in de Arena hoef je weinig te verwachten van het geluidquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ach zelfs op sensation is het geluid bagger en als je ergens goed geluid zou mogen verwachten...
Erg vetquote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef DreamAway het volgende:
en check deze ff:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3082485918667992622&q=armin+only![]()
Persoonlijk vind ik dat wel meevallen... gewoon op de korte kant gaan staanquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ach zelfs op sensation is het geluid bagger en als je ergens goed geluid zou mogen verwachten...
quote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef DreamAway het volgende:
en check deze ff:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3082485918667992622&q=armin+only![]()
Eindelijk inderdaad... whooohooquote:Op donderdag 16 november 2006 01:40 schreef Tomaz het volgende:
*eindelijk weer online!
Duncan blijft m'n held, wat een voorbeeld!
Vocalen of lyrics?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:08 schreef Xantra het volgende:
Kan iemand voor mij de vocalen van Sigur Ros - Vidrar Vel Til Loftarasa zoeken en vinden en naar mij sturen?
ik kan ze zelf niet vinden, maar ik denk dat er hier mensen zijn die het beter kunnen zoeken
Diegene die de vocalen vind is een King![]()
10 appels graagquote:
ah dus toch!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
10 appels graag
Wilt u appels of peren?
Daar doet me deze vraag een beetje aan denken
Ik neem dus aan dattie vocalen wil hebben als hij dat 2 keer roept
De lyrics zullen ook wel een stuk makkelijker te vinden zijn via google ofzo
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef jackson het volgende:
[..]
10 appels graag
Wilt u appels of peren?
Daar doet me deze vraag een beetje aan denken
Ik neem dus aan dattie vocalen wil hebben als hij dat 2 keer roept
De lyrics zullen ook wel een stuk makkelijker te vinden zijn via google ofzo
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een setje van Leon Bolier dit trouwens:
Leon Bolier Live Club Vinylize 05-11-2006
01 Markus Schulz & Elevation - Somewhere
02 Andain - Summer Calling (Josh Gabriel Remix)
03 Nacka Boys - Our Toys
04 Mike Foyle pres Statica - Space Guitar
05 Anita Kelsey - Shatterd (Sied van Riel Remix)
06 Leon Bolier pres. Surpresa - (TBA)
07 Airbase - Sinister (Sied van Riel Remix)
08 Leon Bolier vs Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
09 Split Second - Midnight Express
10 Leon Bolier pres. Surpresa - Back in the Days
11 Leon Bolier - Deep Red
12 Fred Baker vs Nyram - Confirmation
13 Leon Bolier pres. Surpresa - Poseidon
14 Jonas Steur - Castamara
15 Ferry Corsten - Sweet Sorrow
16 Menno de Jong - Tundra (Fierce Dub)
17 Oliver Lieb - Subraumstimulation
18 Opus III - Fine Day (Leon Bolier Remix)
19 Der Dritte Raum - Hale Bopp
20 E-Craig - Home (Vocal Mix)
21 Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong's Durban 06 Remix)
22 Leon Bolier pres. Precursor - Lyra (Joop Mix)
23 Bolier & Coenraad - The Mighty Ducks
24 Leon Bolier pres. Precursor - The Navigator
25 Leon Bolier vs Astrid - Crazy People
26 Signum - Push Through
27 Ahead - 3Gether
28 Carlos - The Silmarillia (Leon Bolier Remix)
29 The Thrillseekers - Synaesthesia
30 Joris van der Straten - Flashin' Ove
31 Joop - The Future
32 Arctic Monkeys - Sun goes Down (Sander van Doorn Bootleg)
33 Bolier & Coenraad - Mohawk
34 Astatic - The Fake Sound of Silence
![]()
De tofste platen die laat je niet dik gedrukt staan, ik noem een Tundra en mighty ducksquote:
zet dat hele setje ff dikgedrukt!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:48 schreef jackson het volgende:
[..]
De tofste platen die laat je niet dik gedrukt staan, ik noem een Tundra en mighty ducks
En nog veel meer trouwens
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | TiTLE: Armin Only (Ahoy) 11-11-06 SiZE: 817.81 MB LENGTH: 446:38 MINS BiTRATE: 256 KBPS / 44 KHZ The source of this set is unknown, i was passed it by a friend. It was apparently recorded live from Armin Only and includes crowd noise. Around 10 minutes are missing from the start of the set and around 1 hour is missing from the end of it, but the rest is complete. There are a few crackly noises at the start for 1 minute, then they dissapear. You hear them again a few times through out the set, but it doesn't happen too often. The volume during the set changes a few times, but it seems like it's something to do with the sound at Ahoy, not the recording. This isn't a 100% perfect quality recording, but is probably the best available. Don't forget to buy the DVD ;-) |
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:44 schreef Stinger__ het volgende:
Jaja.. ok ok..
Maar de dik gedrukte platen zijn de ID's die kreischer2000 niet wist.. zo vallen ze beter op
Dit vond ik trouwens in mijn mailboxje:
[ code verwijderd ]
Moet maar es op zoak gaan geloof ik
Hij is lekker, ik heb em al een paar dagenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:44 schreef Stinger__ het volgende:
Jaja.. ok ok..
Maar de dik gedrukte platen zijn de ID's die kreischer2000 niet wist.. zo vallen ze beter op
Dit vond ik trouwens in mijn mailboxje:
[ code verwijderd ]
Moet maar es op zoek gaan geloof ik
Geen idee of jij dat moet. Ik heb em al een aantal dagenquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:44 schreef Stinger__ het volgende:
Moet maar es op zoek gaan geloof ik
AOquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:22 schreef Stinger__ het volgende:
Hebben we 't nu over die Leon Bolier set of die van Armin Only
Ik kan niet functioneren zonder elke dag mijn bronnen te checken dus kan je geen gelijk gevenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:17 schreef Stinger__ het volgende:
Heb 'm inmiddels ook al, ben alleen wat druk met afstuderen om elke dag te zoeken naar de set van AO :p
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Oh yeah! Wat een ontwerp weer van onze favoriete fok!ker!
*fafpafpapfapfapfpafafap*quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Indeed, leuke line-up trouwens ook! Leuk feestje wel denkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
top line-upquote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed, leuke line-up trouwens ook! Leuk feestje wel denk![]()
Ik vind die Jarrel remix van Louder net iets meer hebben dan het origineel. Niets mis mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Xantra het volgende:
die blake jarrel remix van jose amnesia's louder valt me tegen zeg...
hoopte dat die beter was dan die anna nalick remix, niet dus
http://www.discogs.com/artist/Blake+Jarrellquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik vind die Jarrel remix van Louder net iets meer hebben dan het origineel. Niets mis mee..
Trouwens, die Blake Jarrel, waar moeten we die van kennen? Kan me niet voorstellen dat het een echte nieuwkomer is...
Ahh... net niet gehoord want was al niet meer aan het luisteren. Vond het een totaal niet boeiend eerste halve uur dus ben afgehaakt. Kan iemand dat stukje ff eruit knippen zodat ik niet de hele asot weer aan moet horenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef DreamAway het volgende:
Armin zei mn berichtje in ASOT ! Ahhhhhh!![]()
![]()
![]()
Vroeger maakte hij techno en minimal heb ik me laten vertellen. Ik kende em verder ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:57 schreef m-kay het volgende:
Trouwens, die Blake Jarrel, waar moeten we die van kennen?
Vond de Dash Berlin Remix van vorige week toch een stuk specialerquote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef DreamAway het volgende:
Dj shah mix van Sarah Mclachlan - The first Noel is iig heeeerlijk! vind em echt mooi!![]()
verder...heb ik weleens mooiere episodes gehoord, maar hij was lekker hoor!!!
Best wel ja! Hoe langer ik ernaar kijk hoe slechter ik em vind. Dus laat ik er maar mee stoppenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
http://astral.armadamusic(...)2006-en/Default.aspx
Matig..
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichtenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
http://astral.armadamusic(...)2006-en/Default.aspx
Matig..
Kan ik me voorstellen maar over 5jaar heb je misschien wel het idee van... Oehhh, zo was et toen! Nu geeft deze cd dat niet echt aan voor mij maar voor een hoop andere mensen wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichten![]()
Vanaf volgende week kan je weer stemmen Hans...op onze favoriete lijst..quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichten![]()
Ja weet ik, ik doelde meer op die eindeloze jaaroverzichten in shows...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar over 5jaar heb je misschien wel het idee van... Oehhh, zo was et toen! Nu geeft deze cd dat niet echt aan voor mij maar voor een hoop andere mensen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |