Ik kan niet functioneren zonder elke dag mijn bronnen te checken dus kan je geen gelijk gevenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:17 schreef Stinger__ het volgende:
Heb 'm inmiddels ook al, ben alleen wat druk met afstuderen om elke dag te zoeken naar de set van AO :p
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Oh yeah! Wat een ontwerp weer van onze favoriete fok!ker!
*fafpafpapfapfapfpafafap*quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
Indeed, leuke line-up trouwens ook! Leuk feestje wel denkquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:25 schreef Tomaz het volgende:
top line-upquote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Indeed, leuke line-up trouwens ook! Leuk feestje wel denk![]()
Ik vind die Jarrel remix van Louder net iets meer hebben dan het origineel. Niets mis mee.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Xantra het volgende:
die blake jarrel remix van jose amnesia's louder valt me tegen zeg...
hoopte dat die beter was dan die anna nalick remix, niet dus
http://www.discogs.com/artist/Blake+Jarrellquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:57 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik vind die Jarrel remix van Louder net iets meer hebben dan het origineel. Niets mis mee..
Trouwens, die Blake Jarrel, waar moeten we die van kennen? Kan me niet voorstellen dat het een echte nieuwkomer is...
Ahh... net niet gehoord want was al niet meer aan het luisteren. Vond het een totaal niet boeiend eerste halve uur dus ben afgehaakt. Kan iemand dat stukje ff eruit knippen zodat ik niet de hele asot weer aan moet horenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:01 schreef DreamAway het volgende:
Armin zei mn berichtje in ASOT ! Ahhhhhh!![]()
![]()
![]()
Vroeger maakte hij techno en minimal heb ik me laten vertellen. Ik kende em verder ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:57 schreef m-kay het volgende:
Trouwens, die Blake Jarrel, waar moeten we die van kennen?
Vond de Dash Berlin Remix van vorige week toch een stuk specialerquote:Op donderdag 23 november 2006 22:13 schreef DreamAway het volgende:
Dj shah mix van Sarah Mclachlan - The first Noel is iig heeeerlijk! vind em echt mooi!![]()
verder...heb ik weleens mooiere episodes gehoord, maar hij was lekker hoor!!!
Best wel ja! Hoe langer ik ernaar kijk hoe slechter ik em vind. Dus laat ik er maar mee stoppenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
http://astral.armadamusic(...)2006-en/Default.aspx
Matig..
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichtenquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:35 schreef m-kay het volgende:
http://astral.armadamusic(...)2006-en/Default.aspx
Matig..
Kan ik me voorstellen maar over 5jaar heb je misschien wel het idee van... Oehhh, zo was et toen! Nu geeft deze cd dat niet echt aan voor mij maar voor een hoop andere mensen wel.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichten![]()
Vanaf volgende week kan je weer stemmen Hans...op onze favoriete lijst..quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:42 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik word meestal vrij moe van al die jaaroverzichten![]()
Ja weet ik, ik doelde meer op die eindeloze jaaroverzichten in shows...quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen maar over 5jaar heb je misschien wel het idee van... Oehhh, zo was et toen! Nu geeft deze cd dat niet echt aan voor mij maar voor een hoop andere mensen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |