar da's dan ook het enige wat we samen doen met de collega's...
Mijn planning is om zaterdag al om 11:00 's morgens te beginnenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga vaak op stap met 1 collega van mij
en van het eet caffe waar ik wel eens werk gaan we elke keer na het werk de kroeg in die van de zelfde eigenaar is. En geloof me dat is kruipen naar huis soms of nou ja bijna altijd en dan de dag er op met ze alle weer brak werken![]()
Maar ja om 13:30 al gaan beginnen met zuipen is vaak geen goed idee maar gebeurd wel![]()
mijn vaste stap kammaraat is bijna 40 lekker belangrijk. We gaan samen de gekste feesten af en geloof me 1 groot feest wij zorgen wel dat we het leuk hebben. Podium goeie muziek drank en het is 1 groot feest. Aan de eind van de avond veel nieuwe vriendenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn planning is om zaterdag al om 11:00 's morgens te beginnen
Ik ben 1 van de jongsten op het werk... Niet dat ze zoveel ouder zijn, maar het zijn wel meestal mensen die al samenwonen en zo. Die gaan niet meer op stap en vaak wonen ze ook vrij ver weg van mij. Ben wel ooit 1 keer met een (inmiddels ex-) collega op stap geweest, vage avond was dat... Om half 11 's morgens gingen we eens slapen...
als wij op stap zijn mijn vaste stap maat en ik is iedereen onze vriend/vriendin. Je hebt al heel snel contact als je op een ppodium los staat te gaan. Daar bij komt nog eens dat we zelf net zo makkelijk contact zoeken met andere.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:25 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hou het altijd bij bier
Ik heb een paar vrienden die vinden het "irritant als iemand tegen hen begint te praten"... Word ik zo schijtziek van soms he, terwijl eentje ervan, als die andere er niet bij is, vaak wel normaal doet, maar als die er allebei bij zijn is het "ik voel me overal te goed voor want ik luister naar progressive en ken onbekende muziek"-gevoel er erg bij... Ik vind het juist leuk om contact te maken met anderen, terwijl ik dat zelf eigenlijk ook nooit doe omdat ik van nature vrij verlegen ben...
Laatste tijd niet echt superspectaculaire feestjes gehad, word weer eens tijd
Ik woon helaas in Limburg, de mannen zijn hier volgens mij in de meerderheid... Nou ja, in onze huidige "stamkroeg" valt het gelukkig wel meequote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
zo waren we ooit eens op een feesst waar contact hadden met 1 leuk grietje die helemaal los ging wij grote lol met haar gewoon gezellig geen verdere bij bedoelingen. Dus wij van jo we gaan nog daar en daar heen. Oh zegt ze vind je het erg als we met je mee lopen want dat vinden wij een prettig gevoel dus wij tuurlijk.
Komen er uit alle hoeken alleen maar mooie vrouwen![]()
was een bedrijfs uitje van een 1 of andere bekende bar in amsterdam waar alleen maar lekkere wijfen werken. Ze lullen daar engels geen idee meer hoe dat heet.
Zo die wijfen wisten wel wat feeten was gek![]()
Leuk ook die portiers als er 2 mannen met 8 bloed mooie dronke vrouwen aan komen![]()
Die gasten zijn gewoon zwaar gefrustreerdquote:Op donderdag 9 november 2006 23:25 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hou het altijd bij bier
Ik heb een paar vrienden die vinden het "irritant als iemand tegen hen begint te praten"... Word ik zo schijtziek van soms he, terwijl eentje ervan, als die andere er niet bij is, vaak wel normaal doet, maar als die er allebei bij zijn is het "ik voel me overal te goed voor want ik luister naar progressive en ken onbekende muziek"-gevoel er erg bij... Ik vind het juist leuk om contact te maken met anderen, terwijl ik dat zelf eigenlijk ook nooit doe omdat ik van nature vrij verlegen ben...
Laatste tijd niet echt superspectaculaire feestjes gehad, word weer eens tijd
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon zwaar gefrustreerdBIer kappen, dat moeten ze
Het is ook niet mijn smaak nee, maar technisch is die JUN Supra zeer in orde.quote:
het is toch zo dat een binnenspiegel niet verplicht is als je een rechter buitenspiegel hebt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Een binnenspiegel is verplicht eh?
Tot over 2 dagenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, ik kom hier niet meer. Geen zin in.
Toedels.
een BoJoquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, ik kom hier niet meer. Geen zin in.
Toedels.
ja das zeker kut, ik kan nooit vrijdags vrij nemen omdat ik dan 2 meetings heb met de klantquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kut èh, 1 dagje vrij en dan nog 1 dagje werken voor je weekend hebt
doorwerken krengquote:
Kutquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das zeker kut, ik kan nooit vrijdags vrij nemen omdat ik dan 2 meetings heb met de klant![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kut
Gisteravond is trouwens bij m'n pa z'n achterruit ingeslagen![]()
Stelletje teringmongolenNiets eruit gehaald of iets, gewoon alleen ingeslagen
![]()
![]()
En z'n achterlichtunit kapotgeslagen/getrapt
Graftakken
IJsselstein, binnenstad. Stelletje kenkermocr0's hebben dat weer gedaan natuurlijk, die rukkers hangen er altijdquote:
goed gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
het is toch zo dat een binnenspiegel niet verplicht is als je een rechter buitenspiegel hebt?
Dat was ook niet zo heel lang geleden tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
Zo'n rotgeintje hebben ze bij mijn pa in Utrecht ook een keer uitgehaald. Klootviolen
Fijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
Teringzooi
Maar wel chill dat ze gewoon een ruit op voorraad hadden. Moest even wat verder rijden dan Nieuwegein maar dan heb je wel gelijk je nieuwe ruit.
tis maar een multiplaquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
en de eerste de beste die roept het is maar een multipla kom ik hoogstpersoonlijk in tweeen stampen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef vlad het volgende:
[..]
tis maar een multipla![]()
*neem je gelijk drie kratten grolsch en wat frituur zooi mee?drinken we er gewoon een biertje op
![]()
een leven?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, daar was ik weernog wat gemist?
A-73quote:Op donderdag 9 november 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonnig en lawaaig, ze zijn aan het knutselen aan de A73 en vandaag hebben ze een flinke machine bij zich.
Van jezelfquote:
Nee, mn leven is niet meer op internetquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Van jezelf
en ijsmeis die een BoJotje pleegt
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
mooie fotoshoot van de sierra
note: foto's zijn gemaakt om 2 uur s'nachts, dus het is de maan en niet de zon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo donker was het dus.
[afbeelding]
.JPG voor het orginele formaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
puike foto'd
dat geloof ik ja, hij is wat "gehavend"quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:43 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
De Sierra Cosworth waar ik vandeweek in meereed zag er een stukkie beter uit
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat geloof ik ja, hij is wat "gehavend"
maar een zeer bruut geluidje, zo zonder uitlaat
Koningsquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2939090715992548301&q=sintterror![]()
prachtigquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:49 schreef Hugster het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2939090715992548301&q=sintterror![]()
heb ze je dat ook verteld?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom kwamen er zonet al kutkinder te deurjengelen, het is morgen pas 11 november
Ik hoorde bij de buren al dat ze '11 november' zongen, dus uit principe niet open gedaanquote:
Probeer vanavond laat eens of anders morgen avond? Er zijn toch wel betere plaatsen om je opeltje te misbruiken?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:01 schreef Fugie het volgende:
leuke fotos ja![]()
m5 wanneer is dat parkeerterrein bij de mediamarkt leeg ? Opel moet misbruikt worden
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:11 schreef Alfisti het volgende:
Had ik al hallo geroepen?
M5quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Maar hallo mede-AWD rijder
Wat rij je nu?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef FerryB het volgende:
IK heb AWD gehad. Een Impreza uit 99. Als het om weg ligging gaat was dat toch wel de fijnste auto die ik gehad heb
bij ons komen ze niet aan de deur zingen, maar hebben ze een optocht, wel jammer, vond het altijd wel leuk toen ik nog in Drenthe woondequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
en waarom kwamen er zonet al kutkinder te deurjengelen, het is morgen pas 11 november
Klonk, de PTA SC is een saaie bedoeining geworden. Kom hier vaker wil je?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij ons komen ze niet aan de deur zingen, maar hebben ze een optocht, wel jammer, vond het altijd wel leuk toen ik nog in Drenthe woonde
hoe je het woord heftruck onnodig ingewikkeld kunt beschrijvenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat rij je nu?
Ik persoonlijk rij momenteel vooral met 4x2, voorwielaangedreven, achterwielgestuurd. Een automaat, maar toch 3 poken.
geef me wel even een update, of er nog mensen zijn ik moet negeren of die gewoon domme mongolen zijn en ik wil een multipla sc topic, deel 1275 is daarvoor geschikt want een multipla weegt 1275 kiloquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klonk, de PTA SC is een saaie bedoeining geworden. Kom hier vaker wil je?![]()
yeah, en vanaf maandag heb ik een eigen heftruck!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe je het woord heftruck onnodig ingewikkeld kunt beschrijven![]()
![]()
Er zijn op zich geen nieuwe mensne bij gekomen sinds de laatste keer dat je hier nog actief meedeed, alleen maar mensen weg gegaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
geef me wel even een update, of er nog mensen zijn ik moet negeren of die gewoon domme mongolen zijn en ik wil een multipla sc topic, deel 1275 is daarvoor geschikt want een multipla weegt 1275 kilo
Een 106 GTI.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat rij je nu?
Ik persoonlijk rij momenteel vooral met 4x2, voorwielaangedreven, achterwielgestuurd. Een automaat, maar toch 3 poken.
Ik denk dat BassoZ zo hier ook even komt kijken, die heeft een 106 Rallye.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef FerryB het volgende:
[..]
Een 106 GTI.
Opzich rijd het wel aardig maar het is mij iets te klein allemaal. En ik heb zo'n beetje alles moet vervangen ondertussen wat er maar kapot kon gaan maar dat betekend wel dat ie wel weer even mee kan ookal is ie bijna 10 jaar oud met 160.000 km op de teller.
De beschuit/toastfabriek wilde me weer terug.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
zullen ze niet blij mee zijn als een europallet op de tepels krijgen, waar werk je nu eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat BassoZ zo hier ook even komt kijken, die heeft een 106 Rallye.
Ja fout hè.quote:
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:36 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ja fout hè.
Die zat er al op toen ik hem kocht. Dat spul zit echt muurvast.
bij een franse auto is dat afhankelijk van de hoeveelheid wijn die het productiepersoneel heeft gedronkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het Peu logo in die sticker wel weer anders dan anders
Maar ik ben ook niet zo'n tribal fanEn ook net van Lexus achterlichten en booskijkers
Maar voor de rest wel een leuk bakkieHoeveel poken heeft ie?
Wijn moet dood!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij een franse auto is dat afhankelijk van de hoeveelheid wijn die het productiepersoneel heeft gedronken![]()
Het liefst heb ik hem helemaal standaard op de velgen na omdat die de trekkracht en wel wegligging erg bevoordelijken. Ik ooit een andere 106 gehad die er wel totaal standaard uitzag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het Peu logo in die sticker wel weer anders dan anders
Maar ik ben ook niet zo'n tribal fanEn ook net van Lexus achterlichten en booskijkers
Maar voor de rest wel een leuk bakkieHoeveel poken heeft ie?
Was in een gezellig Duits restaurantje dart haar eigen wijn maaktequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef Klonk het volgende:
echte mannen drinken geen wijn, wijn is voor homo's en vrouwen, ik was laatst uit eten, zat er achter me een gezelschap van die zgn wijnkenners, gingen ze na elke slok een hele discussie houden over de afdronk enzo
Stuk puikerder idd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef FerryB het volgende:
[..]
Het liefst heb ik hem helemaal standaard op de velgen na omdat die de trekkracht en wel wegligging erg bevoordelijken. Ik ooit een andere 106 gehad die er wel totaal standaard uitzag.
Het gaat mij meer om de motor die ook wel als een trein loopt. 162 pk nu in zo'n ligt autotje.
Vorige 106 GTI:
[afbeelding]
Jammer dat ik die toen verkocht heb om vervolgens een Impreza te gaan rijden waarna ik nu een 106 terug heb die ik veel minder vind dan deze hierboven
nee, een restaurant ergens in Den Boschquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was in een gezellig Duits restaurantje dart haar eigen wijn maakte
ik heb het over mezelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, een restaurant ergens in Den Bosch
Omdat ik bang was dat ik mezelf of een ander dood zou rijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stuk puikerder idd.
Waarom de impreza de deur uit?
aan je zelf denken is niets mis meequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik ben een egoïstische lul, dan hoort dat geloof ik
Ik ben van mening dat een rijbbewijs pas vanaf je 21e gehalad mag worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef FerryB het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat ik mezelf of een ander dood zou rijden.
Ik kon mij niet beheersen maar dat kan ook de leeftijd geweest zijn want nu rijd ik sowieso veel rustiger dan voorheen. Maar toch hou ik het voorlopig even bij deze auto.
Mja, maar zo nu en dan ook eens rekening houden met een ander kan ook handig zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan je zelf denken is niets mis mee![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een rijbbewijs pas vanaf je 21e gehalad mag worden.
hebben ze expres gedaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
mn huidige heftruck heeft een lage mast, geen last van.
is die onzin tegenwoordig verplicht dan ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef FerryB het volgende:
Een heftruck heb ik ook veel gereden. Helaas alleen electrisch want voor een diesel heb ik geen certificaat
Nee, ook al denken veel werkgevers van wel. Ingewikkelde wetgeving.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
is die onzin tegenwoordig verplicht dan ?
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
is die onzin tegenwoordig verplicht dan ?
Een certificaat is echt wel verplichtquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ook al denken veel werkgevers van wel. Ingewikkelde wetgeving.
ALtijd grappig, die mensen die denken dat de heftruckcursussbedrijven de waarheid vertellen. Dat doen ze om meer aan je te verdienen. Het enige dat de wet e verzekering eist is dat je aangetoond hebt dat je goed in stata bent om te kunnen heftruckrijden, verder is er wettelijk vrijwle neits geregeld. Ik mag met mn 5 jara ervaring op de elctrische heftruck dus ook gerust op een dieseltruck rijden, als de baas het daar mee eens is. En als de baas vind dat het neit hoeft,hoef ik starks mn verlopen cetrificaat ook niet te verlengen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef FerryB het volgende:
[..]
Jazeker.
Electrisch en diesel zijn 2 verschillende certificaten en dan heb je ook nog een certificaat die je in een dag of 3 kan behalen maar dan mag je maar een bepaald aantal uur per week in zo'n ding rijden. Als je een volledige cursus doet kun je onbeperkt rijden
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
wat een flauwekul zeg, ik rij al heftruck vanaf mijn 14de ofzo, alles gehad van groot tot klein van diesel tot electra en dan zou ik nu een papiertje moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |