Ik was al te laat.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zondag mocht je ook meenemen maar heb je er uiteindelijk niet meer om gevraagd?
Mja nu invallen bij Marketing en Communicatie, beetje posters brouwen enzo. Alleen de printer flipt iedere tien minuten door, dus proefdrukken maken gaat bijzonder vlotjes, NOTquote:Op donderdag 9 november 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Met de debatten enzo toch op de HU of niet...?
Kutquote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja nu invallen bij Marketing en Communicatie, beetje posters brouwen enzo. Alleen de printer flipt iedere tien minuten door, dus proefdrukken maken gaat bijzonder vlotjes, NOT
Ik probeer gewoon alle smaken van de koffieautomaat een keer.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KutMaar posters bouwen is wel leuk
Whehe, ik ben echt hyped up door alle koffiequote:
Trillende pootjes en zulks?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, ik ben echt hyped up door alle koffie
teringquote:Op donderdag 9 november 2006 15:53 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
pfff 30 pakken in me eentje![]()
Die kutboeren ruimen hun zooi niet opquote:
Ik ken het.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die kutboeren ruimen hun zooi niet op
Vanmorgen in het donker kwam ik met 90 over een landweggetje aan knallen, hadden ze snachts geoogst en het had geregent
Nou kan je vertellen, dat was een spannende ervaring
Mooi is dat hequote:Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken het.
Er stond laatst een mooie driehoek op de weg. Maar ik zag geen auto, dus ik reed gewoon wat door.
Maar wat er dus wel lag, was modder (en niet zo weinig ook), precies in het bochtje.
over 2 a 3 werkdagen staat dit in mijn huiskamerquote:Beeld/Display
Beeldformaat : 16:9
Helderheid : 550 cd/m²
Dynamisch schermcontrast : 6000:1
Responstijd (normaal) : (BEW-equivalent) 3 ms
Kijkhoek : 176 º (H)/176 º (V)
Schermdiameter (inch) : 37 inch
Schermdiameter in centimeters : 94 cm
Schermtype : True HD LCD W-UXGA Act. matrix
Schermresolutie : 1920 x 1080p
Beeldverbetering : Pixel Plus 3 HD, 3:2/2:2 motion pull-down, 3D-combfilter, Active Control met lichtsensor, Clear LCD, Digital Natural Motion, Dynamisch-contrastverbetering, Onderdrukking gekartelde lijn, Progressive Scan, Pulse Killer Chip, Widescreen Plus
Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating
Multimedia toepassingen
Digitaal inhoudsbeheer : Digital Media Reader
Geheugenkaarttypen : Compact Flash type I, Compact Flash type II, Memory Stick, Microdrive, Multimediakaart (MMC), Secure Digital-kaart (SD), Smart Media-kaart
Multimedia-aansluitingen : Ethernet-UTP5, UPnP, WiFi (opt. Ethernet-bridge), 7-in-1 geheugenkaartlezer, USB (geschikt voor streaming video)
Afspeelformaat : MP3, Diapresentatiebestanden (.alb), JPEG-afbeeldingen, DivX 3.11, DivX 5, MPEG1, MPEG2, MPEG4, XviD
mijn moeder die beneden in de hal op de zooi lette toen ik het per 5 naar boven bracht (het blijft toch de bijlmer hequote:Op donderdag 9 november 2006 17:01 schreef vlad het volgende:
[..]
tering![]()
maar in je eentje?wie is dat dan op de achtergrond?
![]()
ik had slechts 9 van die paketten, en vond het al genoegmeer kon de starlet ook niet aan, bij 9 pakken stuurde die al voor geen meter meer
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
specs in het kort
[..]
over 2 a 3 werkdagen staat dit in mijn huiskamer
* ook_gek heeft nieuw speeltje gekocht![]()
nee die is al weer 3 jaar oud. En ik dacht nieuw huis nieuw TV ding. En vond hem net te klein.quote:
tjha tot nu toe geen last mee gehad gelukkig. En anders zit er garantie opquote:Op donderdag 9 november 2006 20:01 schreef BaraCuda het volgende:
Philips.... ja daar krijgen we wel veel schermen van terug.... Kapot
Ga je 11 schermen hangen in groningen... zijn er 3 kapot... spulleke
Wel erg goede service bij philips moet ik zeggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee die is al weer 3 jaar oud. En ik dacht nieuw huis nieuw TV ding. En vond hem net te klein.
42" heb ik even hier gehad maar was net te veel aanwezig in mijn huiskamer en de 37 is perfect qua formaat.
en een B&O tv was me net iets te duur. Praat je al snel over 15.000 euro. Deze is net iets goedkoper
[..]
tjha tot nu toe geen last mee gehad gelukkig. En anders zit er garantie op![]()
lekker rustig zoquote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, MSN werkt niet.
Neequote:Op donderdag 9 november 2006 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan je wel spammen via de PM, mits je dat hebt.
wat is p dan weerquote:Op donderdag 9 november 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
Puik ding hoor Markie, en nu je zoveel werkt mag je jezelf inderdaad wel een beetje verwennen.
Doet 'ie ook 1080p trouwens, of alleen 1080i?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |