Is dus verschoven naar maartquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens de welingevoerde bronnen is dat 28/2 al..
k kende em jammer genoeg.. iets te goed.. zat met een vriendin van me te msnen en we vertelden zo het hele verhaal mee..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef MrMoon het volgende:
Goh wel een herhaling, maar ik had em nog niet gezien....
hij was wel leuk...
Nou volgens mij niet.. alleen in LVquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:34 schreef Ici-Paris het volgende:
kwam T-BAG ook eergisteren in CSI: Miami?/ Dan heb ik hem helemaal gemist eigemlijk. En een leuke avatar heb jij CrazyDaisy85
hmm volgens mij heb ik wat mensen door elkaar gehaaldquote:Op zondag 18 februari 2007 09:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Serieus? Ik heb heb alleen Miami gekeken dinsdag, wanneer kwam ie in Las Vegas dan ??
(ff een screenshot opgezocht van de uitzending)
[afbeelding]
Heeej.. je leeft nog!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:20 schreef BlueCurl het volgende:6 maart nieuwe afleveringen
wel een beetje laat aangekondigd hoor
Is al over anderhalve week
ik ga geen caps maken. is dat ook alvast aangekondigd... heb het te druk... maar dat was vast al opgemerkt aangezien mijn enorme hoeveelheid aan posts de laatste tijd!
t-bag speelde indd in Miami mee... ik zat bij prison break enorm te denken van waar ken ik die gozer nu van! maar toen via imdb van aaah! ff snel aflevering kijken!
en als het goed is ook meteen nieuw seizoenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef BlueCurl het volgende:
onwijze drukte hier![]()
als we er maar wel mee rekening houden dat de aflevering van aankomende dinsdag DE 100e aflevering is
je bent niet de enige.. Ik ben trouwens al tijden enorm jaloers op je super vette avatar....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef Dafje33 het volgende:
Ben d'r helemaal klaar voor!!
zie mijn handtekening voor avatersquote:Op maandag 5 maart 2007 00:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent niet de enige.. Ik ben trouwens al tijden enorm jaloers op je super vette avatar....![]()
zinvolle post weer hoorquote:
tsja ik ga niet een avatar gebruiken die een ander ook heeft...quote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zinvolle post weer hoor
maar goed avaters op me website staan er om gebruikt te worden zolang je ze maar lekker zelf upload naar de fok server dus opslaan op je pc en vervolgens ze in je profiel zetten via fok zelf!
geen andere avaters die je intresse heeft danquote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja ik ga niet een avatar gebruiken die een ander ook heeft...
leuke site trouwens...
Dank je voor het aanbod, maar ik ben een nogal zinnig persoon en de anderen kunnen naar mijn mening niet tippen aan die ene...quote:Op maandag 5 maart 2007 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geen andere avaters die je intresse heeft danmaargoed.. mocht er een andere toffe avater tussen zitten mag je hem gebruiken hoor. daarvoor maak ik ze.
Ben er ook erg blij mee!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef MrMoon het volgende:
Dank je voor het aanbod, maar ik ben een nogal zinnig persoon en de anderen kunnen naar mijn mening niet tippen aan die ene...![]()
Jaa kort maar krachtig hequote:Op maandag 5 maart 2007 11:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zinvolle post weer hoor
maar goed avaters op me website staan er om gebruikt te worden zolang je ze maar lekker zelf upload naar de fok server dus opslaan op je pc en vervolgens ze in je profiel zetten via fok zelf!
idd eindelijk.. kan er niet op wachten...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa kort maar krachtig he![]()
Morgen ist zover!!![]()
die scene is morgen?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:42 schreef BlueCurl het volgende:
hihi die avater van dafjew8 maar tot je de scene ziet die erbij hoort
dan wil je geen andere avater meer
ahh nog 3 weken wachten dus..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhm neeaflevering 6 van dit seizoen. morgen is aflevering 3...
Als jij wat financien inlegd misschien..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
topic gaat ineens hard weerhihi
jah vanaaf nieuwe whoei! ik vandaag zelf nietik hoop volgende week weer
maar in amerika beginnen we al tegen het einde van het seizoen te lopen helaas... van mij mogen ze echt 52 afleveringen in een jaar maken
denk alleen dat de gehele cast/crew daar niet zo blij mee is haha
Dan moeten je charmes erbij..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:34 schreef BlueCurl het volgende:
haha jah die heb ik ook natuurlijk. ik arme studentmaar dan nog zouden ze het niet doen hoor
weet ik zeker
Misschien kun je iets met H regelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mijn tik en zwak voor csi miami is geen charme
ik denk dat ik eerder daar zou worden weggekickt vanwege mijn "stalkerige gedrag".. als ik ze enkel zeg dat ik namen, nummers en nog veeel meer zo uit me hoofd weet op te zeggenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien kun je iets met H regelen![]()
jaja.. kwam je per ongeluk tegen..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik denk dat ik eerder daar zou worden weggekickt vanwege mijn "stalkerige gedrag".. als ik ze enkel zeg dat ik namen, nummers en nog veeel meer zo uit me hoofd weet op te zeggenmaar weet wel waar ze zitten met studio's ook
nu nog een vliegticket
maargoed. kwam dat buiten shotje van het crime lab toevallig tegen op google earthkan ik ook niks aan doen
preciesquote:
ahahahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
precieswas wat aan het cruisen over LA
had niks beters e doen en dan ineens plop zie ik die rotonde achtig kruispunt dat voor het crimelab ligt
kan der ook niks aan doen
nu weet ik het wel uit me hoofd waar dta ligt als je google earth me voorlegt. idem met de stijger/pier waarop horatio wel eens staat sinds seizoen 4
hihi... is ook in LA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |