SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwah ik vind juist Miami steeds beter worden eigenlijk.. en van wat ik heb gezien prefereer ik em boven NY en LV...quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:04 schreef The_S het volgende:
was wel leuke aflevering, maar ik vind van de nieuwe seizoenen die van NY en LV toch echt beter
vond ik eerst ook, maar vond miami op een gegeven moment een beetje te "soaperig" wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mwah ik vind juist Miami steeds beter worden eigenlijk.. en van wat ik heb gezien prefereer ik em boven NY en LV...
dat heeft op zich wel iets vind ik.. zolang het maar niet te "stroperig" wordt...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:59 schreef The_S het volgende:
[..]
vond ik eerst ook, maar vond miami op een gegeven moment een beetje te "soaperig" worden
trouwens zojuist s5e12 gekeken, was wel leuke ep met die arrestatie van natalja
ja ze "lijkt" erg dom in de serie, ze kunnen beter catherine vaker laten zienquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
Miami vind ik ook wel soaperig. maar gelukkig niet zo erg als seizoen 4 want dat was te erg met Mari en H
Ondanks LV en NY gewoon enorm sterke verhaallijnen hebben blijft mijn miami verslaving toch groter!
en ik vond 5.12 erg lekker! lekker veel twists en turns... enkel had ik gehoopt dat natalia het toch had gedaan enzo.. dan was ze meteen uit de serie... ik geloof dat 99,9% van alle kijkers der liever kwijt is....
maar ik miste stetler eigenlijk als IAB bemoei-al
dat gebeurd al genoeg in csi miami daar hebben we natalia nie voor nodigquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:00 schreef -Franktastic- het volgende:
Wat mij betreft mag Natalia wel blijven vanwege haar looks. Alleen voor de camera staan en mooi wezen
ja zij isquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zit te People's Choice Awards te kijken en Emily Proctor mag een award uitreiken. Die ziet me er toch sexy uit
dan weet ik weer genoegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, in Amerika.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hem pas woensdag gaan bekijken..quote:Op zondag 21 januari 2007 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
whoei maandag weer een nieuweheb er best zin in wel weer... twee weken wachten is best lang
oehw eens zien naar dat wel en geen benen foutje.. had ik noet opgemerkt!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Rockert21 het volgende:
Waarom zag ik nou niet dat die gozer een heerlijke neqshot kreeg?![]()
Ook nog een foutje: Toen hij werd opgeblazen zag je hem nog heel door de lucht vliegen, terwijl bij die flashback van die andere gozer zag je dat z'n benen eraf waren.
Wel leuke aflevering verder trouwens, net zoals alle afleveringen dit seizoen, heerlijk![]()
zie het nu na de 2e keer ook, das wel vaag, je ziet ( als hij op de tafel ligt ) ook geen full-body-shot waar je moet zien dat hij geen benen meer heeftquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:22 schreef Rockert21 het volgende:
Ook nog een foutje: Toen hij werd opgeblazen zag je hem nog heel door de lucht vliegen, terwijl bij die flashback van die andere gozer zag je dat z'n benen eraf waren.
Ja, heb Stetler al een tijdje niet meer gezien. Die was toch van IAB?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
maar die klacht is de oplichterij en dat kan die barman met zijn bekentenis bekennendus eric staat in zijn recht daarmee lijkt me...
en als ie off duty was wat heeft IAB er dan mee te maken... Ik bedoel Natalia vermoord mogelijk iemand en IAB komt ook niet om de hoek kijken
uhuh.die mag van mij zo terug komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, heb Stetler al een tijdje niet meer gezien. Die was toch van IAB?![]()
ik ben aan het sparen. ben arme student! Heb nog nieteens geld genoeg voor seisoen 3quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Estolan het volgende:
Heb Seizoen 4 ( de complete box ) eindelijk binnen vanuit de VS. WOEHOE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:28 schreef Maerycke het volgende:
Aflevering van vanavond in de VS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de hele Clavo verhaallijn altijd wel interessant..quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef The_S het volgende:
net ook 515 gekeken, leuk ep clavo is dood dus daar kunnen ze geen verhaal meer mee maken
Gokje.. er is weer een mol.. en Eric faket zijn geheugenverliesquote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Estolan het volgende:
Me2, ben erg benieuwd hoe het afloopt met Eric zn geheugen
Horatio heeft een veel vijanden.. Stetler, de foute rechter (volgens mij zit ie nu wel in de bak), Clavo (doodquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:38 schreef -Franktastic- het volgende:
De afgelopen 2 afleveringen zaten goed in elkaar.
Zowel bij 'Broken Home' & 'A Grizzly Murder' bleef het lang onbekend hoe het precies zat.
Ik vind overigens wel dat Eric snel weer op de been is, ook al merk je aan de verhaallijn wel in alletwee de afleveringen dat hij fouten maakt en zich niet meer alles kan herinneren.
Ook natuurlijk de terugkeer van Stetler. Wat ziet ie er trouwens een stuk slechter uit. Ik vraag me af wat hij in de tussentijd heeft uitgespookt.
En Horatio heeft er een nieuwe vijand bij, die Supervisor, waar we denk ik dit seizoen nog wel meer van zullen zien. Hij is in functie hoger dan Horatio, maar wat voor invloed heeft hij op het lab?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef -Franktastic- het volgende:ik lees het nu ook. maar ben beniwud of het nu echt waar is. ik hoop van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begin hem net erbij horen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik vond het echt geen slechte afleveringquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef Estolan het volgende:
Vage aflevering, maar was dit dan de Season Finale? want zo super spannend was ie ook weer niet
vergeleken met NY en LV die eran komen
Is dit de season finale?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar ik vond het echt geen slechte afleveringvind hem erg lekker... ook al was ie eens lekekr normaal... zo moeten ze alle afleveringen doen! dan ben ik iig wel in me nopjes
ook blij om te zien dat Ryan niet zomaar terug is enzo. dat er wel wat tegen over staat enzo. Ben benieuwd in september
ik verwachtte wel een cliffhanger.. idd een beetje niet echt spannend voor een season finale..quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:04 schreef Estolan het volgende:
das minder, want hij was totaal niet spannend als een Einde
komt omdat het aangepast is door de geluidsmensjes van csi miamiquote:Op zondag 27 mei 2007 21:47 schreef basmens het volgende:
ja maar daar zit die lijpe gil niet in
hebbe hebbe hebbe hebbequote:Op maandag 28 mei 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komt omdat het aangepast is door de geluidsmensjes van csi miami
warez request mag niet he!quote:
och die is al zo oudquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Nudie het volgende:
Slechtste pauper serie ooit.
Bewijsstuk 1: http://www.youtube.com/watch?v=tcD0Mmyp3f4
Geen verder commentaar nodig.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef -Franktastic- het volgende:
Met die one-liners zal ie vast meer verdienen dan jij, dus wie is hier de pauper?![]()
Ik heb hem ook al eens ergens anders in gezien! geen idee meer wat... even eens zien op imdbquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:04 schreef PieterBas het volgende:
Zag trouwens Clavo in de laatste uitgezonden aflevering van StandOff voorbij komen...
Ik heb nu enkel alleen maar nederlandse halve seizoens boxen staan dus daar hou ik het nu ook bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Estolan het volgende:
man die heb ik alweer bijna 5mnd in huis, compleet
gewoon bestellen bij Amazon.com en dan heb je 1 hele box en nog goedkoper ook
In StandOff? Hij werd gegijzeld door zijn 'beste' vriend.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef BlueCurl het volgende:
Als we de afleveringen al zien voor dat ze in nederland zijn heb ik toch niet zo'n enorme haast met de boxen. Ik heb nu alles al van NL dus geen zin om dan de US DVD boxen ineens te hebben.
Nu alWel toffe aflevering he zo met Clavo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |