Dat was ook niet zo heel lang geleden tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
Zo'n rotgeintje hebben ze bij mijn pa in Utrecht ook een keer uitgehaald. Klootviolen
Fijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
Teringzooi
Maar wel chill dat ze gewoon een ruit op voorraad hadden. Moest even wat verder rijden dan Nieuwegein maar dan heb je wel gelijk je nieuwe ruit.
tis maar een multiplaquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:53 schreef Klonk het volgende:
en de eerste de beste die roept het is maar een multipla kom ik hoogstpersoonlijk in tweeen stampen
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:05 schreef vlad het volgende:
[..]
tis maar een multipla![]()
*neem je gelijk drie kratten grolsch en wat frituur zooi mee?drinken we er gewoon een biertje op
![]()
een leven?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, daar was ik weernog wat gemist?
A-73quote:Op donderdag 9 november 2006 10:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
zonnig en lawaaig, ze zijn aan het knutselen aan de A73 en vandaag hebben ze een flinke machine bij zich.
Van jezelfquote:
Nee, mn leven is niet meer op internetquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Van jezelf
en ijsmeis die een BoJotje pleegt
quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
mooie fotoshoot van de sierra
note: foto's zijn gemaakt om 2 uur s'nachts, dus het is de maan en niet de zon
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo donker was het dus.
[afbeelding]
.JPG voor het orginele formaat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
puike foto'd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |