quote:
Op zondag 12 november 2006 14:53 schreef jackson het volgende:AO was weer goed matig voor de niet die-hard Armin fans als ik het zo lees hier en daar. Zelfde als vorig jaar dus, erg jammer. Er werd water "geschonken" van dance vaaley 2005
![]()
. Verder was het weer een bij vlagen vlakke beuqende set begreep ik. Wat vonden de CTT-ers ?
dat zeg je goed ja, voor de zogenaamde niet-die hard fans.
Het was een stuk intiemer dan vorig jaar, minder ruimtelijk, wel stuk kaler in mijn ogen. Maar het grote scherm achter de booth was wel erg mooi, en die booth komt van trance energy vandaan
Na een zeer gezellige meet up op Cs stonden we 10 voor 10 in de rij voor ahoy, waar het lekker begon te regenen en werkelijk stormde. De deuren gingen 10 over 10 open, en eenmaal in de hal hebben we nog een half uur gestaan.
![]()
enige vermaak was een gele ballon, en zelfs die ging lek
![]()
dus uiteindelijk waren we rond 11 uur , voorzien van munten de zaal binnen. Meteen hoorde ik Anna Nalick - breathe (blake jarrel remix) door de boxen dreunen, dus ik naar t midden gerend en gaan filmen. Niet dat je er veel aan hebt, want t is erg donker, geluid is nog steeds niet zo best..maar t gaat om t idee zal ik maar zeggen.
Vind t erg kut dat ik er niet al wat langer stond, vorig jaar was ik na 20 min binnen meen ik me te herinneren. Het viel me op ook dat er erg veel stilstaande mensen waren gedurende de hele nacht!
De sfeer zat er vorig jaar beter in. Ook vond ik het geluid af en toe wat te zacht staan, zelfs al stond ik vooraan...Supernature knalde daardoor niet zolas ie had moeten knallen. (of ben ik nou intussen echt zo doof geworden!?)
Desalniettemin
![]()
draaide Armin heeerlijk naar mijn idee. Veel gevarieerder dan vorig jaar, minder monotone tech-trance, en (wat ik ook al had verwacht) de eerste 3 uur en het laatste uur waren voor mij het lekkerst.
Hij begon met platen als Touch me, black is the colour, domino, tri state, white sands (geweldig gedaan door eller!), bass society, chasing cars, louder, arisen, yeah yeah, remember me, good for me...en nog een hele zooi heilige platen !
De gastoptredens waren geweldig! Justine is gewoon echt mijn heldin! Wat een uitstraling en stem zeg...
![]()
Burned with desire, Wall of Sound en later nog Sky falls down...allemaal prachtig! Werd bij de laatste plaat echt ff helemaal stil..
Eller rockte echt geweldig en gaf ene leuke show weg. Ik kwam rond 2 uur nog een bekende van armada tegen, die had jeniffer rene bij zich, heb haar gevraagd of ze op ging treden, maar ze was alleen op bezoek. Toen wisten we eigenlijk al dat Justine zou komen. Ook kreeg ik de tip dat Ilse de Lange aanwezig zou zijn...ik was erg benieuwd!
En dat viel eigenlijk vreselijk tegen.
Armin heeft een remix gemaakt van The great escape, en toen ik em Ilse hoorde zingen had ik zoiets van: wat heb je nou gedaan?
![]()
had het idee dat het nummer op die manier totaal geen gevoel meer had, terwijl het origineel dat juist zo goed wel heeft. Ze zong het nu veel mysterieuzer. Misshcien moet ik er ff aan wennen (heb ik vaker met nummers) maar tot nu toe vind ik t niks.
Verder kwamen er ook nog tony scott (ik had er nog nooit van gehoord), verkleed als indiaan
![]()
, een soort mix van rap en house brengen? Ik kon t iig niet goed thuis brengen. En er was ook nog zo'n slagwerk/drum groep, die waren wel erg energiek om te zien, maar ik zat er op dat punt ff doorheen, dus ben red bull gaan zuipen en heb aan een hekje gehangen
Gelukkig kwam de energie wel al vrij snel weer terug!
al met al vond ik t wederom een erg toffe avond die sneller voorbij ging dan gedacht! Erg leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten en weer wat oude bekenden terug te zien! Als alles meezit en er volgend jaar weer eentje is, ben ik erbij!
voor een nog niet complete tracklist, check:
http://forum.arminvanbuuren.com/viewtopic.php?id=7587
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |