Radioshowsquote:Producer, DJ & Label Manager; Mike Shiver has been one of the most talked-about upcoming talents over the last years. Since breaking onto the scene in 2003 with one of the year's most exciting productions: 'Mike Shiver - Feelings (Lost Language)', Mike has worked with labels like Armada Music, Nebula Records, Euphonic Records, Lost Language and the list just goes on.
December 2003 saw Mike start his own label, Captured Music (www.capured,nu). The first release on Captured 'Sonicvibe & Mike Shiver - Lunation' received massive support from many of the world top DJ’s. Since the label launch of 'Captured Music', things have really taken off and Mike is currently DJ’ing throughout Europe & the states as well as spinning on various radio stations. Mike has also broadcast his own radio show entitled 'Captured Radio' on Digitally Imported (Di.Fm).
With excellent remix work from well known acts such as Solarstone, Ronski Speed (Sun Decade), Mike Koglin, Lost Witness, Alex M.O.R.P.H, Markus Schulz, Darude and Benno De Goeij (Rank 1), a long with keeping you constantly updated with own fresh productions. Mike has reserved himself a spot amongst the most promising of tomorrow's DJs.
En jij stiekem mijn topic sluiten zonder dat ik het weetquote:Op woensdag 8 november 2006 11:42 schreef DreamAway het volgende:
zomaar stiekem een nieuw topic openen zonder dat ik het weet! shame on you!![]()
die shiver ziet er nog best leuk uit![]()
it wasnt me!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:21 schreef hp22 het volgende:
[..]
En jij stiekem mijn topic sluiten zonder dat ik het weet
Ja echt wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:28 schreef DreamAway het volgende:
[..]
it wasnt me!!!![]()
Armin was gister bij Slam FM:
[afbeelding]
let even op de kaas![]()
jarig?! Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:
haha staat wel goed bij hemquote:Op woensdag 8 november 2006 12:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ja echt wel!![]()
En@ kaas!
Edit: Gefeliciteerd Veersesmurf
True! Met een zeer sterke U&K remix.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:25 schreef star_gazer het volgende:
Miika Kuisma & mr A. - Honey
Wat een sexy plaat is dat zeg
kan nog netquote:
Nou, dat roep ik dus al tijden! Wordt al ff gedraaid op slam! Erg goed!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef hp22 het volgende:
Fedde Le Grand Feat. King Gordy & Bizarre Of D12 - Put Your Hands Up For Detroit
Wat vet deze, en hij gaat over een paar maanden wereldwijd uitkomen, doet ie goed die Fedde
Sample hier
Oeh die is geil!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:09 schreef hp22 het volgende:
Fedde Le Grand Feat. King Gordy & Bizarre Of D12 - Put Your Hands Up For Detroit
Wat vet deze, en hij gaat over een paar maanden wereldwijd uitkomen, doet ie goed die Fedde
Sample hier
Spanje kan er wat van jah!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:37 schreef m-kay het volgende:
Whoohoo, hier is het!
Net een halve dag terug uit Barça....en damn, wat draaien ze daar een geile club/minimal in los discotecos!!!
wat hij zegtquote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef Veersesmurf het volgende:
*zou graag een linkje zien van deze lekkere set![]()
ben hem voor de rest nog nie tegen gekomen...
Ja van wat ik op PF lees was het weer niet veel bijzonders. Alleen Justine Suissa live moet welquote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
AO was weer goed matig voor de niet die-hard Armin fans als ik het zo lees hier en daar. Zelfde als vorig jaar dus, erg jammer. Er werd water "geschonken" van dance vaaley 2005![]()
. Verder was het weer een bij vlagen vlakke beuqende set begreep ik. Wat vonden de CTT-ers ?
quote:Op zondag 12 november 2006 16:20 schreef swopfile het volgende:
[..]
http://setsleon.elspeet-o(...)ylize%2005-11-06.mp3
dat zeg je goed ja, voor de zogenaamde niet-die hard fans.quote:Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
AO was weer goed matig voor de niet die-hard Armin fans als ik het zo lees hier en daar. Zelfde als vorig jaar dus, erg jammer. Er werd water "geschonken" van dance vaaley 2005![]()
. Verder was het weer een bij vlagen vlakke beuqende set begreep ik. Wat vonden de CTT-ers ?
Wat 97% is...quote:Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dat zeg je goed ja, voor de zogenaamde niet-die hard fans.
lekker boeiend, ik geloof echt niet dat 97 % ontevreden was over deze avond. Dus is gewoon gelul!quote:
Dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
lekker boeiend, ik geloof echt niet dat 97 % ontevreden was over deze avond.
quote:Dus is gewoon gelul!
Lastig... Gaat om de strekkingquote:Defineer niet-die hard of die-hard fans maar eens.
Dat vinden sommigen wel... dat kan je niet ontkennen. Gaat voor genoeg mensen om het poppetje achter de draaitafelsquote:En dan niet zeuren over dat armin fans alles goed vinden wat ie draait, want dat is nog meer bullshit!
Iedereen beleeft de muziek inderdaad anders maar als ik zo de reacties lees dan krijg ik een aardig beeld ervan. Overigens snap ik niet dat je zo moeilijk doet als je een topavond gehad hebt, laat iedereen lullen en geniet lekker na denk ik dan. Zie ook totaal geen reden om op deze manier te reageren zoals jij doet.quote:komt ook nog eens bij dat je niet kunt oordelen over hoe een avond was of hoe je hem bestempelt, als je er zelf niet bij bent geweest. Iedereen beleeft de muziek en de avond anders.
ben ik met je eensquote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
komt ook nog eens bij dat je niet kunt oordelen over hoe een avond was of hoe je hem bestempelt, als je er zelf niet bij bent geweest. Iedereen beleeft de muziek en de avond anders.
je loopt een beetje te drammenquote:Op zondag 12 november 2006 18:52 schreef jackson het volgende:
Overigens snap ik niet dat je zo moeilijk doet als je een topavond gehad hebt, laat iedereen lullen en geniet lekker na denk ik dan. Zie ook totaal geen reden om op deze manier te reageren zoals jij doet.
Is ook waar maar ik zeg ook nergens dat het slecht was! Die indruk krijg ik alleenquote:
Kan wezen maar mensen moet maar eens wat relaxter doen allemaal.quote:
Kan wezen, maar mensen die zulke uitspraken doen moeten maar naar het Centraal House Topicquote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef jackson het volgende:
Kan wezen maar mensen moet maar eens wat relaxter doen allemaal.
ik snap precies wat je bedoelt hoor over publiek, maar ik ga me niet meer in die discussies mengenquote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Is ook waar maar ik zeg ook nergens dat het slecht was! Die indruk krijg ik alleen
[..]
Kan wezen maar mensen moet maar eens wat relaxter doen allemaal.
Goed punt! Maar als ik hoor dat iedereen klaagt over het geluid dan schieten me de tranen toch wel in de ogen. Sta je op fucking AO is het geluid (wederom) bagger...quote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef Veersesmurf het volgende:
Mensen hier in Nederland zijn te verwend geraakt met al die feesten denk ik. Dat merk ik ook aan mezelf.![]()
Ach zelfs op sensation is het geluid bagger en als je ergens goed geluid zou mogen verwachten...quote:Op zondag 12 november 2006 19:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed punt! Maar als ik hoor dat iedereen klaagt over het geluid dan schieten me de tranen toch wel in de ogen. Sta je op fucking AO is het geluid (wederom) bagger...
Maar wat je zegt... we zijn verwend
in de Arena hoef je weinig te verwachten van het geluidquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ach zelfs op sensation is het geluid bagger en als je ergens goed geluid zou mogen verwachten...
Erg vetquote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef DreamAway het volgende:
en check deze ff:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3082485918667992622&q=armin+only![]()
Persoonlijk vind ik dat wel meevallen... gewoon op de korte kant gaan staanquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ach zelfs op sensation is het geluid bagger en als je ergens goed geluid zou mogen verwachten...
quote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef DreamAway het volgende:
en check deze ff:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3082485918667992622&q=armin+only![]()
Eindelijk inderdaad... whooohooquote:Op donderdag 16 november 2006 01:40 schreef Tomaz het volgende:
*eindelijk weer online!
Duncan blijft m'n held, wat een voorbeeld!
Vocalen of lyrics?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Xantra het volgende:
Kan iemand voor mij de vocalen van Sigur Ros - Vidrar Vel Til Loftarasa zoeken en vinden en naar mij sturen?
ik kan ze zelf niet vinden, maar ik denk dat er hier mensen zijn die het beter kunnen zoeken
Diegene die de vocalen vind is een King![]()
10 appels graagquote:
ah dus toch!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
10 appels graag
Wilt u appels of peren?
Daar doet me deze vraag een beetje aan denken
Ik neem dus aan dattie vocalen wil hebben als hij dat 2 keer roept
De lyrics zullen ook wel een stuk makkelijker te vinden zijn via google ofzo
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
10 appels graag
Wilt u appels of peren?
Daar doet me deze vraag een beetje aan denken
Ik neem dus aan dattie vocalen wil hebben als hij dat 2 keer roept
De lyrics zullen ook wel een stuk makkelijker te vinden zijn via google ofzo
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een setje van Leon Bolier dit trouwens:
Leon Bolier Live Club Vinylize 05-11-2006
01 Markus Schulz & Elevation - Somewhere
02 Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Remix)
03 Nacka Boys - Our Toys
04 Mike Foyle pres Statica - Space Guitar
05 Anita Kelsey - Shatterd (Sied van Riel Remix)
06 Leon Bolier pres. Surpresa - (TBA)
07 Airbase - Sinister (Sied van Riel Remix)
08 Leon Bolier vs Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
09 Split Second - Midnight Express
10 Leon Bolier pres. Surpresa - Back in the Days
11 Leon Bolier - Deep Red
12 Fred Baker vs Nyram - Confirmation
13 Leon Bolier pres. Surpresa - Poseidon
14 Jonas Steur - Castamara
15 Ferry Corsten - Sweet Sorrow
16 Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub)
17 Oliver Lieb - Subraumstimulation
18 Opus III - Fine Day (Leon Bolier Remix)
19 Der Dritte Raum - Hale Bopp
20 E-Craig - Home (Vocal Mix)
21 Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong's Durban 06 Remix)
22 Leon Bolier pres. Precursor - Lyra (Joop Mix)
23 Bolier & Coenraad - The Mighty Ducks
24 Leon Bolier pres. Precursor - The Navigator
25 Leon Bolier vs Astrid - Crazy People
26 Signum - Push Through
27 Ahead - 3Gether
28 Carlos - The Silmarillia (Leon Bolier Remix)
29 The Thrillseekers - Synaesthesia
30 Joris van der Straten - Flashin' Ove
31 Joop - The Future
32 Arctic Monkeys - Sun goes Down (Sander van Doorn Bootleg)
33 Bolier & Coenraad - Mohawk
34 Astatic - The Fake Sound of Silence
![]()
De tofste platen die laat je niet dik gedrukt staan, ik noem een Tundra en mighty ducksquote:
zet dat hele setje ff dikgedrukt!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:48 schreef jackson het volgende:
[..]
De tofste platen die laat je niet dik gedrukt staan, ik noem een Tundra en mighty ducks
En nog veel meer trouwens
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | TiTLE: Armin Only (Ahoy) 11-11-06 SiZE: 817.81 MB LENGTH: 446:38 MINS BiTRATE: 256 KBPS / 44 KHZ The source of this set is unknown, i was passed it by a friend. It was apparently recorded live from Armin Only and includes crowd noise. Around 10 minutes are missing from the start of the set and around 1 hour is missing from the end of it, but the rest is complete. There are a few crackly noises at the start for 1 minute, then they dissapear. You hear them again a few times through out the set, but it doesn't happen too often. The volume during the set changes a few times, but it seems like it's something to do with the sound at Ahoy, not the recording. This isn't a 100% perfect quality recording, but is probably the best available. Don't forget to buy the DVD ;-) |
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:44 schreef Stinger__ het volgende:
Jaja.. ok ok..
Maar de dik gedrukte platen zijn de ID's die kreischer2000 niet wist.. zo vallen ze beter op
Dit vond ik trouwens in mijn mailboxje:
[ code verwijderd ]
Moet maar es op zoak gaan geloof ik
Hij is lekker, ik heb em al een paar dagenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:44 schreef Stinger__ het volgende:
Jaja.. ok ok..
Maar de dik gedrukte platen zijn de ID's die kreischer2000 niet wist.. zo vallen ze beter op
Dit vond ik trouwens in mijn mailboxje:
[ code verwijderd ]
Moet maar es op zoek gaan geloof ik
Geen idee of jij dat moet. Ik heb em al een aantal dagenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:44 schreef Stinger__ het volgende:
Moet maar es op zoek gaan geloof ik
AOquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:22 schreef Stinger__ het volgende:
Hebben we 't nu over die Leon Bolier set of die van Armin Only
Ik kan niet functioneren zonder elke dag mijn bronnen te checken dus kan je geen gelijk gevenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:17 schreef Stinger__ het volgende:
Heb 'm inmiddels ook al, ben alleen wat druk met afstuderen om elke dag te zoeken naar de set van AO :p
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Oh yeah! Wat een ontwerp weer van onze favoriete fok!ker!
*fafpafpapfapfapfpafafap*quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Indeed, leuke line-up trouwens ook! Leuk feestje wel denkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
top line-upquote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed, leuke line-up trouwens ook! Leuk feestje wel denk![]()
Ik vind die Jarrel remix van Louder net iets meer hebben dan het origineel. Niets mis mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Xantra het volgende:
die blake jarrel remix van jose amnesia's louder valt me tegen zeg...
hoopte dat die beter was dan die anna nalick remix, niet dus
http://www.discogs.com/artist/Blake+Jarrellquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik vind die Jarrel remix van Louder net iets meer hebben dan het origineel. Niets mis mee..
Trouwens, die Blake Jarrel, waar moeten we die van kennen? Kan me niet voorstellen dat het een echte nieuwkomer is...
Ahh... net niet gehoord want was al niet meer aan het luisteren. Vond het een totaal niet boeiend eerste halve uur dus ben afgehaakt. Kan iemand dat stukje ff eruit knippen zodat ik niet de hele asot weer aan moet horenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef DreamAway het volgende:
Armin zei mn berichtje in ASOT ! Ahhhhhh!![]()
![]()
![]()
Vroeger maakte hij techno en minimal heb ik me laten vertellen. Ik kende em verder ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:57 schreef m-kay het volgende:
Trouwens, die Blake Jarrel, waar moeten we die van kennen?
Vond de Dash Berlin Remix van vorige week toch een stuk specialerquote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef DreamAway het volgende:
Dj shah mix van Sarah Mclachlan - The first Noel is iig heeeerlijk! vind em echt mooi!![]()
verder...heb ik weleens mooiere episodes gehoord, maar hij was lekker hoor!!!
Best wel ja! Hoe langer ik ernaar kijk hoe slechter ik em vind. Dus laat ik er maar mee stoppenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
http://astral.armadamusic(...)2006-en/Default.aspx
Matig..
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichtenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
Matig..
Kan ik me voorstellen maar over 5jaar heb je misschien wel het idee van... Oehhh, zo was et toen! Nu geeft deze cd dat niet echt aan voor mij maar voor een hoop andere mensen wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichten![]()
Vanaf volgende week kan je weer stemmen Hans...op onze favoriete lijst..quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichten![]()
Ja weet ik, ik doelde meer op die eindeloze jaaroverzichten in shows...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar over 5jaar heb je misschien wel het idee van... Oehhh, zo was et toen! Nu geeft deze cd dat niet echt aan voor mij maar voor een hoop andere mensen wel.
ik vind er totaal niks matigs aan, zitten voor mij alleen maar topplaten in!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
Matig..
Goh... wie had dat gedacht!quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik vind er totaal niks matigs aan, zitten voor mij alleen maar topplaten in!
Perfect jaaroverzicht dus!
Ik begreep inderdaad via PF dat het wel behoorlijk druk was. Iets te volgens sommigen maar dat viel dus mee blijkbaarquote:Asta was tof overigens!![]()
Tiesto kwam n half uurtje te laat, maar heeft dat wel ruimschoots goedgemaakt. Wel draaide ie ook wat steviger na een tijdje.
'Verrassend'.quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef DreamAway het volgende:
[..]
[..]
ik mis een hoop topplatenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:10 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Ach.... dan zou de selectie minstens zo matig zijn als nuquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:54 schreef hp22 het volgende:
Klinkt misschien raar maar ik vind het jaar vaak te kort, ik denk altijd 'zucht, niet wéér zo'n overzicht'. Het zijn altijd de platen die je al 100000 keer hebt gehoord, misschien zou Armin beter eens per 2 jaar met zo'n cd kunnen komen
Haha!quote:
Een x (x=50% ofzo) aantal platen zijn matigquote:Op zondag 26 november 2006 11:15 schreef DreamAway het volgende:
leg dan eens uit wat er matig aan is, en vertel eens welke platen je mist.
smaken blijven verschillen, jij vindt sowieso het laatste jaar de helft van de platen in asot/die armin draait matig, dat is in mijn ogen nog steeds omdat je smaak gewoon veranderd is. Dan kan je telkens alles wel matig vinden, maar DIT zijn de platen die het het beste hebben gedaan in de asot shows. Dit is trouwens waarschijnlijk nog niet de officiele volgorde, zo zegt armada op avb forum. Er kunnen misschien veel platen missen, maar je kunt niet alles erop kwijt.quote:Op zondag 26 november 2006 12:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Een x (x=50% ofzo) aantal platen zijn matig. Verder weinig zin om op te zoeken welke. Ook missen beide cd's opbouw in mijn ogen. Nu huil ik altijd over opbouw en weet dat er zat mensen daar weinig mee hebben dus dat zal de meeste niet boeien.
Ik mis gewoon 1 cd progtrance en 1 cd gewoon trance. Die opzet zou voor mij het luisterplezier wel verhogen
.
22-12-06quote:Tijs Verwest organiseert de avond in samenwerking met Frederik Abas en Escape. Frederik is de resident van The Zoo in de Zebra Lounge, en draait ook samen met Raymundo maandelijks op de Frame Busters avond in Escape. Hij zal van 23.00-01.00 draaien, en Tiësto sluit af tot 05.00.
Het is sowieso al een bijzonder jaar voor de club, die dit jaar maar liefst 20 jaar bestaat. Met recht een unicum in de Nederlandse uitgaanswereld. Daarom waren er in oktober ook topnamen te gast, zoals Paul van Dijk en Bob Sinclar. Aan dit rijtje wordt dus nu Tiësto toegevoegd. Tickets gaan 27,50 kosten en zijn waarschijnlijk via Ticketbox te koop.
Meer informatie binnenkort, o.a. over de startdatum van de verkoop, via www.tiesto.com en www.escape.nl
en wanneer is die avond?quote:
Kijk eens onder t berichtquote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef DreamAway het volgende:
[..]
en wanneer is die avond?
hij draaide trouwens ook nog Royksopp - what else is there (thin white duke mix)![]()
![]()
Ik mag toch wel gewoon zeggen wat ik vind? Wat kan mij het nou schelen of dit de platen zijn die het gedaan hebben. Ik vind het gewoon niet bijzonder. Prima toch? Ik snap niet dat er moeilijk over gedaan moet worden. Ieder zijn smaak, prima. Ik vraag me alleen af in hoeverre jij kritisch kijkt naar Armin zijn optredens/cd's ed. Moet je ook zelf weten natuurlijk!quote:Op zondag 26 november 2006 13:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
smaken blijven verschillen, jij vindt sowieso het laatste jaar de helft van de platen in asot/die armin draait matig, dat is in mijn ogen nog steeds omdat je smaak gewoon veranderd is. Dan kan je telkens alles wel matig vinden, maar DIT zijn de platen die het het beste hebben gedaan in de asot shows. Dit is trouwens waarschijnlijk nog niet de officiele volgorde, zo zegt armada op avb forum. Er kunnen misschien veel platen missen, maar je kunt niet alles erop kwijt.
Dat wedden zal weinig zin hebbenquote:en wedden dat het verdomd goed klinkt als je de mix hoort!![]()
Waar haal je die wijsheid vandaanquote:en de opzet van 1 cd prog en 1 trance, dat is meer de opzet van een cd als asot 2006, kun je van een jaarmix niet echt verwachten.
Tiesto is gewoon een held.... Staat op eenzame hoogte wat mij betreft die man. Zelfs zijn dance 4 life optreden was 100% goud. Heel gek maar hij kan in mijn ogen weinig fout doen die Tijs, alhoewel zijn laatste ISOS een stuk minder was met iets teveel harde platen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef DreamAway het volgende:
hij draaide trouwens ook nog Royksopp - what else is there (thin white duke mix)![]()
![]()
kijk, daar zijn we het over eens.quote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef jackson het volgende:
Ik moet er ook mee stoppen... dat gelul over Armin. Et zal me ook wat![]()
Dat is grote gruwelijke onzin, mijn smaak is ook veranderd, maar ik kan nog steeds de GOEDE tanceplaten enorm waarderen en ik vind gewoon dat andere djs veel betere trance uitkiezen en veel gevarieerder zijn binnen dit gebied.quote:Op zondag 26 november 2006 13:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
smaken blijven verschillen, jij vindt sowieso het laatste jaar de helft van de platen in asot/die armin draait matig, dat is in mijn ogen nog steeds omdat je smaak gewoon veranderd is.
Het probleem wordt overigens prima beschreven door Xantra. Het feit dat ik me er niet meer in meng met jou zegt misschien meer over jou dan over mijquote:Op zondag 26 november 2006 16:30 schreef DreamAway het volgende:
[..]
kijk, daar zijn we het over eens.![]()
Jij bent dan ook nooit naar Nature One geweest!quote:Op zondag 26 november 2006 16:24 schreef jackson het volgende:
Die ISOS ervoor was misschien wel het beste feest ooit voor mij!
Dat ik erbij ben dit keer!quote:Op zondag 26 november 2006 17:14 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nooit naar Nature One geweest!
prutser!
Heel verstandig! Lee ook, met caravanquote:Op zondag 26 november 2006 17:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ik erbij ben dit keer!
knoeier
Caravanquote:Op zondag 26 november 2006 17:18 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Heel verstandig! Lee ook, met caravan
wie bepaald wat er als GOED wordt bestempeld dan? dat is en blijft een persoonlijke kwestie, je kunt afkraken wat je wilt aan deze tracklist, maar voor mij is en blijft ie lekker. Al had tiesto, menno, of zelfs 'dj kbveughekjb' hem gemaakt.quote:Op zondag 26 november 2006 16:41 schreef Xantra het volgende:
[..]
Dat is grote gruwelijke onzin, mijn smaak is ook veranderd, maar ik kan nog steeds de GOEDE tanceplaten enorm waarderen en ik vind gewoon dat andere djs veel betere trance uitkiezen en veel gevarieerder zijn binnen dit gebied.
Ik merk dat jij niet verder kijkt dan de ASOT shows, er zijn zoveel onbekendere veel betere tranceplaten dan idd de helft van dit lijstje, dat is dan jammer![]()
Verder is het hier een forum en ieder heeft zijn mening, het lijkt erop dat jij onze meningen over de uhmz Armin-trance niet kan waarderen, beetje jammer
Stemmen kinders!quote:Another year almost passed by, so it's time for a new edition of the mp3-tunes top-20! This time we reduced the list to twenty tunes, so only the best records of 2006 will be in the two-hour show. Just like last years, you will be able to vote for your favorite tunes of 2006 and we will mix them together in one fabulous show.
So start voting now...you pick the winner!
For more information, check the top-20 page.
#1 basic_perspective_-_small_step_on_the_other_side_(original_mix)quote:
Linkje?quote:Op zondag 26 november 2006 22:28 schreef m-kay het volgende:
Ik vind trance ook dom! Daarom heb ik net maar even gemixt! Bah!.
01. Locktown and Alexande Prince - Alive
02. Phunk-A-Delic - Rockin' (Benjamin Bates remix)
03. Chris Lake ft. Laura V - Changes
04. Nick K - One of those things
05. Lili Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Code 313 dub)
06. Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden remix)
07. Luminary - Dark eyes (Gift remix)
08. Varian - Endless desire (Mark Otten remix)
09. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger remix)
10. Solar Factor - Urban Shakedown
11. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond remix)
12. Delerium ft. Rani - Underwater (Rank 1 remix)
13. Above & Beyond - Far from in love
14. Laura Turner - Soul deep (Signum club mix)
15. Motorcycle - As the rush comes (Armin van Buuren's Universal Religion remix)
Helaas niet.quote:
Nope, niet opgenomen.quote:
origineel is vetquote:Op donderdag 30 november 2006 23:09 schreef jackson het volgende:
50% korting @ vinylshop die helaas dicht gaat. Heb er wel leuke platen gekocht vandaag. Niet allemaal even bijzonder maar dat mag voor dat geld
Julien Jabre - Swimming Placed (ijzersterke funky house)
Zeg dat jaquote:
Ingrosso staat er ook niet opquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:34 schreef Xantra het volgende:
[..]
origineel is vet
die ingrosso ben ik niet echt weg van
Kijk hier eens : http://www.radio538.nl/53(...)artment/playlist.jspquote:Op zondag 3 december 2006 16:47 schreef Soldier2000 het volgende:
Heeft er gister iemand dance department geluisterd?
Zoja, welke mix van markus schulz werd er gedraaid?
Wat een heilige shit zenden ze ook uit daar zegquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk hier eens : http://www.radio538.nl/53(...)artment/playlist.jsp
yeps blijft mijn favoriete show!quote:Op zondag 3 december 2006 17:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat een heilige shit zenden ze ook uit daar zeg![]()
Ja kloptquote:Op zondag 3 december 2006 16:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kijk hier eens : http://www.radio538.nl/53(...)artment/playlist.jsp
Ik denk een eigen productie maar kan zo snel niet vinden welke. Heb je dus weinig aanquote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef Soldier2000 het volgende:
http://home.planet.nl/~pete6247/sharam%20mix.mp3
Weet er iemand hoe dit nummer heet?
die vocaal komt me rete bekend voor...quote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef Soldier2000 het volgende:
quote:Op maandag 4 december 2006 22:16 schreef Messenga het volgende:
Deep Dish
quote:Dear all,
Tracklist @ bol.com is not complete. See below for correct list. The tracklist of the mix is based on the results of the votes by the listeners at http://www.arminvanbuuren.net (thank you Peter Kruit!)
Unfortunately, when you decide to release a mix like this, you get stuck when you try to clear tracks like "Anna Nalick - Breathe", "Prydz vs Floyd - Proper Education", "Cassandra Fox - Touch Me', "Snowpatrol - Chasing Cars", "Breaking Benjamin - Diary of Jane" and more! We've tried everything, but it's simply impossible as the masterowners didn't grant us the rights to use these tracks/bootlegs for the yearmix! So, I hope for your understanding if some of our favorites aren't in the yearmix, but at least 95% of the tracks that are in the top 80 of 2006 are .
Unlike some other yearmixes, this one will be broadcasted (ASOT 281, december 28th) AND released on double cd (december 15th). The two cd's should be seen as one continuous mix.
Enjoy
Armin van Buuren
Vanaf nummer 80 kan je 'm uitzetten jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef Messenga het volgende:
Slap einde..
Dan pasquote:
En en weet iemand het alquote:Op maandag 4 december 2006 17:03 schreef Soldier2000 het volgende:
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef marciemarcs het volgende:
nummer is: Sarah McLeod - He Doesn't Love You (Hook N Sling Vocal Mix) (Renaissance recodings)
Renaissance laat weer zien datz e de bomb zijn!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef marciemarcs het volgende:
nummer is: Sarah McLeod - He Doesn't Love You (Hook N Sling Vocal Mix) (Renaissance recodings)
correctiequote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef marciemarcs het volgende:
nummer is: Sarah McLeod - He Doesn't Love You (Tommyboy Vocal Mix) (Renaissance recodings)
lees mijn post boven de jouwequote:Op woensdag 6 december 2006 20:02 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn er trouwens meer vette mixen op het originele nummer gemaakt.
Sarah Mcleod-He Doesnt Love You(Hook & Sling Vocal Mix)
Heb ik al geluisterd maar komt met lange na niet bij deze geweldige mix.
Ja die had ik geuptquote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
lees mijn post boven de jouwe![]()
Tommyboy mix moet je hebben
dus dan heb je de goedequote:Op donderdag 7 december 2006 10:48 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja die had ik geupt
Dus die heb ik al
Ik vind mijn radio streaming rip zelfs nog mooierquote:
hij klinkt harder, maar niet mooier, douw hem door je mixer heen en draai je laag openquote:Op donderdag 7 december 2006 16:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vind mijn radio streaming rip zelfs nog mooierserieus, het hoog is wat minder 'hoog' en het laag is iets lager, klinkt gewoon wat 'ruwer'.
Vergelijk ze maar eens met elkaar
Mee eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:51 schreef hp22 het volgende:
VInd de line-up niet zo goed als vorig jaar maar wel ok, zeker leuk voor Phynn en Menno!
Vanavond míjn ding!quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef Xantra het volgende:
niet mijn ding
Jammer dat Swaami & the Beatbox niet draaien die avondquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:41 schreef Veersesmurf het volgende:
Wellicht was hij al bekend onder de mensen hier, maar ik hoor net Swirl voor het eerst (van Perry O'Neil) en wat een gave plaat is dat![]()
Staat samen met Bass Society en South-West Saga op een vinyl![]()
Voor mij ookquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:24 schreef kreischer2000 het volgende:
Swedish House Maffia
leuke line upquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Joppy het volgende:
En de line up van TE is ook bekend:
Mainstage
Paul Oakenfold
Markus Schulz
Cosmic Gate
Johan Gielen
Marcel Woods
Sander van Doorn
Phynn
Clubstage
Jean
Rank 1
Bobina
Jochen Miller
Randy Katana
Dazzle
Ron van den Beuken
Hardstage
Ton TB
Bas & Ram
Yves Deruyter
Scot Project
Talla 2xlc
Dave202
Francois
Futurestage
Ronald van Gelderen
Gareth Emery
Mark Norman
Cor Fijneman
Joop!
Serge Devant
Menno de Jong
dance the night away ofzo, dat versta ikquote:Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Iemand zaterdag dance department geluisterd? Carl cox en de mixes daarna waren erugg lekker
Weet er trouwensi emand hoe dit nummer heet:
http://www.youtube.com/v/FfD9F12eTmE
Dat is Rhythm Republic - Into The Groove, een remake van een grote classic: Inner City - Big Funquote:Op maandag 11 december 2006 17:54 schreef Soldier2000 het volgende:
Iemand zaterdag dance department geluisterd? Carl cox en de mixes daarna waren erugg lekker
Weet er trouwensi emand hoe dit nummer heet:
http://www.youtube.com/v/FfD9F12eTmE
Geeft niet... dat hebben we allemaal gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
@Veersesmurf: ik heb je PF vriendjesverzoek per ongeluk afgewezen
wel opnemen he? dan heb ik mn werk-borrel-zuip-kerstdiner in amsterdam.quote:
Gaat dit door iemand opgenomen worden trouwens HP?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
wel opnemen he? dan heb ik mn werk-borrel-zuip-kerstdiner in amsterdam.![]()
Ik neem 't wel weer op denk ik jaquote:Op woensdag 13 december 2006 12:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Gaat dit door iemand opgenomen worden trouwens HP?
Ik zorg dat ik mijn set zelf opneem.... Zal niet mijn beste set ooit worden aangezien het met afneembaar gips toch wat zurig mixed merk ik de laatste tijd![]()
Sven Väth, wat een heldquote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Soldier2000 het volgende:
Sebastien Leger & Chris Lake - Aqualight
Kent iemand dat nummer? Zoniet downloaden/kopen, zwaar zwaar heilig dit nummer![]()
Weet trouwens iemand de naam van dit nummer?
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1279577213
CD1 begint erg,.... erg fijn ja.... Intro is een beetje overdone maargoedquote:
Die platen passen ook zo mooi bij elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel leip dat hij "never be the same agian" eng fijn inmixed.. lekker in-key ook en vervolgens hem zwaar bagger uitmixed met die vocal van "same" in die "bodyrox" plaat.
Dikke plaat zeg, damn!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet trouwens iemand de naam van dit nummer?
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1279577213
Hmmwhah... niet als je bekijkt hoe die kerel er altijd bijlooptquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef Stinger__ het volgende:
Met "die gast" doe je Sven toch echt tekort hoor
Ik dacht dat dat filmpje uit 1990 kwam ofzo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah... niet als je bekijkt hoe die kerel er altijd bijloopt![]()
Dik! vanavond naar:quote:
En was het nog wat?quote:
Het was echt ontzettend vet! Die techno is toch wel de shit zegquote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef Joppy het volgende:
[..]
En was het nog wat?
De heer Verkuijlen maakte er in ieder geval een leuk feestje van![]()
Heb net een paar setjes van TT gehaald, vanavond even luisteren.quote:Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was echt ontzettend vet! Die techno is toch wel de shit zeg
Zelden zo hard en lang staan te knallen op een feest! Was niet super druk wat me erg goed beviel... Veel Aplle I Book's op de booth. House-zaal was ook enorm goed te doen maar wel wat drukker
. Ontzettend prettige minimal gehoord ook gister
. Helemaal top!
Goed inderdaad maar niet echt bijzonder. Dat oppergod Perry komt is natuurlijk meer dan heilig. De rest geloof ik wel eigenlijk. Wel tof om Jonas weer eens te horen maar de rest geloof ik wel. Ongetwijfeld zal het intuition publiek het helemaal schitterend vinden.... en terecht!quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Line-up Intuition Winter Event, 17 februari in de Poema van 22 tot 06:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
HOLY SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Perry in de Poema
OMG OMG OMGquote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Heb net een paar setjes van TT gehaald, vanavond even luisteren.
Ik vind dit weer een top line-up, alleen Nic Chagall lijkt me niet zo, verder, tsja, poema enzoquote:Op zondag 17 december 2006 17:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed inderdaad maar niet echt bijzonder. Dat oppergod Perry komt is natuurlijk meer dan heilig. De rest geloof ik wel eigenlijk. Wel tof om Jonas weer eens te horen maar de rest geloof ik wel. Ongetwijfeld zal het intuition publiek het helemaal schitterend vinden.... en terecht!
Perry
Holy shit, Roel H stylequote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Monika Monika Monika staat erbij....x 10 denk..... astablief zeg!
Ben benieuwd of die dikke fout van Marnix te horen is in die set. Gelukkig ving de beste MC ter wereld het netjes op maar het was even een blunder. Heel cool doormixen van de plaat van je voorganger maar even op "eject" drukken. Oh, verkeerde... *stil*
Wat verder niks aan de line-up toevoegd/af doetquote:
now playing: Monika Kruse - Innercity (RAI Amsterdam) "Innercity (RAI Amsterdam)"quote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Joehoeeeeeeee! Ben erbij!quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
Perry in de Poema
Lolollolo!quote:
Mc Gee de beste???quote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ben benieuwd of die dikke fout van Marnix te horen is in die set. Gelukkig ving de beste MC ter wereld het netjes op maar het was even een blunder. Heel cool doormixen van de plaat van je voorganger maar even op "eject" drukken. Oh, verkeerde... *stil*
Jup, HELD! Smaken verschillen natuurlijkquote:
ja ik vind hem wel goed, maar soms te veel naar mijn meningquote:Op zondag 17 december 2006 19:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup, HELD! Smaken verschillen natuurlijk
omg wat komt daar steeds een kutdatum voorquote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
Perry in de Poema
Daar doe ik niet aan, ik hou overigens wel van bierquote:
Even het formuliertje invullen in drievoud en mailen naar hp22.quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef sammeh het volgende:
Woei een trancetopicmag ik me melden?
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef m-kay het volgende:
[..]
Even het formuliertje invullen in drievoud en mailen naar hp22..
Grapje zeker... Carnaval, het heeft mij nooit kunnen boeienquote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wat komt daar steeds een kutdatum voornu weer met Carnaval
Carna dat is een feestje onder de rivieren, niet belangrijkquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker... Carnaval, het heeft mij nooit kunnen boeien
Hoi, ik kan/ga dan.quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
Perry in de Poema
Eerst moet je naar Incredible gaan, op 25/12 in Club Poema - Utrecht. Info:quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef sammeh het volgende:
Woei een trancetopicmag ik me melden?
![]()
Als jij komt regel ik datquote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef sammeh het volgende:
Ik weet niet eens of ik de poema wel in magNog geen 18 enzo.. dat zit dan vaak weer tegen
![]()
Geldt die deal ook voor mij?quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jij komt regel ik dat. Geen probleem!
Tjuu, is heel Fok -18 ofzoquote:
Haha! Dank voor uw promotie!quote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Edit: oh, en in Spanje vinden ze het ook een vet feest...
17.5quote:Op maandag 18 december 2006 18:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Tjuu, is heel Fok -18 ofzoTuurlijk geldt ie voor jou ook, kost je alleen een pilsje aan de organisatie
![]()
Dat doen die Spaanse boefjes toch echt zelf hoor!quote:Op maandag 18 december 2006 18:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Haha! Dank voor uw promotie!
Mooie grappen die Spaanse site
Snap ik, mooie grappen dusquote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat doen die Spaanse boefjes toch echt zelf hoor!
Denk ook niet dat Tom daar op doeldequote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat doen die Spaanse boefjes toch echt zelf hoor!
Die bestaat slechts uit 2 mensen, dat scheelt. Beide mensen drinken helaas wel een pilsje uit den flesquote:Op maandag 18 december 2006 18:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Tjuu, is heel Fok -18 ofzoTuurlijk geldt ie voor jou ook, kost je alleen een pilsje aan de organisatie
![]()
Mooi op tijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 03:21 schreef i2Them2 het volgende:
Dikke tvp.
Die haal ik net binnenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Markus Schulz feat. Carrie Skipper - Never be the Same again (Markus Schulz Coldharbour Club Mix)
staat ie op TT?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Die haal ik net binnen. Extreem goeie track, dat is tenminste trance
Stiekem heb ik die nog niet gehoord!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Markus Schulz feat. Carrie Skipper - Never be the Same again (Markus Schulz Coldharbour Club Mix)
quote:
Blinding truth is recent (nog niet uit) en erggg goedquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef sammeh het volgende:
Er was ook nog een Elevation plaat die ik mooi vond, ben alleen vergeten hoe die heet![]()
Ik als Andy Moor fan moet bekennen dat beide andere remixen beter zijn:quote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Delerium - Angelicus (Andy Moor Remix)
Woei, heb 'm nu ook. wat een held die manquote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook netjes... Morgan Page versie niet echt mijn dingquote:Op woensdag 20 december 2006 18:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Met name de Redanka remix is ergggg prettig vind ik
Ga dan eens snel stemmen op mp3-tunes.nl!quote:Op woensdag 20 december 2006 14:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Delerium - Angelicus (Andy Moor Remix)
Mijn favorieten van 2006:
[lijst]
Jullie?
Dan kan je daar dus niet op stemmen. Of je moet ze zelf toevoegen.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe
Kan niet alle nummers vinden...
Het lachen valt mee hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 22:01 schreef sammeh het volgende:
Ik ben nog niet zo lang bezig met zelf mixen, dus ik vroeg me af of jullie me kunnen vertellen of dit een schot in de goede richting is![]()
Tracklist:
Armin van Buuren - Who Is Watching (Tonedepth Remix)
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder
Subsphere - First Light
S.E.C. - From Here To Nowhere (Algarve Remix)
Sebastian Brandt pres. Genua - Secret Staircase (Algarve Remix)
Sied van Riel - My Dreams
Jose Amnesia pres. Tiffany - Heaven Drops
Algarve - Greasepaint
Markus Schulz feat. Carrie Skipper - Never Be The Same Again (Markus Schulz Coldharbour Club Mix)
Klikken maar![]()
Lachen mag maar niet te veel.
Ableton is ook niks om jezelf als dj mee te profileren aangezien iedere sjaak daarmee een perfecte mix kan maken (tenzij je er iets live mee gaat doen maar ik doel puur op een traditionele dj)quote:Op woensdag 20 december 2006 22:42 schreef sammeh het volgende:
Virtual Dj (4.1). Ik heb ook wel Ableton, maar daar snap ik geen donder van.
Eerst gebruikte ik Traktorquote:Op woensdag 20 december 2006 22:42 schreef sammeh het volgende:
Om het land mee te ploegen wel jaquote:Op woensdag 20 december 2006 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst gebruikte ik TraktorWas wel fijn...
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Om het land mee te ploegen wel ja
hehe kwam dr pas laat achter, en zag wel wat nummers langskomen waarvan ik dacht die moet ik ff hebbenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, gisteren was in Den Bosch: hangt daar zowaar een grote flyer van Incredible. (hij is wel een klein beetje stuk aan het gaan - nieuwe needed!).
Loop ik het serieus te beluisteren ga je me vertellen dat je op je pjoeter loopt te mixen....quote:Op woensdag 20 december 2006 22:42 schreef sammeh het volgende:
Man hou op! Zelfde hier... alhoewel alleen de coldharbour mix me echt kan boeien! Knalt zoooo goddelijk goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:43 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god. Ik hou echt van alles wat met Markus Schulz ft. Carrie Skipper - Never be the same again te maken heeft.
Goddelijk!
ik vind hem tegenvallen na alles wat ik van jullie gelezen heb...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Man hou op! Zelfde hier... alhoewel alleen de coldharbour mix me echt kan boeien! Knalt zoooo goddelijk goed.
Ik zeg @1m30 gaatie los... en blijft los gaan wat mij betreft! Prima vocal ookquote:Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen na alles wat ik van jullie gelezen heb...
tuurlijk goed plaatje, maar ik heb niet zo van 'OMGquote:Op donderdag 21 december 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg @1m30 gaatie los... en blijft los gaan wat mij betreft! Prima vocal ook!
Die blijft wel leuk jaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf ging zojuist weer compleet los op Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended)
Wat een plaat zeg, met een heerlijke pingel erin, kippevel![]()
Ik vergat het eerste kwartier ook al.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:53 schreef sammeh het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in tijden niet vergeten.![]()
13. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)quote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef jackson het volgende:
Aalto - 5
Blijft gewoon zo'n enorme grafplaat... en die zure kut armin draaide em overal!![]()
tiesto ? waar ?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef Messenga het volgende:
Ah, nu komt het AvB, tiesto, A&B rijtje.
we zitten nog op nummer 7, alle kans dat de rest van jouw platen nog langs komtquote:Op donderdag 21 december 2006 21:19 schreef sammeh het volgende:
Exactly is de enige plaat die ik voorbij heb zien komen waar ik op heb gestemd!
Sail?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |