Een 106 GTI.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat rij je nu?
Ik persoonlijk rij momenteel vooral met 4x2, voorwielaangedreven, achterwielgestuurd. Een automaat, maar toch 3 poken.
Ik denk dat BassoZ zo hier ook even komt kijken, die heeft een 106 Rallye.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef FerryB het volgende:
[..]
Een 106 GTI.
Opzich rijd het wel aardig maar het is mij iets te klein allemaal. En ik heb zo'n beetje alles moet vervangen ondertussen wat er maar kapot kon gaan maar dat betekend wel dat ie wel weer even mee kan ookal is ie bijna 10 jaar oud met 160.000 km op de teller.
De beschuit/toastfabriek wilde me weer terug.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:27 schreef Klonk het volgende:
zullen ze niet blij mee zijn als een europallet op de tepels krijgen, waar werk je nu eigenlijk ?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat BassoZ zo hier ook even komt kijken, die heeft een 106 Rallye.
Ja fout hè.quote:
zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:36 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ja fout hè.
Die zat er al op toen ik hem kocht. Dat spul zit echt muurvast.
bij een franse auto is dat afhankelijk van de hoeveelheid wijn die het productiepersoneel heeft gedronkenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het Peu logo in die sticker wel weer anders dan anders
Maar ik ben ook niet zo'n tribal fanEn ook net van Lexus achterlichten en booskijkers
Maar voor de rest wel een leuk bakkieHoeveel poken heeft ie?
Wijn moet dood!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij een franse auto is dat afhankelijk van de hoeveelheid wijn die het productiepersoneel heeft gedronken![]()
Het liefst heb ik hem helemaal standaard op de velgen na omdat die de trekkracht en wel wegligging erg bevoordelijken. Ik ooit een andere 106 gehad die er wel totaal standaard uitzag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het Peu logo in die sticker wel weer anders dan anders
Maar ik ben ook niet zo'n tribal fanEn ook net van Lexus achterlichten en booskijkers
Maar voor de rest wel een leuk bakkieHoeveel poken heeft ie?
Was in een gezellig Duits restaurantje dart haar eigen wijn maaktequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef Klonk het volgende:
echte mannen drinken geen wijn, wijn is voor homo's en vrouwen, ik was laatst uit eten, zat er achter me een gezelschap van die zgn wijnkenners, gingen ze na elke slok een hele discussie houden over de afdronk enzo
Stuk puikerder idd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef FerryB het volgende:
[..]
Het liefst heb ik hem helemaal standaard op de velgen na omdat die de trekkracht en wel wegligging erg bevoordelijken. Ik ooit een andere 106 gehad die er wel totaal standaard uitzag.
Het gaat mij meer om de motor die ook wel als een trein loopt. 162 pk nu in zo'n ligt autotje.
Vorige 106 GTI:
[afbeelding]
Jammer dat ik die toen verkocht heb om vervolgens een Impreza te gaan rijden waarna ik nu een 106 terug heb die ik veel minder vind dan deze hierboven
nee, een restaurant ergens in Den Boschquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was in een gezellig Duits restaurantje dart haar eigen wijn maakte
ik heb het over mezelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, een restaurant ergens in Den Bosch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |