Omdat ik bang was dat ik mezelf of een ander dood zou rijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stuk puikerder idd.
Waarom de impreza de deur uit?
aan je zelf denken is niets mis meequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ik ben een egoïstische lul, dan hoort dat geloof ik
Ik ben van mening dat een rijbbewijs pas vanaf je 21e gehalad mag worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:48 schreef FerryB het volgende:
[..]
Omdat ik bang was dat ik mezelf of een ander dood zou rijden.
Ik kon mij niet beheersen maar dat kan ook de leeftijd geweest zijn want nu rijd ik sowieso veel rustiger dan voorheen. Maar toch hou ik het voorlopig even bij deze auto.
Mja, maar zo nu en dan ook eens rekening houden met een ander kan ook handig zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan je zelf denken is niets mis mee![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat een rijbbewijs pas vanaf je 21e gehalad mag worden.
hebben ze expres gedaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
mn huidige heftruck heeft een lage mast, geen last van.
is die onzin tegenwoordig verplicht dan ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef FerryB het volgende:
Een heftruck heb ik ook veel gereden. Helaas alleen electrisch want voor een diesel heb ik geen certificaat
Nee, ook al denken veel werkgevers van wel. Ingewikkelde wetgeving.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
is die onzin tegenwoordig verplicht dan ?
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
is die onzin tegenwoordig verplicht dan ?
Een certificaat is echt wel verplichtquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ook al denken veel werkgevers van wel. Ingewikkelde wetgeving.
ALtijd grappig, die mensen die denken dat de heftruckcursussbedrijven de waarheid vertellen. Dat doen ze om meer aan je te verdienen. Het enige dat de wet e verzekering eist is dat je aangetoond hebt dat je goed in stata bent om te kunnen heftruckrijden, verder is er wettelijk vrijwle neits geregeld. Ik mag met mn 5 jara ervaring op de elctrische heftruck dus ook gerust op een dieseltruck rijden, als de baas het daar mee eens is. En als de baas vind dat het neit hoeft,hoef ik starks mn verlopen cetrificaat ook niet te verlengen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:05 schreef FerryB het volgende:
[..]
Jazeker.
Electrisch en diesel zijn 2 verschillende certificaten en dan heb je ook nog een certificaat die je in een dag of 3 kan behalen maar dan mag je maar een bepaald aantal uur per week in zo'n ding rijden. Als je een volledige cursus doet kun je onbeperkt rijden
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef Klonk het volgende:
wat een flauwekul zeg, ik rij al heftruck vanaf mijn 14de ofzo, alles gehad van groot tot klein van diesel tot electra en dan zou ik nu een papiertje moeten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |