mijn leven is alles op saai na.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
We hebben gewoon een uiterst saai leven
ik werk 6 dagen in de week en op het moment maak ik per dag 4 uurtjes ongeveer betreft overwerk en in het weekend werk ik tot ergens in de nachtquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
Ik nietGewoon 40 uur in de week...
Zaterdag de carnaval inluiden in Maastricht
ik heb sinds dinsdag een heel bedrijf te runnen omdat mijn baas even niet kan werken en zijn broer ook niet.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef Metalfreak het volgende:
D's best veel
Ik ben toe aan vakantie, al dat gezeur aan de kop op het werk...Gelukkig ben ik slechts 1x per week op de zaak aanwezig...
Ik ben niet naar de kroeg vanavond
ik ga vaak op stap met 1 collega van mijquote:Op donderdag 9 november 2006 23:02 schreef Metalfreak het volgende:
Haha, jij liever dan ik
Ons bedrijf bestaat 10 jaar, had ik via onze site moeten lezen...W We zijn laatst om die reden gaan wokken... Maar da's dan ook het enige wat we samen doen met de collega's...
Mijn planning is om zaterdag al om 11:00 's morgens te beginnenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga vaak op stap met 1 collega van mij
en van het eet caffe waar ik wel eens werk gaan we elke keer na het werk de kroeg in die van de zelfde eigenaar is. En geloof me dat is kruipen naar huis soms of nou ja bijna altijd en dan de dag er op met ze alle weer brak werken![]()
Maar ja om 13:30 al gaan beginnen met zuipen is vaak geen goed idee maar gebeurd wel![]()
mijn vaste stap kammaraat is bijna 40 lekker belangrijk. We gaan samen de gekste feesten af en geloof me 1 groot feest wij zorgen wel dat we het leuk hebben. Podium goeie muziek drank en het is 1 groot feest. Aan de eind van de avond veel nieuwe vriendenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mijn planning is om zaterdag al om 11:00 's morgens te beginnen
Ik ben 1 van de jongsten op het werk... Niet dat ze zoveel ouder zijn, maar het zijn wel meestal mensen die al samenwonen en zo. Die gaan niet meer op stap en vaak wonen ze ook vrij ver weg van mij. Ben wel ooit 1 keer met een (inmiddels ex-) collega op stap geweest, vage avond was dat... Om half 11 's morgens gingen we eens slapen...
als wij op stap zijn mijn vaste stap maat en ik is iedereen onze vriend/vriendin. Je hebt al heel snel contact als je op een ppodium los staat te gaan. Daar bij komt nog eens dat we zelf net zo makkelijk contact zoeken met andere.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:25 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hou het altijd bij bier
Ik heb een paar vrienden die vinden het "irritant als iemand tegen hen begint te praten"... Word ik zo schijtziek van soms he, terwijl eentje ervan, als die andere er niet bij is, vaak wel normaal doet, maar als die er allebei bij zijn is het "ik voel me overal te goed voor want ik luister naar progressive en ken onbekende muziek"-gevoel er erg bij... Ik vind het juist leuk om contact te maken met anderen, terwijl ik dat zelf eigenlijk ook nooit doe omdat ik van nature vrij verlegen ben...
Laatste tijd niet echt superspectaculaire feestjes gehad, word weer eens tijd
Ik woon helaas in Limburg, de mannen zijn hier volgens mij in de meerderheid... Nou ja, in onze huidige "stamkroeg" valt het gelukkig wel meequote:Op donderdag 9 november 2006 23:32 schreef ook_gek het volgende:
zo waren we ooit eens op een feesst waar contact hadden met 1 leuk grietje die helemaal los ging wij grote lol met haar gewoon gezellig geen verdere bij bedoelingen. Dus wij van jo we gaan nog daar en daar heen. Oh zegt ze vind je het erg als we met je mee lopen want dat vinden wij een prettig gevoel dus wij tuurlijk.
Komen er uit alle hoeken alleen maar mooie vrouwen![]()
was een bedrijfs uitje van een 1 of andere bekende bar in amsterdam waar alleen maar lekkere wijfen werken. Ze lullen daar engels geen idee meer hoe dat heet.
Zo die wijfen wisten wel wat feeten was gek![]()
Leuk ook die portiers als er 2 mannen met 8 bloed mooie dronke vrouwen aan komen![]()
Die gasten zijn gewoon zwaar gefrustreerdquote:Op donderdag 9 november 2006 23:25 schreef Metalfreak het volgende:
Ik hou het altijd bij bier
Ik heb een paar vrienden die vinden het "irritant als iemand tegen hen begint te praten"... Word ik zo schijtziek van soms he, terwijl eentje ervan, als die andere er niet bij is, vaak wel normaal doet, maar als die er allebei bij zijn is het "ik voel me overal te goed voor want ik luister naar progressive en ken onbekende muziek"-gevoel er erg bij... Ik vind het juist leuk om contact te maken met anderen, terwijl ik dat zelf eigenlijk ook nooit doe omdat ik van nature vrij verlegen ben...
Laatste tijd niet echt superspectaculaire feestjes gehad, word weer eens tijd
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
Die gasten zijn gewoon zwaar gefrustreerdBIer kappen, dat moeten ze
Het is ook niet mijn smaak nee, maar technisch is die JUN Supra zeer in orde.quote:
het is toch zo dat een binnenspiegel niet verplicht is als je een rechter buitenspiegel hebt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Een binnenspiegel is verplicht eh?
Tot over 2 dagenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, ik kom hier niet meer. Geen zin in.
Toedels.
een BoJoquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, ik kom hier niet meer. Geen zin in.
Toedels.
ja das zeker kut, ik kan nooit vrijdags vrij nemen omdat ik dan 2 meetings heb met de klantquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kut èh, 1 dagje vrij en dan nog 1 dagje werken voor je weekend hebt
doorwerken krengquote:
Kutquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das zeker kut, ik kan nooit vrijdags vrij nemen omdat ik dan 2 meetings heb met de klant![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kut
Gisteravond is trouwens bij m'n pa z'n achterruit ingeslagen![]()
Stelletje teringmongolenNiets eruit gehaald of iets, gewoon alleen ingeslagen
![]()
![]()
En z'n achterlichtunit kapotgeslagen/getrapt
Graftakken
IJsselstein, binnenstad. Stelletje kenkermocr0's hebben dat weer gedaan natuurlijk, die rukkers hangen er altijdquote:
goed gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
het is toch zo dat een binnenspiegel niet verplicht is als je een rechter buitenspiegel hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |