abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44543812

Deze foto in hoge resolutie: klik hier

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de televisie in beslag. Na twee jaar wereldwijd volop succes te hebben werd er een spin-off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moet maken. Na veel commentaar is ook dat een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin-off een feit, dat zich in de straten van New York afspeelt.

Met CSI: Miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog en diverse rechercheurs de moorden van Miami probeert op te lossen. Dit gebeurd met een dosis testosteron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

De serie bevat duidelijk meer actie dan de twee andere series. Dat maakt samen met de "Miami-scene" CSI: Miami zo anders. De CSI's zijn ook politie agenten die hun wapen vaak achten te trekken om verder te kunnen gaan met hun onderzoek om zo de puzzel op te lossen en de dader(s) op te pakken.
__________________________________________________________________________________

Vorige delen: 1
___________________________________________________________________________________

Samenvatting seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt. En door een mol en nare geruchtenword het moeilijk om ook maar iemand te vertrouwen. En Horatio krijgt de liefde kriebels weer in zijn buik en trouwt met Marisol die spoedig overlijd door toedoen van de Mala Noches. Tevens wordt de mol onthult dat blijkt Natalia Boa Vista te zijn die alleen positieve dingen doorspeelt aan de FBI. Daarnaast speelt Monica West de nieuwe liefde van Peter Elliot alle nare geruchten door.
___________________________________________________________________________________

Uitzendingen
Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 5)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (herhalingen)
België: Zondag op VT4 om 20:40 (herhalingen)

Cast
  • David Caruso - Lt. Haratio Caine
  • Kim Delaney - Det. Megan Donner
  • Rory Cochrane - Det. Tim Speedle
  • Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
  • Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
  • Khandi Alexander - Alexx Woods MD
  • Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
  • Sofia Milos - Det. Yelina Salas
  • Rex Linn - Det. Frank Tripp
  • Eva LaRue Callahan - Trainee Natalia Boa Vista

Ondersteunende Cast
  • Wanda De Jesus - Det. Adelle Sevilla
  • Brian Poth - Lab Tech. Tyler Jenson
  • Brooke Bloom - Lab Tech. Cynthia Wells
  • Hayden Tank/Alex Buck - Raymond Caine Jr.
  • Holt McCallany - Det. John Hagen
  • Boti Ann Bliss - Lab Tech. Maxine Valera
  • Dean Winters - Raymond Caine Sr.
  • David Lee Smith - IAB Sgt. Rick Stetler
  • Brendan Ferh - Lab Tech. Dan Cooper
  • Alana De La Garza - Marisol Delko
  • Armando Valdes-Kennedy - Lab Tech. Aaron Peters
  • Michael B. Silver - FBI Agent Peter Elliott

Spoilers & Co
    Er hoeven bijna geen spoiler tags meer gebruikt te worden. Enkel als je al wat heb gelezen op andere sites over wat nog komen gaat... Gebruik ze dan wel om anderen niet te beroven van hun onwetendheid!

Warez request van CSI: Miami afleveringen
    Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood. Dus waarom zou je!

Foto's
    Modern Day Gallery

Muziek
    CSI: Miami - We Never Close (houd rekening met NL-se seizoen/spoilers)
    Elyse's CSI Page
    Shanshu.de.vu
    Tunefind.com

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.

• pi_44545168
    woei! nieuwe topic, vanavond ff de aflevering van vorige week bekijken
    pi_44546192
    veel plezier vanaaf! laat maar weten wat je ervan vind
      dinsdag 19 december 2006 @ 14:40:29 #4
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_44569256
    Zodirect idd even bijkijken
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_44578826
    was wel leuke aflevering, maar ik vind van de nieuwe seizoenen die van NY en LV toch echt beter
    pi_44821732
    pff duurd echt lang dat wachten tot 8 janurai voor een nieuwe!
    pi_44835257
    ja best wel
    pi_45035853
    ik heb gister de preview zitten kijken op cbs.com ik ben erg benieuwd hoor

Naar aanleiding van de preview... Dus enkel geraaskalk van mij.. geen echte spoilers...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_45198815
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef The_S het volgende:
    was wel leuke aflevering, maar ik vind van de nieuwe seizoenen die van NY en LV toch echt beter
    mwah ik vind juist Miami steeds beter worden eigenlijk.. en van wat ik heb gezien prefereer ik em boven NY en LV...
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_45199027
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 23:53 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mwah ik vind juist Miami steeds beter worden eigenlijk.. en van wat ik heb gezien prefereer ik em boven NY en LV...
    vond ik eerst ook, maar vond miami op een gegeven moment een beetje te "soaperig" worden

trouwens zojuist s5e12 gekeken, was wel leuke ep met die arrestatie van natalja
    pi_45199123
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef The_S het volgende:

[..]

vond ik eerst ook, maar vond miami op een gegeven moment een beetje te "soaperig" worden

trouwens zojuist s5e12 gekeken, was wel leuke ep met die arrestatie van natalja
    dat heeft op zich wel iets vind ik.. zolang het maar niet te "stroperig" wordt...
    HT: FC Dinamo Assen (504765)
    pi_45207303
    Miami vind ik ook wel soaperig. maar gelukkig niet zo erg als seizoen 4 want dat was te erg met Mari en H

Ondanks LV en NY gewoon enorm sterke verhaallijnen hebben blijft mijn miami verslaving toch groter!

en ik vond 5.12 erg lekker! lekker veel twists en turns... enkel had ik gehoopt dat natalia het toch had gedaan enzo.. dan was ze meteen uit de serie... ik geloof dat 99,9% van alle kijkers der liever kwijt is....

maar ik miste stetler eigenlijk als IAB bemoei-al
    pi_45220419
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
    Miami vind ik ook wel soaperig. maar gelukkig niet zo erg als seizoen 4 want dat was te erg met Mari en H

Ondanks LV en NY gewoon enorm sterke verhaallijnen hebben blijft mijn miami verslaving toch groter!

en ik vond 5.12 erg lekker! lekker veel twists en turns... enkel had ik gehoopt dat natalia het toch had gedaan enzo.. dan was ze meteen uit de serie... ik geloof dat 99,9% van alle kijkers der liever kwijt is....

maar ik miste stetler eigenlijk als IAB bemoei-al
    ja ze "lijkt" erg dom in de serie, ze kunnen beter catherine vaker laten zien
    pi_45221159
    Wat mij betreft mag Natalia wel blijven vanwege haar looks. Alleen voor de camera staan en mooi wezen
    Your ego's writing checks your body can't cash
    pi_45221220
    paar dagen geleden de nieuwe CSI LV en Miami complete seizoens box gekocht

Seizoen 6 en 4

eind deze maand binnen, en in NL nog niet te koop. volgens mij komt CSI: LV 1e boxdeel pas in feb

als ze binnen zijn, heb ik ze allemaal

erg verslavend LOL

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2007 19:02:55 ]
    pi_45230932
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef -Franktastic- het volgende:
    Wat mij betreft mag Natalia wel blijven vanwege haar looks. Alleen voor de camera staan en mooi wezen
    dat gebeurd al genoeg in csi miami daar hebben we natalia nie voor nodig ik zou der echt absoluut niet missen als ze foetsie zou zijn!
      donderdag 11 januari 2007 @ 16:05:37 #17
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45252367
    Ik zit te People's Choice Awards te kijken en Emily Proctor mag een award uitreiken. Die ziet me er toch sexy uit
    pi_45258611
    quote:
    Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Ik zit te People's Choice Awards te kijken en Emily Proctor mag een award uitreiken. Die ziet me er toch sexy uit
    ja zij is
    pi_45271740
    mannen was dat op de nederlandse buis overigens? ?
      vrijdag 12 januari 2007 @ 00:43:28 #20
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45271779
    Nee, in Amerika.

FTR: I'm gay.
    pi_45275082
    quote:
    Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Nee, in Amerika.
    dan weet ik weer genoeg
    pi_45380837
    De kloothommels gaan in USA ook weer herhalen vandaag

kaffers
    pi_45381311
    Ik snap niet dat hier een topic voor aangemaakt is. CSI is leuk, de eerste paar jaar, maar nu raken ze door manieren-om-iemand-te-vermoorden heen en krijg je echt de meest bizarre onrealistische slecht-geacteerde rotzooi van onthoofding-door-pizza-doos ofzo.

Echt, ik heb een keer een making-off gezien waarbij ze een paar "wetenschappers" hebben die dan de technische snufjes toevoegen en er voor zorgen dat het technisch echt realistisch mogelijk is. En dan krijg je bv een 640x480 zwart-wit beveiligings camera foto van een verdachte waar je een grijze vlek ziet van die dan wordt omgetoverd tot een high definition poster-formaat foto komt en dan door een hokus-pokus machine gehaald wordt om alvorens te achterhalen dat het de buurman is van de verdachte. En die wetenschappers hebben dan als functie om de geloofwaardigheid en het realisme te behouden, haha nou daar zijn ze behoorlijk slecht in.

Pff ik dwaal wat af maar ik vind het echt een van de slechtste series ooit, zie link.
    CSI:NY en normale CSI waren nog wel leuk, maar ook nu worden die zwaar vervelend. Om nog maar te zwijgen over het acteer talent David Caruso, die mogen ze meteen afschieten van mij.

Slotje graag.
    pi_45382571
    Ik denk dat je als een normaal persoon ook nooit te weten komt wat ze bv bij de FBI allemaal al kunnen

en tot zover zijn de verhalen puur gebaseerd op wat er in het echt gebeurd is

en het is nog steeds 1vd best draaiende series in amerika en wereldwijd, dus denk dat dat wel iets betekend
    pi_45389108
    als nudie het geen leuke serie vind gaat deze gebruiker toch lekker in andere topics hangen

zal mij echt vrij weinig uitmaken wat hij/zij ervan vind

deze week inderdaad geen nieuwe aflevering. volgende week wel en heb verhaal lijn al gelezen en heb er weer zin in! dan in februari twee nieuwe is een dubelle aflevering met een oude bekende!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')