quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef PLAE@ het volgende:
Maar je hebt geen benzine om naar het dichtsbijzijnde benzinestation te rijden om effe je banden fatsoenlijk op te pompen?![]()
Dat zijn kwalitatief zeer goede Samco slangenquote:Op maandag 10 april 2006 12:13 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Dat vraag ik me nu altijd af. Helpen blauwe kabels beter dan zwarte of zijn het alleen de looks?
Verder best mooie auto, al had ik mijn geld in een ander autoproject gestopt.
het is een schaduweffect waar jij op mis-kijkt.quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef PLAE@ het volgende:
Maar je hebt geen benzine om naar het dichtsbijzijnde benzinestation te rijden om effe je banden fatsoenlijk op te pompen?![]()
Jij snapt overduidelijk niet om wat voor soort auto het hier gaat...quote:Op maandag 10 april 2006 12:26 schreef ReneH83 het volgende:
ieder zijn hobby![]()
vind het alleen zo standaard worden tegenwoordig. Welke kant je ook opkijkt, je ziet/ hoort er altijd wel eentje voorbij komen met een sportuitlaatje, verlagingkje hier en daar, geblindeerde raampjes, sport stuurtje, klauwtje over het stuurtje en brullen maar..
ik bedoel.. wat is er zo stoer (ofzo) aan??
volgens mij is het veel stoerder (ofzo) om tegenwoordig in een standaard auto te rijden![]()
Wat ik tot nu toe het toppunt vond is een Cuore met Spinners![]()
heb echt in een deuk gelegen toen ik het zag...![]()
p.s. sommige auto's zien er wel heel erg slick uit, maar het gros is echt.....
Nee dat kun je wel zeggen jaquote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij snapt overduidelijk niet om wat voor soort auto het hier gaat...![]()
zo'n ding op 4 wielen en een motor aan de voorkantquote:Op maandag 10 april 2006 12:28 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Jij snapt overduidelijk niet om wat voor soort auto het hier gaat...![]()
en jij hebt geen geld om naar de dichtsbijzijnde opticiën te lopen en een bril aan te schaffen?quote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef PLAE@ het volgende:
quote:They look like stock, but they go like stink"
215/40/R17quote:Op maandag 10 april 2006 12:02 schreef MikeyMan het volgende:
[..]Tzijn waarschijnlijk /35 banden...
We hebben het hier over een deftig getuned Cossietje..quote:Op maandag 10 april 2006 12:26 schreef ReneH83 het volgende:
ieder zijn hobby![]()
vind het alleen zo standaard worden tegenwoordig. Welke kant je ook opkijkt, je ziet/ hoort er altijd wel eentje voorbij komen met een sportuitlaatje, verlagingkje hier en daar, geblindeerde raampjes, sport stuurtje, klauwtje over het stuurtje en brullen maar..
ik bedoel.. wat is er zo stoer (ofzo) aan??
volgens mij is het veel stoerder (ofzo) om tegenwoordig in een standaard auto te rijden*niet serieus bedoeld*
![]()
Wat ik tot nu toe het toppunt vond is een Cuore met Spinners![]()
heb echt in een deuk gelegen toen ik het zag...![]()
p.s. sommige auto's zien er wel heel erg slick uit, maar het gros is echt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |