quote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
Puik ding hoor Markie, en nu je zoveel werkt mag je jezelf inderdaad wel een beetje verwennen.
Doet 'ie ook 1080p trouwens, of alleen 1080i?
Het is een volledig HD panneel dat er in zit. Maar goed dat hebben ze vaker geroepen natuurlijkquote:Schermresolutie : 1920 x 1080p
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef ijsmeis het volgende:
Oh wacht maar Arno, ik krijg msn wel aan de gang!
Sony KDL46W2000quote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor lcd of plasma zou ik ook voor pioneer gaan![]()
Supergeile schermen![]()
de mijne is Full HD maar hij moet nog wat groeienquote:
Doet inderdaad geen 1080p, downscaled hem intern naar 1080iquote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Het is een volledig HD panneel dat er in zit. Maar goed dat hebben ze vaker geroepen natuurlijk![]()
Vind het niet zo heeeel erg belangrijk tegen de tijd dat je veel HD op 1080P hebt is weer tijd voor een nieuwe tv![]()
ik heb toch nog geen HD troep liggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doet inderdaad geen 1080p, downscaled hem intern naar 1080i
( al maakt dat geen zak uit)
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb toch nog geen HD troep liggen![]()
kan niet wachten tot hij b innen isquote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Erg mooie TV trouwens, we hebben hem ook in de winkel staan![]()
dat mag ik niet kijken van mijn oudersquote:
Optioneel, net zoals de DVB-T module.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kan niet wachten tot hij b innen is![]()
dat Wifi zit dat er fabriek af al op of is dat optioneel? Dat weet ik eigelijk niet eens![]()
Digitale tv module zit er standaard in toch volgens mij? Of zeg ik nu iets verkeerds.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Optioneel, net zoals de DVB-T module.
quote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Geīntegreerde digitale tuner voor DVB-T-ontvangst
Met de geīntegreerde DVB-T-tuner kunt u Digital Terrestrial TV bekijken of opnemen. U hebt dus geen extra set-top box of kabels nodig.
zie je wel
Loopt een heel topic over deze tv op tweakers.quote:Ik zal nog even opsommen wat je nodig hebt om de DVB-T tuner werkend te krijgen:
-Smartcard KPN/Digitenne (KPN: indien telefoonabonnement ¤ 7,95 per maand)
-Common Interfaxe Conax module (ongeveer ¤ 60)
-Actieve binnenantenne voor DVB-T ontvangst (bijgeleverd bij gratis Kpn-tuner of los kopen ¤ 33). Indien je buiten het dekkingsgebied van Digitenne/KPN zit, dien je een buitenantenne te gebruiken.
-Power inserter voor de actieve binnenantenne (ongeveer ¤ 10), deze heb je nodig omdat de LCD geen stroom levert voor de binnenantenne (externe tuner van KPN bijvoorbeeld wel)
Mooie verkoper die Alfistiquote:Op donderdag 9 november 2006 21:03 schreef ook_gek het volgende:
Geīntegreerde digitale tuner voor DVB-T-ontvangst
Met de geīntegreerde DVB-T-tuner kunt u Digital Terrestrial TV bekijken of opnemen. U hebt dus geen extra set-top box of kabels nodig.
zie je wel
Ik zei niksquote:Op donderdag 9 november 2006 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
hohoOp zo'n mooie tv zet je geen Digitenne
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |