quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Geīntegreerde digitale tuner voor DVB-T-ontvangst
Met de geīntegreerde DVB-T-tuner kunt u Digital Terrestrial TV bekijken of opnemen. U hebt dus geen extra set-top box of kabels nodig.
zie je wel
Loopt een heel topic over deze tv op tweakers.quote:Ik zal nog even opsommen wat je nodig hebt om de DVB-T tuner werkend te krijgen:
-Smartcard KPN/Digitenne (KPN: indien telefoonabonnement ¤ 7,95 per maand)
-Common Interfaxe Conax module (ongeveer ¤ 60)
-Actieve binnenantenne voor DVB-T ontvangst (bijgeleverd bij gratis Kpn-tuner of los kopen ¤ 33). Indien je buiten het dekkingsgebied van Digitenne/KPN zit, dien je een buitenantenne te gebruiken.
-Power inserter voor de actieve binnenantenne (ongeveer ¤ 10), deze heb je nodig omdat de LCD geen stroom levert voor de binnenantenne (externe tuner van KPN bijvoorbeeld wel)
Mooie verkoper die Alfistiquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Geīntegreerde digitale tuner voor DVB-T-ontvangst
Met de geīntegreerde DVB-T-tuner kunt u Digital Terrestrial TV bekijken of opnemen. U hebt dus geen extra set-top box of kabels nodig.
zie je wel
Ik zei niksquote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
hohoOp zo'n mooie tv zet je geen Digitenne
![]()
Die kun je krijgen als onze hond bevallen isquote:Op donderdag 9 november 2006 21:17 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb liever een placenta.
ben het ook niet van plan. Ik hoor net dat ik heel veel films in HD kan kijgen. Wel alles 720P tot nu toe. Maar hey zo vervelend is dat ook weer nietquote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
Oh lekker is datquote:
hey weet jij wat dat meubel moet doen van dat ding qua kosten?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
ik heb een 30 inch LCD nu zo'n 1,5 jaar denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:19 schreef Fugie het volgende:
ik heb lcd monitortje =
maar plasma is wel relaxt voor ubergrote dingen
bij Unisys hangen ook een paar Pioneer plasma's.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh lekker is dat
Bij ons werken ze eigenlijk bijna alleen met de Business Plasma schermen dus heb vrij weinig te maken met consumentenspul
ik heb maar een 19" breedbeeld, maarja ik ben student ehquote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een 30 inch LCD nu zo'n 1,5 jaar denk ik.
Schop je AV leverancier eens buiten en laat ons het doenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij Unisys hangen ook een paar Pioneer plasma's.![]()
nope, zal wel schrkken wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey weet jij wat dat meubel moet doen van dat ding qua kosten?
[afbeelding]
Rete geil zeg![]()
dit is een kut tv, ik wil een anderequote:Op donderdag 9 november 2006 21:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb maar een 19" breedbeeld, maarja ik ben student eh
heb ik je lekker gemaaktquote:Op donderdag 9 november 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit is een kut tv, ik wil een andere![]()
499 op internetquote:
ik heb geen plasma gehad dus kan niet vergelijken. ik hoor alleen nog steeds (en we zijn toch al paar jaar verder) dat zelfs die nieuwe plasma's nog last hebben van inbranden en ghosting.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik je lekker gemaakt
ben jij ook nog tevreden over je lcd tv dan
http://www.real-spectral.nl/quote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti weet jij geen mooie LCD meubels?
ja dit kende ik al ja.quote:
ikeaquote:Op donderdag 9 november 2006 22:05 schreef Alfisti het volgende:
Heb je ook nog Aldenkamp, Vogels ( een aantal meubels) en de IKEA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |