hehe kwam dr pas laat achter, en zag wel wat nummers langskomen waarvan ik dacht die moet ik ff hebbenquote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, gisteren was in Den Bosch: hangt daar zowaar een grote flyer van Incredible. (hij is wel een klein beetje stuk aan het gaan - nieuwe needed!).
Loop ik het serieus te beluisteren ga je me vertellen dat je op je pjoeter loopt te mixen....quote:Op woensdag 20 december 2006 22:42 schreef sammeh het volgende:
Virtual Dj (4.1). Ik heb ook wel Ableton, maar daar snap ik geen donder van.
Man hou op! Zelfde hier... alhoewel alleen de coldharbour mix me echt kan boeien! Knalt zoooo goddelijk goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:43 schreef star_gazer het volgende:
Mijn god. Ik hou echt van alles wat met Markus Schulz ft. Carrie Skipper - Never be the same again te maken heeft.
Goddelijk!
ik vind hem tegenvallen na alles wat ik van jullie gelezen heb...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Man hou op! Zelfde hier... alhoewel alleen de coldharbour mix me echt kan boeien! Knalt zoooo goddelijk goed.
Ik zeg @1m30 gaatie los... en blijft los gaan wat mij betreft! Prima vocal ookquote:Op donderdag 21 december 2006 16:43 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik vind hem tegenvallen na alles wat ik van jullie gelezen heb...
tuurlijk goed plaatje, maar ik heb niet zo van 'OMGquote:Op donderdag 21 december 2006 16:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zeg @1m30 gaatie los... en blijft los gaan wat mij betreft! Prima vocal ook!
Die blijft wel leuk jaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:06 schreef Veersesmurf het volgende:
smurf ging zojuist weer compleet los op Parker & Hanson - Let Me Be (Original Extended)
Wat een plaat zeg, met een heerlijke pingel erin, kippevel![]()
Ik vergat het eerste kwartier ook al.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:53 schreef sammeh het volgende:
[..]
Voor de eerste keer in tijden niet vergeten.![]()
13. Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)quote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef jackson het volgende:
Aalto - 5
Blijft gewoon zo'n enorme grafplaat... en die zure kut armin draaide em overal!![]()
tiesto ? waar ?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef Messenga het volgende:
Ah, nu komt het AvB, tiesto, A&B rijtje.
we zitten nog op nummer 7, alle kans dat de rest van jouw platen nog langs komtquote:Op donderdag 21 december 2006 21:19 schreef sammeh het volgende:
Exactly is de enige plaat die ik voorbij heb zien komen waar ik op heb gestemd!
Sail?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |