kan niet beterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
hihi je hebt nog niet alle seizoenen gezien?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:35 schreef OG-Loco het volgende:
Wie zijn dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet plaatje zeg!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef BlueCurl het volgende:
volgende week dinsdag komen er weer herhalingen. we beginnen dan met seizoen 3 aflevering 1: Lost SonSPEEDLE
[afbeelding]
even een plaatje alvast uit seizoen 5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwens bedankt voor al je stemmen bij de fok awards hihiquote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vet plaatje zeg!
Ze beginnen meteen goed met de herhalingen![]()
we hebben ook een amerikaans topicquote:Op woensdag 8 november 2006 16:07 schreef OG-Loco het volgende:
Gaaf!
Ik ben al begonnen met "vooruit kijken", maar daar mag ik hier niks over zeggen dacht ik.
Hmm jaaa volgens mij ook wel ja..quote:Op woensdag 8 november 2006 16:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
trouwens bedankt voor al je stemmen bij de fok awards hihi
uhuh waar willen ze anders mee verder gaanmaar nu gaat speedle weer sterven a.s. dinsdag
doen ze vast om mij te pesten
nee dat was met Las Vegas.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef OG-Loco het volgende:
Speedle sterven?
Zegt me niet veel.
Of was het ook met Miami dat er zo;n dude onder de grond lag?
Ik móet die dvd's
Obsessie.. en dat is dan nog een understatementquote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee dat was met Las Vegas.
je ziet het dinsdag wel. diegene die daar dood gaat was mijn... mijn... tjah hoe moet ik het omschrijven... obsessie haha
horatio doet het ook aardig maar die is enkel zo oud voor mequote:Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Obsessie.. en dat is dan nog een understatement![]()
![]()
![]()
Nou.. daar dacht een ander persoon toch anders overquote:Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
horatio doet het ook aardig maar die is enkel zo oud voor meme ouders zijn net zo oud als die gozer
je bedoelt marisol?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou.. daar dacht een ander persoon toch anders over![]()
![]()
marisol is 8 jaar ouder als moiquote:
ah joh.. t is maar 20 jaarquote:Op donderdag 9 november 2006 17:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
marisol is 8 jaar ouder als moidat scheelt al wat
Alana De La Garza: 1976 en David Caruso: 1956 hihi![]()
voor mij 28quote:
kun je hard hopen lieve schatquote:Op donderdag 9 november 2006 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
voor mij 28en daar ging het in eerste instantie om haha
maar hij blijft wel een koele vent ook al issie wat te oud voor me hihi
maar dan nog heb ik liever dat speedle niet dood gaan aankomende dinsdag
\quote:Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
kun je hard hopen lieve schathahahaha
whaha.. Wat gebeurde er nog meer in seizoen 3..quote:
zal het thuis wat meer ordenen en dan meteen in de OP plaatsen. Voor het volgende topic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
Gewoon.. wilde ff kijken wat ik zo nog in seizoen 3 kon plaatsten.. maar eigenlijk verder dan de dingen die ik genoemd had kwam ik niet haha...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zal het thuis wat meer ordenen en dan meteen in de OP plaatsen. Voor het volgende topic!
maaruh waarom wilde je een samenvatting? no offenseik tiep wel hehe
quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:23 schreef OG-Loco het volgende:
Seas. 5 ep. 1seizoen 5 kun je in het usa topic overleggen en kwijt... niet hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
junkie ik. nee hoor. valt best mee! enkel kan ik nie wachten tot de dinsdagen hihi.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Gewoon.. wilde ff kijken wat ik zo nog in seizoen 3 kon plaatsten.. maar eigenlijk verder dan de dingen die ik genoemd had kwam ik niet haha...
Mgoed.. daarom ben jij ook de Junkie![]()
![]()
quote:
neen 5quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau zeg! komt ie uit seizoen 1?
ja seizoen 3 aflevering 1... Lost Sonquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:55 schreef CherryLips het volgende:
komen er dinsdag weer herhalingen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
seizoen 5 kun je in het usa topic overleggen en kwijt... niet hier...
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
we hebben ook een amerikaans topic
CSI: Miami (USA) (Deel 1) *spoilers*
daar kun je alles kwijt over seizoen 5 dat er al word uitgezonden
mag hier op zich ook wel maar binnen spoilertags
uhuh i know maar dat is gewoon algemeen duidelijk toch hihi? of draaf ik nu weer eens door met me detailsquote:Op zondag 12 november 2006 02:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aah oke.. grappig detail trouwens van zijn kleding![]()
word hier in het algemeen niet gelezen die spoiler tags... en hier word enkel nog over seizoen 4 na gepraat. in het algemeen word er in het USA topic over de afleveringen van seizoen 5 nagepraat... je mag het hier best neerzetten maar zal nie zo snel antwoord op komenquote:
Beetje zinloos dusquote:Op zondag 12 november 2006 10:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
word hier in het algemeen niet gelezen die spoiler tags... en hier word enkel nog over seizoen 4 na gepraat. in het algemeen word er in het USA topic over de afleveringen van seizoen 5 nagepraat... je mag het hier best neerzetten maar zal nie zo snel antwoord op komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Speedle
Ga toch maar weer ff kijken vanaaf
Veel plezier dan maar vanavond he !quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:17 schreef CherryLips het volgende:
De aflevering van vanavond heb ik ook nog niet gezien. Ik wist wel dat hij doodging maar wist niet waarom. Toen had iemand uitgelegd hoe en zo, en toen dacht ik: 'Hmmm, ik heb dan de helft gezien...' Maar toen zijn ze waarschijnlijk opgehouden met herhalen
.
we zijn er benieuwd naarquote:Op woensdag 15 november 2006 10:24 schreef CherryLips het volgende:
heb hem opgenomen, ga zo kijken.
Ja laat ff weten wat je er van vondquote:Op woensdag 15 november 2006 10:24 schreef CherryLips het volgende:
heb hem opgenomen, ga zo kijken.
Weet iemand hoe het nummer heet dat op de begravenis werd gedraait?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:34 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 3 Aflevering 1: Lost Son
Dinsdag 14 november 2006 op RTL5 om 20:30
Muziek
Lil' Jon & the Eastside Boyz - Get Low - Aan het begin van de aflevering
Faultline - Where is my Boy? - Waneer Alexx Speedle's lijkschouwing doet
Amzing Grace - Tijdens Speedle zijn begraving
Oei roep dat niet te hard.. voor BlueCurl was het al drama genoegquote:Op woensdag 15 november 2006 16:26 schreef CherryLips het volgende:
ik zat bijna te brullen. al had ik wel nog iets mee drama verwacht.
mjahquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oei roep dat niet te hard.. voor BlueCurl was het al drama genoeg![]()
ik vond dat wel leuk opzich maar niet super. echt heel seizoen 4 was 1 grote soap serie ipv csi. ik vraag me af of horatio zijn labjas nog heeft hangen ergensquote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het was wel weer een leuke aflevering maar ik vond toch de episodes die "to be continued" waren met de aanslagen op Marisol spannender
Horatio is wat dat betreft net House.. die houden niet zo van witte lange jassenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond dat wel leuk opzich maar niet super. echt heel seizoen 4 was 1 grote soap serie ipv csi. ik vraag me af of horatio zijn labjas nog heeft hangen ergenswant die heb ik geheel seizoen 4 dus niet gezien!
nou in eerste seizoenen was ie er anders wel vaak genoeg in te vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Horatio is wat dat betreft net House.. die houden niet zo van witte lange jassen![]()
Ja das dan ook wel weer waar.. maar ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 16 november 2006 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou in eerste seizoenen was ie er anders wel vaak genoeg in te vinden
ik mis s1-s3 achtige csi miami wel. ook al vind ik het nog steeds super daar niet van maar mijn voorkeur gaat toch uit naar s1-3 stijlquote:Op donderdag 16 november 2006 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja das dan ook wel weer waar.. maar ik vind het wel best zo![]()
jupquote:Op donderdag 16 november 2006 23:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ach jah.. aankomende dinsdag gewoon S3E02 ?
Sorry, even geen tijd om herhalingen te bekijken....quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een stilte..
zie mijn onderschrift hihiquote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef donderopman het volgende:
Maar weet iemand het preciese nummer van speedle zn begravenis?
ik ben een beetje druk hihiquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een stilte..
ik ook niet hihi heb gister een seizoen 1 aflevering gekekenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Sorry, even geen tijd om herhalingen te bekijken....
(En geen behoefte om Speedle weer te zien sterven)
Alles moet je een keer geprobeerd hebben in je leven.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een naughty figuur ben jij ook.. k hou helemaal niet van zweepjes![]()
Nja.. sommige dingen liever nietquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:07 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Alles moet je een keer geprobeerd hebben in je leven.....![]()
Morgen alquote:Op zondag 26 november 2006 11:55 schreef BlueCurl het volgende:
uhm van csi las vegas begint het nieuwe seizoen maandag al... maar ik lees nog niks van seizoen 5 van miami
nee... ik stond er ook van te kijken dat RTL voor CSI LV de uitzend rechten heeft! Zo vroeg al. Maar ik ben bang dat ze daarmee ook snel moeten stoppen aangezien het toch zo is dat ze in america soms ook heel wat weken niks uitzenden.. zo ook in december/januari! Maaruh ik kijk elke week opzich op de rtl site. kun je zelf ook doen. Als daar een aflevering titel "Rio" komt te staan weet je dat het 5.1 isquote:Op woensdag 6 december 2006 19:44 schreef Dafje33 het volgende:
Weet iemand wanneer het nieuwe seizoen van Miami begint?
succes!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
geen dank Theamerican! als je nog meer vragen hebtNu naar school tot half 5 na drie uur slaap en daarna kung fu examen... wat ben ik vanaaf toch dood
maar gaat in ieder geval een nieuwe aflevering van CSI mee
ja dnak. csi was nog niet klaar toen ik naar school ging.. en uhmquote:
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ja dnak. csi was nog niet klaar toen ik naar school ging.. en uhmik zit momenteel in slaap te vallen serieus
heb echt een concentratie van 0 haha. wat een dag
ik heb een csi miami nodig als voeding van energie
ja idd.. is et al bekend wanneer RTL nieuwe afleveringen gaat uitzenden?quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:34 schreef ddx het volgende:
wachten op nieuwe afleveringen maar weer...
hmm dat duurt dus nog wel even.. Jammerquote:Op donderdag 28 december 2006 14:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
volgens mij niet.. ergens in maart ofzo
quote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Voorlopig staan er herhalingen van CSI in de planning.
Dit heeft te maken met de licenties die op de serie zitten.
Mogelijk zenden we in het voorjaar weer nieuwe afleveringen uit.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden en wensen u alvast fijne
feestdagen.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ...
Verzonden: vrijdag 29 december 2006 12:29
Aan: Info
Onderwerp: CSI:MIAMI (en de twee andere)
Beste Publieke Voorlichting van RTL!
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen komen van CSI:Miami. Is
dit weer gewoon in Maart 2007?
Daarnaast vroeg ik me af hoe het zal met CSI:LV en CSI:NY? Aangezien de
seizoen's premiere van CSI:LV al wel is uitgezonden!
Alvast bedankt!
Met Vriendelijk Groeten,
- Sonja
is toch zoals normaalquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Crap.. stelletje fockers
Er niks mis mee lijkt me.. het duurt helaasch alleen nog zo lang...quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is toch zoals normaalWat is er dan mis mee?
You're the bestquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
dat altijd! al ga ik denk ik stoppen met het maken van screencaps
ennuh @CSI_MIAMI... tjek je PMhopelijk vind je het wat
![]()
Jaa idd.. ik vind em helemaal topquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
and again.. die is wel beter ook
ben blij dat je blij bent met je nieuwe avaterquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa idd.. ik vind em helemaal top![]()
Ben er idd blij mee jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben blij dat je blij bent met je nieuwe avater![]()
gelukkig... zijn wel allemaal plaatjes uit afleveringen die nog niet geweest zijn hier op tvquote:
" H "quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig... zijn wel allemaal plaatjes uit afleveringen die nog niet geweest zijn hier op tvheb je wat te doen als straks de nieuwe afleveringen worden uitgezonden. het vinden van je plaatjes uit je avater
ga ik mezelf ook eens een andere geven
mag ik ook even 2 dagen vakantie vierenquote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjeeeez.. en maar zeggen dat je het druk hebt![]()
idem! 2007quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Dafje33 het volgende:
Leuk bezig geweest!!
![]()
Allemaal de beste wensen voor 2007 en dat we maar weer veel mogen genieten van alle CSI´s![]()
van hetzelfdequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
CSI-ers! allemaal een gelukkig nieuw jaar
welke is dat ook al weer?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:19 schreef BlueCurl het volgende:
Aah volgende week komt onze tsunami aflevering weer! vind ik wel een leuke. Helaas is het dan zo dat ik weer niet kan kijken omdat de vakantie dan is afgelopen en ik dan niet thuis meer ben hihi!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef BlueCurl het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/csimiami/home/
en
http://www.imdb.com/title/tt0313043/episodes#season-3
s03e07 Crime Wave
kunnen we ook zelf opzoeken
Anders hou je even een monoloogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik ben nu eenmaal een rondwandelende csi miami database want ik hoefde nieteens te kijken voor het afleverings nummer... enkel vorige week wat speed kills das toch echt normaal gesproken de aflevering na crime wave.... dus waarom ze nu alles beetje in verkeerde volgorde uitzenden???
ah w8 duh crime wave is lange afleveringhad ik ook wel meteen kunnen inzien natuurlijk
zal afgelopen week wel niet in het schema hebben gepast ofzo
en terechtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik tiep gewoon lekker wat er in me opkomtgeen probleem hihi...
Nou helemaal super! hoe ver ben jij eigenlijk met kijken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
en het houd daarnaast ook dit topic een beetje gaande in de winter stopmaar toch zijn we al weer goed richting maart aan het gaan
. Zal toch even kijken of ik al beetje tijd kan maken om wat caps te maken al! Want tijden zijn drukkies straks weer!
ik had laatst 5.11 even gezien, kan alleen de voorgaanden niet vinden.. beetje jammer dan had ik het verhaal misschien wat beter kunnen volgen volgens mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef BlueCurl het volgende:
uhm nu waar ze zijn in amerika... aankomende maandag komt daar 5.12 op de tv
me2quote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wacht wel geduldig tot ze in NL weer beginnen!![]()
wacht maar tot je straks de aflevering ziet die bij je avater hoortquote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wacht wel geduldig tot ze in NL weer beginnen!![]()
K hoop tquote:Op zondag 7 januari 2007 22:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wacht maar tot je straks de aflevering ziet die bij je avater hoortdie scene is zo briljant echt waar
die had ik al gevondenquote:Op zondag 7 januari 2007 07:47 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami (USA) (Deel 2)
er is ook een USA topic eventueel als je daar intresse in hebt
neen hoor is gewoon een herhalingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!!! AANSTAANDE DINSDAG NIEUWE AFLEVERING !!!!
Heb de promo al 4x voorbij zien komen vandaag op RTL5 dus het moet haast wel.. En ja het was de goeie promoquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neen hoor is gewoon een herhaling
afl pirated.. das gewoon seizoen 3!
Ja dat weet ik, maar ze zenden die promo toch niet voor de grap uit?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
maar maar overal in gidsen en online staat aangegeven dat gewoon s3 nog komt en in de mail was het ook pas verder in het voorjaar vanwege de rechten enzo!
ik gok zeker gewoon op herhaling dinsdag!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
nja k ben benieuwd.. k denk zowaar dat het gewoon een programmeer fout is geweest (promo te vroeg ingestart) en dat we dinsdag gewoon een herhaling krijgen..
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef BlueCurl het volgende:
ach hou het gewoon op maart.. zoals altijd... kan er ook niks tegenvallen!
Hoezo verwarrend?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hmmm zal er niet van opkijken dat het volgende week weer herhaling is, net als bij CSI:LV, seizoensopening laten zien en dan weer tot maart gaan herhalen! Maar RTL begint qua series steeds meer USA neigingen te krijgen, je moet echt gewoon kijken of het nieuw is of niet.....
Maar de afl van dinsdag was goedmaar soms lekker verwarrend
ook
Volgens mij heb jij een hele belangrijke aflevering gemist..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Sanneke het volgende:
Ik was er echt van overtuigd dat Ray Sr al lang dood was. Staat me een vage oude afl bij dat H een jong vrouwtje "beschermt" die ook een kind heeft van Ray Sr. en dat Yelina dat niet mag weten.
Wanneer is Yelina naar Brazilie vertrokken om daar te gaan wonen?? Die ging toch met een andere vent?
Toen was die vent toch al lang dood? Dat er een of andere crackhead gang-member figuur daar de spot mee dreef?
Vage afl gister.
ben ik al...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar voor de exacte details vraag ik onze CSI Database "BC" om hulp![]()
hihi dat is ook de 1 na laatste aflevering tot nu toequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:19 schreef Sanneke het volgende:
Hmm ik heb idd belangrijke info gemist, voor mij hield het seizoen op bij de afl na die waar marisol om komt. Damnnn. Moet ik het toch ff downloaden allemaal
Ik heb het volgens mij best betijds aangekondigdquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef boneyard het volgende:
maar dus nergens stond dat er gisteren inderdaad aflevering 1 van seizoen 5 was? zelfs de rtl5 site geeft voor volgende week gewoon de volgende aflevering van seizoen 3 aan. iemand al een email richting rtl gestuurd om te vragen wat voor kut excuus ze nu weer hebben?
dat's waar.. aanklagen die gasten!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:35 schreef boneyard het volgende:
jij wel ja, maar die sukkels van rtl hebben er niks aan gedaan.
mja ik heb em dus gemist... de klootzakken...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dat's waar.. aanklagen die gasten!![]()
You're welcomequote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:13 schreef Dafje33 het volgende:
Dankzij dit forum zat ik afgelopen dinsdag op tijd voor de buis!
Mijn dank is groot![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij best betijds aangekondigd![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 09:21 schreef boneyard het volgende:
ja dat komt er vermoedelijk wel, mailtje dat ik van rtl gekregen heb zegt komende dinsdag 2e miami en 1e new york, week daarop geen nieuwe miami meer maar wel nog een nieuwe new york en dan weer oude.
erg logisch allemaal. opzich geen moeite met nieuwe afleveringen, maar dat zou wel goed aangegeven moeten zijn in gidsen en op de rtl site.
nu alquote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heb nog geen promo gezien.. mocht het zo zijn dan horen jullie dat natuurlijk!
BC.. tijd om een nieuwe icon te maken?
--> PMquote:Op maandag 22 januari 2007 07:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nu al.. eigenlijk niet
maar wie weet raakik zo gefrustreerd van school dat ik wel wat anders MOET doen... wat zou je graag willen hebben?
Ik heb nog geen promo gezien, maar volgens mij wel ja...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef MrMoon het volgende:
mooi als ik het goed begrijp is er vanavond dus weer een nieuwe aflevering
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dingessen weggedingest, want ik vond dat allemaal nogal dinges.
¿Que?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dingessen weggedingest, want ik vond dat allemaal nogal dinges.
stond wat onjuist in het topic...quote:
heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vette aflevering wederom..
En vooral het stukje waar natalia de schotresten ging bekijken![]()
![]()
![]()
en zo istquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef BlueCurl het volgende:
zal eens die aflevering nog eens bekijken want het kan niet he dat ik niet weet waar je het over hebtgot a reputation to keep
Nog niet bezig geweest.. morgen eerst ff me tentamen fixen.. dan ga ik caps zoeken.. hoeveel frames kun je max doen in 1 icon?quote:
niet al te veelquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nog niet bezig geweest.. morgen eerst ff me tentamen fixen.. dan ga ik caps zoeken.. hoeveel frames kun je max doen in 1 icon?
Ik denk aan een complete Natalia icon![]()
![]()
Jaja.. volgens mij passen er van Speedle vast meer in dan van Natalia of nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet al te veelgeen idee precies
haha nee hoor. maar fok heeft maar bepekt aantal kb wat je kan gebruiken helaas...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaja.. volgens mij passen er van Speedle vast meer in dan van Natalia of niet![]()
![]()
oki!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha nee hoor. maar fok heeft maar bepekt aantal kb wat je kan gebruiken helaas...
trouwens me handtekening volgen is ook nttig als je een csi miami avater wil
eehm.. ik zal je en tip geven voordat je gebanned wordt.. niet vragen hierom!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:21 schreef kavorka het volgende:
-lalalala-
Als we RTL moeten geloven wel ja.. maar ik ga het ff checken voor je..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:28 schreef boneyard het volgende:
deze week gewoon weer een herhaling toch?
als we rtl mogen geloven welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik word er zo moe van... (herhalingen)![]()
Dus nu as. donderdag nog 1 nieuwe CSI:NY en dan voorlopig weer alle 3 de CSI's herhalingen ??
Ik snap er geen hol meer van. Ik dacht dat ze NY al aan het herhalen waren?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Ik word er zo moe van... (herhalingen)![]()
Dus nu as. donderdag nog 1 nieuwe CSI:NY en dan voorlopig weer alle 3 de CSI's herhalingen ??
nopz nog 1 nieuwe al het goed isquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol meer van. Ik dacht dat ze NY al aan het herhalen waren?
Ah serieus, heb ik ze allemaal gemistquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nopz nog 1 nieuwe al het goed ismaar ze waren eerst wel aan het herhalen
maar uhm volgende week waarschijnljk ook weer
Dat's wel balen voor je.. alle series gaan volgende week verder met herhalingen.. tenzij RTL een of andere truc uithaalt met de licenties..quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:34 schreef CherryLips het volgende:
ja, heel vaag. Die nieuwe van Las vegas waren toch een tijdje geleden? Want die Sophia zat ineens in de leader. Miami heb ik dan helemaal gemist
.
op zich ook best jammer allemaal want hierdoor toch elke week onzekerheid enzo!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat's wel balen voor je.. alle series gaan volgende week verder met herhalingen.. tenzij RTL een of andere truc uithaalt met de licenties..
En gisteren werd ik tijdens NY nog gestoord ook omdat iemand me halverwege beldequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat's wel balen voor je.. alle series gaan volgende week verder met herhalingen.. tenzij RTL een of andere truc uithaalt met de licenties..
Tsja.. maak dat RTL maar wijsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 09:16 schreef cpcpb het volgende:
Ik begrijp er niks van..
Waarom eerst drie nieuwe afleveringen? En vervolgens herhalingen?
Dan doe je toch gelijk een heel seizoen?
Tsja.. downen is wel leuk, maar k begin er niet aan.. zo heb ik nog wat om naar uit te kijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 16:51 schreef Sanneke het volgende:
Alle 3 de CSI series zijn in the US al bij aflevering 14 dus ik snap niet waarom die RTL lijers zo moeilijk doen
Leve de bittorrents
trustequote:Op maandag 5 februari 2007 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
Zoiezo hebben we te maken met licentie uitgifte. Dat zorgt ervoor dat we ze zo laat zien hier in nederland. Het is en blijft tot nu toe indd een raadsel hoe het zit met die afleveringen die ineens wel werden uitgezonden.
En ook als je het amerikaanse seizoen bekijkt heb je wat om uit te kijken. Niet elke week is er een nieuwe dus soms is het ook even twee weken wachten, En dan de zomerstop van eind mei tot eind september dat het ook wachten is op een nieuw seizoenNaar nieuwe afleveringen doe je zoiezo wel uitkijken. Of je nu het NL of het USA seizoen volgt.
En nu ga ik slapenVoor mij overmorgen iig een nieuwe van CBS
tsssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
whaa gaan jullie je maar alvast voorbereiden op aflevering 5.14! Wat een aflevering! niet normaal... is serieus de beste aflevering tot nu toe! Daar kan echt niks aan tippen! geweldig gewoon. Is iig een aflevering waarvoor ik caps ga maken!
moest ik eventjes kwijt!mijn welgemeende excuses
Vorige week gaf Pirated. Seizoen 3 aflevering 9quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:50 schreef Sethje het volgende:
hee csi jij weet dat toch wel. Welke episode was vorige week?
Dan kan ik de rest downloaden...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
whaa gaan jullie je maar alvast voorbereiden op aflevering 5.14! Wat een aflevering! niet normaal... is serieus de beste aflevering tot nu toe! Daar kan echt niks aan tippen! geweldig gewoon. Is iig een aflevering waarvoor ik caps ga maken!
moest ik eventjes kwijt!mijn welgemeende excuses
IK WIL HET NIET WETENquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, Ik wil het niet weten, Ik wil het niet weten, Ik wil het niet weten,
Ik wil het stiekum wel weten.....![]()
seau! goed geinformeerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat was After the Fall uit Season 3, Episode 10, herhaling dus. Maar niet getreurd 28 februari start RTL5 met seizoen 5
ahh eindelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat was After the Fall uit Season 3, Episode 10, herhaling dus. Maar niet getreurd 28 februari start RTL5 met seizoen 5
Nee, gaan ze verder metg seizoen 5quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef Kw4Kje het volgende:
zoo scherpquote:Op zondag 11 februari 2007 23:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, gaan ze verder metg seizoen 5Want begonnen waren ze al....
Volgens de welingevoerde bronnen is dat 28/2 al..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:54 schreef Kw4Kje het volgende:
RTL5 gaat in maart veder met aflevering 3 van seizoen 5. De precieze datum is nog niet bekend.
Is dus verschoven naar maartquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens de welingevoerde bronnen is dat 28/2 al..
k kende em jammer genoeg.. iets te goed.. zat met een vriendin van me te msnen en we vertelden zo het hele verhaal mee..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef MrMoon het volgende:
Goh wel een herhaling, maar ik had em nog niet gezien....
hij was wel leuk...
Nou volgens mij niet.. alleen in LVquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:34 schreef Ici-Paris het volgende:
kwam T-BAG ook eergisteren in CSI: Miami?/ Dan heb ik hem helemaal gemist eigemlijk. En een leuke avatar heb jij CrazyDaisy85
hmm volgens mij heb ik wat mensen door elkaar gehaaldquote:Op zondag 18 februari 2007 09:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Serieus? Ik heb heb alleen Miami gekeken dinsdag, wanneer kwam ie in Las Vegas dan ??
(ff een screenshot opgezocht van de uitzending)
[afbeelding]
Heeej.. je leeft nog!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef BlueCurl het volgende:6 maart nieuwe afleveringen
wel een beetje laat aangekondigd hoor
Is al over anderhalve week
ik ga geen caps maken. is dat ook alvast aangekondigd... heb het te druk... maar dat was vast al opgemerkt aangezien mijn enorme hoeveelheid aan posts de laatste tijd!
t-bag speelde indd in Miami mee... ik zat bij prison break enorm te denken van waar ken ik die gozer nu van! maar toen via imdb van aaah! ff snel aflevering kijken!
en als het goed is ook meteen nieuw seizoenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
onwijze drukte hier![]()
als we er maar wel mee rekening houden dat de aflevering van aankomende dinsdag DE 100e aflevering is
je bent niet de enige.. Ik ben trouwens al tijden enorm jaloers op je super vette avatar....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef Dafje33 het volgende:
Ben d'r helemaal klaar voor!!
zie mijn handtekening voor avatersquote:Op maandag 5 maart 2007 00:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent niet de enige.. Ik ben trouwens al tijden enorm jaloers op je super vette avatar....![]()
zinvolle post weer hoorquote:
tsja ik ga niet een avatar gebruiken die een ander ook heeft...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zinvolle post weer hoor
maar goed avaters op me website staan er om gebruikt te worden zolang je ze maar lekker zelf upload naar de fok server dus opslaan op je pc en vervolgens ze in je profiel zetten via fok zelf!
geen andere avaters die je intresse heeft danquote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja ik ga niet een avatar gebruiken die een ander ook heeft...
leuke site trouwens...
Dank je voor het aanbod, maar ik ben een nogal zinnig persoon en de anderen kunnen naar mijn mening niet tippen aan die ene...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen andere avaters die je intresse heeft danmaargoed.. mocht er een andere toffe avater tussen zitten mag je hem gebruiken hoor. daarvoor maak ik ze.
Ben er ook erg blij mee!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef MrMoon het volgende:
Dank je voor het aanbod, maar ik ben een nogal zinnig persoon en de anderen kunnen naar mijn mening niet tippen aan die ene...![]()
Jaa kort maar krachtig hequote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zinvolle post weer hoor
maar goed avaters op me website staan er om gebruikt te worden zolang je ze maar lekker zelf upload naar de fok server dus opslaan op je pc en vervolgens ze in je profiel zetten via fok zelf!
idd eindelijk.. kan er niet op wachten...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa kort maar krachtig he![]()
Morgen ist zover!!![]()
die scene is morgen?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef BlueCurl het volgende:
hihi die avater van dafjew8 maar tot je de scene ziet die erbij hoort
dan wil je geen andere avater meer
ahh nog 3 weken wachten dus..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm neeaflevering 6 van dit seizoen. morgen is aflevering 3...
Als jij wat financien inlegd misschien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
topic gaat ineens hard weerhihi
jah vanaaf nieuwe whoei! ik vandaag zelf nietik hoop volgende week weer
maar in amerika beginnen we al tegen het einde van het seizoen te lopen helaas... van mij mogen ze echt 52 afleveringen in een jaar maken
denk alleen dat de gehele cast/crew daar niet zo blij mee is haha
Dan moeten je charmes erbij..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef BlueCurl het volgende:
haha jah die heb ik ook natuurlijk. ik arme studentmaar dan nog zouden ze het niet doen hoor
weet ik zeker
Misschien kun je iets met H regelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mijn tik en zwak voor csi miami is geen charme
ik denk dat ik eerder daar zou worden weggekickt vanwege mijn "stalkerige gedrag".. als ik ze enkel zeg dat ik namen, nummers en nog veeel meer zo uit me hoofd weet op te zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien kun je iets met H regelen![]()
jaja.. kwam je per ongeluk tegen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder daar zou worden weggekickt vanwege mijn "stalkerige gedrag".. als ik ze enkel zeg dat ik namen, nummers en nog veeel meer zo uit me hoofd weet op te zeggenmaar weet wel waar ze zitten met studio's ook
nu nog een vliegticket
maargoed. kwam dat buiten shotje van het crime lab toevallig tegen op google earthkan ik ook niks aan doen
preciesquote:
ahahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
precieswas wat aan het cruisen over LA
had niks beters e doen en dan ineens plop zie ik die rotonde achtig kruispunt dat voor het crimelab ligt
kan der ook niks aan doen
nu weet ik het wel uit me hoofd waar dta ligt als je google earth me voorlegt. idem met de stijger/pier waarop horatio wel eens staat sinds seizoen 4
hihi... is ook in LA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |