het is toch zo dat een binnenspiegel niet verplicht is als je een rechter buitenspiegel hebt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Een binnenspiegel is verplicht eh?
Tot over 2 dagenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, ik kom hier niet meer. Geen zin in.
Toedels.
een BoJoquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
Anyway, ik kom hier niet meer. Geen zin in.
Toedels.
ja das zeker kut, ik kan nooit vrijdags vrij nemen omdat ik dan 2 meetings heb met de klantquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kut èh, 1 dagje vrij en dan nog 1 dagje werken voor je weekend hebt
doorwerken krengquote:
Kutquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja das zeker kut, ik kan nooit vrijdags vrij nemen omdat ik dan 2 meetings heb met de klant![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kut
Gisteravond is trouwens bij m'n pa z'n achterruit ingeslagen![]()
Stelletje teringmongolenNiets eruit gehaald of iets, gewoon alleen ingeslagen
![]()
![]()
En z'n achterlichtunit kapotgeslagen/getrapt
Graftakken
IJsselstein, binnenstad. Stelletje kenkermocr0's hebben dat weer gedaan natuurlijk, die rukkers hangen er altijdquote:
goed gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
het is toch zo dat een binnenspiegel niet verplicht is als je een rechter buitenspiegel hebt?
Dat was ook niet zo heel lang geleden tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
Zo'n rotgeintje hebben ze bij mijn pa in Utrecht ook een keer uitgehaald. Klootviolen
Fijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
Teringzooi
Maar wel chill dat ze gewoon een ruit op voorraad hadden. Moest even wat verder rijden dan Nieuwegein maar dan heb je wel gelijk je nieuwe ruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |