CD1 begint erg,.... erg fijn ja.... Intro is een beetje overdone maargoedquote:

Die platen passen ook zo mooi bij elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Wel leip dat hij "never be the same agian" eng fijn inmixed.. lekker in-key ook en vervolgens hem zwaar bagger uitmixed met die vocal van "same" in die "bodyrox" plaat.

Dikke plaat zeg, damn!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:29 schreef Soldier2000 het volgende:
Weet trouwens iemand de naam van dit nummer?
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1279577213

Hmmwhah... niet als je bekijkt hoe die kerel er altijd bijlooptquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef Stinger__ het volgende:
Met "die gast" doe je Sven toch echt tekort hoor

Ik dacht dat dat filmpje uit 1990 kwam ofzo.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah... niet als je bekijkt hoe die kerel er altijd bijloopt![]()

Dik! vanavond naar:quote:

En was het nog wat?quote:

Het was echt ontzettend vet! Die techno is toch wel de shit zegquote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef Joppy het volgende:
[..]
En was het nog wat?
De heer Verkuijlen maakte er in ieder geval een leuk feestje van![]()

Heb net een paar setjes van TT gehaald, vanavond even luisteren.quote:Op zondag 17 december 2006 17:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Het was echt ontzettend vet! Die techno is toch wel de shit zeg
Zelden zo hard en lang staan te knallen op een feest! Was niet super druk wat me erg goed beviel... Veel Aplle I Book's op de booth. House-zaal was ook enorm goed te doen maar wel wat drukker
. Ontzettend prettige minimal gehoord ook gister
. Helemaal top!

Goed inderdaad maar niet echt bijzonder. Dat oppergod Perry komt is natuurlijk meer dan heilig. De rest geloof ik wel eigenlijk. Wel tof om Jonas weer eens te horen maar de rest geloof ik wel. Ongetwijfeld zal het intuition publiek het helemaal schitterend vinden.... en terecht!quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Line-up Intuition Winter Event, 17 februari in de Poema van 22 tot 06:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
HOLY SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Perry in de Poema

OMG OMG OMGquote:Op zondag 17 december 2006 17:36 schreef Joppy het volgende:
[..]
Heb net een paar setjes van TT gehaald, vanavond even luisteren.

Ik vind dit weer een top line-up, alleen Nic Chagall lijkt me niet zo, verder, tsja, poema enzoquote:Op zondag 17 december 2006 17:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed inderdaad maar niet echt bijzonder. Dat oppergod Perry komt is natuurlijk meer dan heilig. De rest geloof ik wel eigenlijk. Wel tof om Jonas weer eens te horen maar de rest geloof ik wel. Ongetwijfeld zal het intuition publiek het helemaal schitterend vinden.... en terecht!
Perry
Holy shit, Roel H stylequote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Monika Monika Monika staat erbij....x 10 denk..... astablief zeg!
Ben benieuwd of die dikke fout van Marnix te horen is in die set. Gelukkig ving de beste MC ter wereld het netjes op maar het was even een blunder. Heel cool doormixen van de plaat van je voorganger maar even op "eject" drukken. Oh, verkeerde... *stil*

Wat verder niks aan de line-up toevoegd/af doetquote:

now playing: Monika Kruse - Innercity (RAI Amsterdam) "Innercity (RAI Amsterdam)"quote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
OMG OMG OMG

Joehoeeeeeeee! Ben erbij!quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
Perry in de Poema
Lolollolo!quote:

Mc Gee de beste???quote:Op zondag 17 december 2006 17:39 schreef jackson het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ben benieuwd of die dikke fout van Marnix te horen is in die set. Gelukkig ving de beste MC ter wereld het netjes op maar het was even een blunder. Heel cool doormixen van de plaat van je voorganger maar even op "eject" drukken. Oh, verkeerde... *stil*

Jup, HELD! Smaken verschillen natuurlijkquote:

ja ik vind hem wel goed, maar soms te veel naar mijn meningquote:Op zondag 17 december 2006 19:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup, HELD! Smaken verschillen natuurlijk

omg wat komt daar steeds een kutdatum voorquote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
Perry in de Poema

Daar doe ik niet aan, ik hou overigens wel van bierquote:

Even het formuliertje invullen in drievoud en mailen naar hp22.quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef sammeh het volgende:
Woei een trancetopicmag ik me melden?
![]()

quote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef m-kay het volgende:
[..]
Even het formuliertje invullen in drievoud en mailen naar hp22..

Grapje zeker... Carnaval, het heeft mij nooit kunnen boeienquote:Op maandag 18 december 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg wat komt daar steeds een kutdatum voornu weer met Carnaval

Carna dat is een feestje onder de rivieren, niet belangrijkquote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Grapje zeker... Carnaval, het heeft mij nooit kunnen boeien

Hoi, ik kan/ga dan.quote:Op zondag 17 december 2006 16:23 schreef hp22 het volgende:
Jonas Steur
Menno de Jong
Nic Chagall
Perry O'Neil
Miika Kuisma LIVE
Perry in de Poema

Eerst moet je naar Incredible gaan, op 25/12 in Club Poema - Utrecht. Info:quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef sammeh het volgende:
Woei een trancetopicmag ik me melden?
![]()

Als jij komt regel ik datquote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef sammeh het volgende:
Ik weet niet eens of ik de poema wel in magNog geen 18 enzo.. dat zit dan vaak weer tegen
![]()

Geldt die deal ook voor mij?quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Als jij komt regel ik dat. Geen probleem!

Tjuu, is heel Fok -18 ofzoquote:

Haha! Dank voor uw promotie!quote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Edit: oh, en in Spanje vinden ze het ook een vet feest...

17.5quote:Op maandag 18 december 2006 18:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Tjuu, is heel Fok -18 ofzoTuurlijk geldt ie voor jou ook, kost je alleen een pilsje aan de organisatie
![]()

Dat doen die Spaanse boefjes toch echt zelf hoor!quote:Op maandag 18 december 2006 18:32 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Haha! Dank voor uw promotie!
Mooie grappen die Spaanse site

Snap ik, mooie grappen dusquote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat doen die Spaanse boefjes toch echt zelf hoor!

Denk ook niet dat Tom daar op doeldequote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat doen die Spaanse boefjes toch echt zelf hoor!

Die bestaat slechts uit 2 mensen, dat scheelt. Beide mensen drinken helaas wel een pilsje uit den flesquote:Op maandag 18 december 2006 18:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Tjuu, is heel Fok -18 ofzoTuurlijk geldt ie voor jou ook, kost je alleen een pilsje aan de organisatie
![]()

Mooi op tijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 03:21 schreef i2Them2 het volgende:
Dikke tvp.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |