abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46056764
Zeker een spannend einde, ineens KABOEM! en eric ligt op de grond

argh nu een week wachten!!!
pi_46264617
OEH vanaaf kijken, ben erg benieuwd hoe hij afloopt
pi_46277209
AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

de 1e 3min denk je DAMN HIJ IS DOOD

dan toch weer niet, maar dan wel weer BrainLoss

MMMMM, ben benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat

Fuck Clavo
pi_46428784
net ook 515 gekeken, leuk ep clavo is dood dus daar kunnen ze geen verhaal meer mee maken
pi_46434793
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef The_S het volgende:
net ook 515 gekeken, leuk ep clavo is dood dus daar kunnen ze geen verhaal meer mee maken
Ik vond de hele Clavo verhaallijn altijd wel interessant..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_46443152
Me2, ben erg benieuwd hoe het afloopt met Eric zn geheugen
pi_46449907
quote:
Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Estolan het volgende:
Me2, ben erg benieuwd hoe het afloopt met Eric zn geheugen
Gokje.. er is weer een mol.. en Eric faket zijn geheugenverlies
pi_46972983
De afgelopen 2 afleveringen zaten goed in elkaar.
Zowel bij 'Broken Home' & 'A Grizzly Murder' bleef het lang onbekend hoe het precies zat.
Ik vind overigens wel dat Eric snel weer op de been is, ook al merk je aan de verhaallijn wel in alletwee de afleveringen dat hij fouten maakt en zich niet meer alles kan herinneren.
Ook natuurlijk de terugkeer van Stetler. Wat ziet ie er trouwens een stuk slechter uit. Ik vraag me af wat hij in de tussentijd heeft uitgespookt.
En Horatio heeft er een nieuwe vijand bij, die Supervisor, waar we denk ik dit seizoen nog wel meer van zullen zien. Hij is in functie hoger dan Horatio, maar wat voor invloed heeft hij op het lab?
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_46973164
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:38 schreef -Franktastic- het volgende:
De afgelopen 2 afleveringen zaten goed in elkaar.
Zowel bij 'Broken Home' & 'A Grizzly Murder' bleef het lang onbekend hoe het precies zat.
Ik vind overigens wel dat Eric snel weer op de been is, ook al merk je aan de verhaallijn wel in alletwee de afleveringen dat hij fouten maakt en zich niet meer alles kan herinneren.
Ook natuurlijk de terugkeer van Stetler. Wat ziet ie er trouwens een stuk slechter uit. Ik vraag me af wat hij in de tussentijd heeft uitgespookt.
En Horatio heeft er een nieuwe vijand bij, die Supervisor, waar we denk ik dit seizoen nog wel meer van zullen zien. Hij is in functie hoger dan Horatio, maar wat voor invloed heeft hij op het lab?
Horatio heeft een veel vijanden.. Stetler, de foute rechter (volgens mij zit ie nu wel in de bak), Clavo (dood ), en nu de Supervisor...
pi_47013518
Dat weet ik
pi_47013644
we vergeten resden en stewart nog vind het wel jammer dat clavo dood is wel! hij was echt een toffe tegenspeler!

eric had ind best wat langer mogen helen van het ziekenhuis was wel heel erg rap weer op de been!
pi_47758287
Afgelopen maandag niet geweest zie ik?

hoezo?
pi_47853784
Baby nieuws

CSI:Miami star David Caruso (Horatio Caine) has confirmed that he and his girlfriend Liza Marquez are expecting a child together.

This will be the couple’s second child. Their son Marquez was born less than two years ago.

“We’re very, very lucky, and it’s nice to have that little sanctum to go home to everyday and to have this fresh little guy there. He’s amazing,” Caruso told ET last year.

There is no word as to when their second child is due.
pi_47978182
[edit] grrr nog meer usa.
pi_47994585
we zijn weer op weg naar de season finale... eerste spoiler is er al whoei.. gaat over 5.24
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01
pi_48288669
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48294224
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:31 schreef -Franktastic- het volgende:
SPOILER
ik lees het nu ook. maar ben beniwud of het nu echt waar is. ik hoop van niet
begin hem net erbij horen!
SPOILER
pi_48317042
voor een aflevering van aankomende weken... hoei
SPOILER
pi_48910192
Oeh was wel weer spannend, Ryan, oh oh WAT DOE JE!
pi_49421469
Vage aflevering, maar was dit dan de Season Finale? want zo super spannend was ie ook weer niet

vergeleken met NY en LV die eran komen
pi_49438030
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef Estolan het volgende:
Vage aflevering, maar was dit dan de Season Finale? want zo super spannend was ie ook weer niet

vergeleken met NY en LV die eran komen
maar ik vond het echt geen slechte aflevering vind hem erg lekker... ook al was ie eens lekekr normaal... zo moeten ze alle afleveringen doen! dan ben ik iig wel in me nopjes

ook blij om te zien dat Ryan niet zomaar terug is enzo. dat er wel wat tegen over staat enzo. Ben benieuwd in september
pi_49438813
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:30 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

maar ik vond het echt geen slechte aflevering vind hem erg lekker... ook al was ie eens lekekr normaal... zo moeten ze alle afleveringen doen! dan ben ik iig wel in me nopjes

ook blij om te zien dat Ryan niet zomaar terug is enzo. dat er wel wat tegen over staat enzo. Ben benieuwd in september
Is dit de season finale?
pi_49440104
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Is dit de season finale?
die was maandag avond in de states op de tv
pi_49451124
das minder, want hij was totaal niet spannend als een Einde
pi_49452294
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:04 schreef Estolan het volgende:
das minder, want hij was totaal niet spannend als een Einde
ik verwachtte wel een cliffhanger.. idd een beetje niet echt spannend voor een season finale..
pi_49465807
ondanks ie niet spannend was voor een seizoens finale zat er wel degelijk meer in als normaal. gewoon omgang met mekander... ik vond het serieus wel een goede aflevering. enkel niet zo action packed... weer een beetje zoals s1-3

en ik ben zoiezo fan van s1-3 dus ik vond dit echt heerlijk! kan hem wel dag en nacht blijven kijken enzo
pi_49637482
wat willen jullie graag zien in seizoen 6?

- de H van s1-3... de glimlachende als ie een slechterik oppakt.
- hoe is het met madison en suzy
- H naar NY en eventueel in de rechtzaal met de verhaal lijn van zijn familie enzo
- Rory Cochrane die voor een aflevering terug komt in nog niet eerder geziene flashbacks... omdat een zaak terug gaat naar het verleden met flashbacks en dat ie er dan veel in mag zijn enzo! Eventueel ook met Megan Donner erbij ofzo.
- Meer lab scenes met de gehele cast en vooral H... ik kan me alleen herinneren dat ie 1 keer een wapen in het lab afvuurde zonder labjas voor een geheel seizoen
- Minder rich and famous verhaallijnen
- Natalia boa vista die word ontslagen en nooit meer terugkomt
- Meer Yelina, Ray jr.... Yelina als regular en Ray jr. als een gewoon amerikaans tiener jochie
- H's huis
- Geen samengestelde kleding meer... allemaal zijde onzin enzo.. bah. Gewoon lekker comfy... H zonder jas, NBV, Calleigh geen te glanzende passende blouses.... geen rare pakken voor Eric... ook al was die witte van de seizoen finale best goed te doen! Gewoon wat meer casual!
- Horatio en weer een zaakje met zijn bomb squad! Dat ie in een spannende situatie terecht komt ofzo

jullie ook ideeen?
pi_49815097
http://www.cbs.com/primetime/fall_preview_2007/

zelfde dag en tijd in de fall...
pi_49821756
vraagje, ik zoek de introtune van csi miami. Heeft een van jullie deze of weet je waar die staat? Heb hem wel als filmpje zien staan maar ik wil het liefst slechts de audio.

Alvast bedankt.
pi_49822989
is toch gewoon een nummer van The Who?
pi_49832459
the who - won't get fooled again
pi_49833252
ja maar daar zit die lijpe gil niet in
pi_49838478
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:47 schreef basmens het volgende:
ja maar daar zit die lijpe gil niet in
komt omdat het aangepast is door de geluidsmensjes van csi miami
pi_49846175
quote:
Op maandag 28 mei 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

komt omdat het aangepast is door de geluidsmensjes van csi miami
hebbe hebbe hebbe hebbe
pi_49880016
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:32 schreef basmens het volgende:

[..]

hebbe hebbe hebbe hebbe
warez request mag niet he!

ennuh ik heb msn

als jullie ook willen stemmen...
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)

[ Bericht 17% gewijzigd door BlueCurl op 29-05-2007 11:04:15 ]
pi_49880991
Slechtste pauper serie ooit.
Bewijsstuk 1: http://www.youtube.com/watch?v=tcD0Mmyp3f4

Geen verder commentaar nodig.
pi_49893023
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:13 schreef Nudie het volgende:
Slechtste pauper serie ooit.
Bewijsstuk 1: http://www.youtube.com/watch?v=tcD0Mmyp3f4

Geen verder commentaar nodig.
och die is al zo oud
pi_49899215
Met die one-liners zal ie vast meer verdienen dan jij, dus wie is hier de pauper?
pi_49908760
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef -Franktastic- het volgende:
Met die one-liners zal ie vast meer verdienen dan jij, dus wie is hier de pauper?

ok, ik moet toegeven. er zitten een paar hele fouten oneliners tussen.
pi_49909169
maar in context met der rest van een aflevering valt het danw el weer mee opzich
pi_49950434
CSI Miami is gewoon goed fout
pi_50406735
man die heb ik alweer bijna 5mnd in huis, compleet

gewoon bestellen bij Amazon.com en dan heb je 1 hele box en nog goedkoper ook
pi_50407277
Zag trouwens Clavo in de laatste uitgezonden aflevering van StandOff voorbij komen...
pi_50439170
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:04 schreef PieterBas het volgende:
Zag trouwens Clavo in de laatste uitgezonden aflevering van StandOff voorbij komen...
Ik heb hem ook al eens ergens anders in gezien! geen idee meer wat... even eens zien op imdb Aah was JAG geloof ik....
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef Estolan het volgende:
man die heb ik alweer bijna 5mnd in huis, compleet

gewoon bestellen bij Amazon.com en dan heb je 1 hele box en nog goedkoper ook
Ik heb nu enkel alleen maar nederlandse halve seizoens boxen staan dus daar hou ik het nu ook bij
pi_50458276
had ik ook eerst, maar kwam erachter dat de complete boxen vanuit de VS

a. er sneller zijn
b. betere kwaliteit
c. 1 gehele box
d. de complete box is inclusief verzending nog steeds goedkoper dan de 2 losse delen in NL
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:00:03 #97
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_50676950
Ik ben eindelijk het seizoen aan het bijkijken ben nu bij 5x15.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_50681102
Als we de afleveringen al zien voor dat ze in nederland zijn heb ik toch niet zo'n enorme haast met de boxen. Ik heb nu alles al van NL dus geen zin om dan de US DVD boxen ineens te hebben.

Nu al Wel toffe aflevering he zo met Clavo?
pi_50683364
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 08:39 schreef BlueCurl het volgende:
Als we de afleveringen al zien voor dat ze in nederland zijn heb ik toch niet zo'n enorme haast met de boxen. Ik heb nu alles al van NL dus geen zin om dan de US DVD boxen ineens te hebben.

Nu al Wel toffe aflevering he zo met Clavo?
In StandOff? Hij werd gegijzeld door zijn 'beste' vriend.
pi_50685943
nee in 5.15 van crazydutchpunk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')