quote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Voorlopig staan er herhalingen van CSI in de planning.
Dit heeft te maken met de licenties die op de serie zitten.
Mogelijk zenden we in het voorjaar weer nieuwe afleveringen uit.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden en wensen u alvast fijne
feestdagen.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ...
Verzonden: vrijdag 29 december 2006 12:29
Aan: Info
Onderwerp: CSI:MIAMI (en de twee andere)
Beste Publieke Voorlichting van RTL!
Ik ben benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen komen van CSI:Miami. Is
dit weer gewoon in Maart 2007?
Daarnaast vroeg ik me af hoe het zal met CSI:LV en CSI:NY? Aangezien de
seizoen's premiere van CSI:LV al wel is uitgezonden!
Alvast bedankt!
Met Vriendelijk Groeten,
- Sonja
is toch zoals normaalquote:Op zaterdag 30 december 2006 02:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Crap.. stelletje fockers
Er niks mis mee lijkt me.. het duurt helaasch alleen nog zo lang...quote:Op zaterdag 30 december 2006 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is toch zoals normaalWat is er dan mis mee?
You're the bestquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
dat altijd! al ga ik denk ik stoppen met het maken van screencaps
ennuh @CSI_MIAMI... tjek je PMhopelijk vind je het wat
![]()
Jaa idd.. ik vind em helemaal topquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
and again.. die is wel beter ook
ben blij dat je blij bent met je nieuwe avaterquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa idd.. ik vind em helemaal top![]()
Ben er idd blij mee jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben blij dat je blij bent met je nieuwe avater![]()
gelukkig... zijn wel allemaal plaatjes uit afleveringen die nog niet geweest zijn hier op tvquote:
" H "quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gelukkig... zijn wel allemaal plaatjes uit afleveringen die nog niet geweest zijn hier op tvheb je wat te doen als straks de nieuwe afleveringen worden uitgezonden. het vinden van je plaatjes uit je avater
ga ik mezelf ook eens een andere geven
mag ik ook even 2 dagen vakantie vierenquote:Op zondag 31 december 2006 14:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjeeeez.. en maar zeggen dat je het druk hebt![]()
idem! 2007quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Dafje33 het volgende:
Leuk bezig geweest!!
![]()
Allemaal de beste wensen voor 2007 en dat we maar weer veel mogen genieten van alle CSI´s![]()
van hetzelfdequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
CSI-ers! allemaal een gelukkig nieuw jaar
welke is dat ook al weer?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:19 schreef BlueCurl het volgende:
Aah volgende week komt onze tsunami aflevering weer! vind ik wel een leuke. Helaas is het dan zo dat ik weer niet kan kijken omdat de vakantie dan is afgelopen en ik dan niet thuis meer ben hihi!
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:08 schreef BlueCurl het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/csimiami/home/
en
http://www.imdb.com/title/tt0313043/episodes#season-3
s03e07 Crime Wave
kunnen we ook zelf opzoeken
Anders hou je even een monoloogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:51 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik ben nu eenmaal een rondwandelende csi miami database want ik hoefde nieteens te kijken voor het afleverings nummer... enkel vorige week wat speed kills das toch echt normaal gesproken de aflevering na crime wave.... dus waarom ze nu alles beetje in verkeerde volgorde uitzenden???
ah w8 duh crime wave is lange afleveringhad ik ook wel meteen kunnen inzien natuurlijk
zal afgelopen week wel niet in het schema hebben gepast ofzo
en terechtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:08 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik tiep gewoon lekker wat er in me opkomtgeen probleem hihi...
Nou helemaal super! hoe ver ben jij eigenlijk met kijken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
en het houd daarnaast ook dit topic een beetje gaande in de winter stopmaar toch zijn we al weer goed richting maart aan het gaan
. Zal toch even kijken of ik al beetje tijd kan maken om wat caps te maken al! Want tijden zijn drukkies straks weer!
ik had laatst 5.11 even gezien, kan alleen de voorgaanden niet vinden.. beetje jammer dan had ik het verhaal misschien wat beter kunnen volgen volgens mij.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef BlueCurl het volgende:
uhm nu waar ze zijn in amerika... aankomende maandag komt daar 5.12 op de tv
me2quote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wacht wel geduldig tot ze in NL weer beginnen!![]()
wacht maar tot je straks de aflevering ziet die bij je avater hoortquote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wacht wel geduldig tot ze in NL weer beginnen!![]()
K hoop tquote:Op zondag 7 januari 2007 22:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wacht maar tot je straks de aflevering ziet die bij je avater hoortdie scene is zo briljant echt waar
die had ik al gevondenquote:Op zondag 7 januari 2007 07:47 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami (USA) (Deel 2)
er is ook een USA topic eventueel als je daar intresse in hebt
neen hoor is gewoon een herhalingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
!!!! AANSTAANDE DINSDAG NIEUWE AFLEVERING !!!!
Heb de promo al 4x voorbij zien komen vandaag op RTL5 dus het moet haast wel.. En ja het was de goeie promoquote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neen hoor is gewoon een herhaling
afl pirated.. das gewoon seizoen 3!
Ja dat weet ik, maar ze zenden die promo toch niet voor de grap uit?quote:Op zondag 14 januari 2007 10:25 schreef BlueCurl het volgende:
maar maar overal in gidsen en online staat aangegeven dat gewoon s3 nog komt en in de mail was het ook pas verder in het voorjaar vanwege de rechten enzo!
ik gok zeker gewoon op herhaling dinsdag!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
nja k ben benieuwd.. k denk zowaar dat het gewoon een programmeer fout is geweest (promo te vroeg ingestart) en dat we dinsdag gewoon een herhaling krijgen..
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:46 schreef BlueCurl het volgende:
ach hou het gewoon op maart.. zoals altijd... kan er ook niks tegenvallen!
Hoezo verwarrend?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:12 schreef Koen66 het volgende:
hmmm zal er niet van opkijken dat het volgende week weer herhaling is, net als bij CSI:LV, seizoensopening laten zien en dan weer tot maart gaan herhalen! Maar RTL begint qua series steeds meer USA neigingen te krijgen, je moet echt gewoon kijken of het nieuw is of niet.....
Maar de afl van dinsdag was goedmaar soms lekker verwarrend
ook
Volgens mij heb jij een hele belangrijke aflevering gemist..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:24 schreef Sanneke het volgende:
Ik was er echt van overtuigd dat Ray Sr al lang dood was. Staat me een vage oude afl bij dat H een jong vrouwtje "beschermt" die ook een kind heeft van Ray Sr. en dat Yelina dat niet mag weten.
Wanneer is Yelina naar Brazilie vertrokken om daar te gaan wonen?? Die ging toch met een andere vent?
Toen was die vent toch al lang dood? Dat er een of andere crackhead gang-member figuur daar de spot mee dreef?
Vage afl gister.
ben ik al...quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maar voor de exacte details vraag ik onze CSI Database "BC" om hulp![]()
hihi dat is ook de 1 na laatste aflevering tot nu toequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:19 schreef Sanneke het volgende:
Hmm ik heb idd belangrijke info gemist, voor mij hield het seizoen op bij de afl na die waar marisol om komt. Damnnn. Moet ik het toch ff downloaden allemaal
Ik heb het volgens mij best betijds aangekondigdquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef boneyard het volgende:
maar dus nergens stond dat er gisteren inderdaad aflevering 1 van seizoen 5 was? zelfs de rtl5 site geeft voor volgende week gewoon de volgende aflevering van seizoen 3 aan. iemand al een email richting rtl gestuurd om te vragen wat voor kut excuus ze nu weer hebben?
dat's waar.. aanklagen die gasten!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:35 schreef boneyard het volgende:
jij wel ja, maar die sukkels van rtl hebben er niks aan gedaan.
mja ik heb em dus gemist... de klootzakken...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
dat's waar.. aanklagen die gasten!![]()
You're welcomequote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:13 schreef Dafje33 het volgende:
Dankzij dit forum zat ik afgelopen dinsdag op tijd voor de buis!
Mijn dank is groot![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij best betijds aangekondigd![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 09:21 schreef boneyard het volgende:
ja dat komt er vermoedelijk wel, mailtje dat ik van rtl gekregen heb zegt komende dinsdag 2e miami en 1e new york, week daarop geen nieuwe miami meer maar wel nog een nieuwe new york en dan weer oude.
erg logisch allemaal. opzich geen moeite met nieuwe afleveringen, maar dat zou wel goed aangegeven moeten zijn in gidsen en op de rtl site.
nu alquote:Op zondag 21 januari 2007 17:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heb nog geen promo gezien.. mocht het zo zijn dan horen jullie dat natuurlijk!
BC.. tijd om een nieuwe icon te maken?
--> PMquote:Op maandag 22 januari 2007 07:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nu al.. eigenlijk niet
maar wie weet raakik zo gefrustreerd van school dat ik wel wat anders MOET doen... wat zou je graag willen hebben?
Ik heb nog geen promo gezien, maar volgens mij wel ja...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef MrMoon het volgende:
mooi als ik het goed begrijp is er vanavond dus weer een nieuwe aflevering
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dingessen weggedingest, want ik vond dat allemaal nogal dinges.
¿Que?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dingessen weggedingest, want ik vond dat allemaal nogal dinges.
stond wat onjuist in het topic...quote:
heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vette aflevering wederom..
En vooral het stukje waar natalia de schotresten ging bekijken![]()
![]()
![]()
en zo istquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef BlueCurl het volgende:
zal eens die aflevering nog eens bekijken want het kan niet he dat ik niet weet waar je het over hebtgot a reputation to keep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |