En de SHO-awards: SHO Awards 2006 - Brainstormtopicquote:
Ook tof!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of misschien voor de minst genomineerde user!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:17 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kijk geen van de drie! Ik win.
Neem jij dan maar de Hooi-award, neem ik het Jeeson Emerald deelquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor..
Ik was eerst.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kijk geen van de drie! Ik win.
Alle namen staan op de nota en worden aangeklaagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:17 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.
Waar blijft je adres?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi? Wanneer kunnen we een kaartje van je verwachten?.
Ik moet toch iets zeggen om een foto los te troggelen bij je? Maar het heeft niet geholpen zeker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef Dada het volgende:
PeRisexy
nou ja...zoals Renate Verbaan dacht: "Tja, een intellectueel ben ik niet"
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet toch iets zeggen om een foto los te troggelen bij je? Maar het heeft niet geholpen zeker?.
Stuur maar, ik fotosoep je wel even mooier dan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Het heeft niets geholpen
Zo goed kan ik namelijk niet photoshoppen
Waar is die voorquote:
SNAP DE FOKKING HINT VRIEND: JIJ KRIJGT MIJN FOTO NIETquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:14 schreef PeRi het volgende:
Stuur maar, ik fotosoep je wel even mooier dan.
Ga eens niet ineens offlinequote:
Niets tegen jou hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Dada het volgende:
SNAP DE FOKKING HINT VRIEND: JIJ KRIJGT MIJN FOTO NIET
quote:
quote:Laatste bezoek: Verborgen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
Wie van jullie wil er van mij een kaartje ontvangen, in het teken van mijn Random Acts Of Kindness?
Send a postcard to someone you hardly know.
PM je adres.
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Dada het volgende:
[..]
SNAP DE FOKKING HINT VRIEND: JIJ KRIJGT MIJN FOTO NIET
Ja? Ik had het over msnquote:
In dit geval dus overduidelijk welquote:
Pass mij de breezerquote:
Ik heb alleen witte wijn hier.quote:
Wij kennen elkaar goed genoegquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog te weinig adressen trouwens, ff hier spammen;
[..]
Whateverquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar goed genoeg
Mijn moeder dacht de bel uit te kunnen schakelen... schakelde ze per omgeluk de hele electriciteit uitquote:
Dat is eng. Ja, ik ben watje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren jij, pm je adres nou maar.
Ik ook niet, waarom krijg ik geen kusquote:
Het feest is dus nog niet losgebarstenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen witte wijn hier.
Is je broers hand wel weer oké?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn hand verbrand tijdens het koken!
Ja, dat gebeurt soms.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn hand verbrand tijdens het koken!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht de bel uit te kunnen schakelen... schakelde ze per omgeluk de hele electriciteit uitEn dus ook mijn computer
Oh jawelquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Het feest is dus nog niet losgebarsten
Nou, soms doet het nog wel pijn. Maar verder kan ie vrijwel alles weer. En hij heeft een dik litteken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is je broers hand wel weer oké?
Dat duurt al best lang dan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, soms doet het nog wel pijn. Maar verder kan ie vrijwel alles weer. En hij heeft een dik litteken.
Oh hehe, aandachtquote:
Sorry, FC gaat even voor, die zijn belangrijker dan jijquote:
Wat is er schatquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef Tha_Erik het volgende:
JA HOI KUTDIZER!
Ah okquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, niks hoor.
Ach, deze situatie is al ongeveer anderhalve maand zo, en kan idd nog wel een tijd duren...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat duurt al best lang dan..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat boeit me niet. Ik heb een goede virusscanner.
KUTKLOOTZAKquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, FC gaat even voor, die zijn belangrijker dan jij
quote:
Thanks.quote:
Robots zijn stoerquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Dakota Fanning stom, zoals ze is in interviews.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Dakota Fanning wel leukIn I am Sam was ze heel goed
Is die film nou Engels of Nederlands?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
OhIk wil Kruistocht in Spijkerbroek zien
![]()
Was hééééééél lang mn favoriete boekEn ik zag pas de trailer
![]()
DolfMarieke
Carolus
Dom Anselmus
De film is heel anders dan het boek. Andere personages komen er in voor, details zijn anders. Het is anders.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
![]()
![]()
DolfMarieke
Carolus
Dom Anselmus
Hmm.. vond de trailer bestquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil deze film per se zien:
http://www.panslabyrinth.com/
En toch wil ik 'm zien. Precies mijn soort film, fantasie, sprookjesachtigquote:
Ja, ik zag al dat het begin (de reden dat hij terug gaat naar het verleden) anders is... maar toch, ik móet hem zienquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De film is heel anders dan het boek. Andere personages komen er in voor, details zijn anders. Het is anders.
Jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
![]()
![]()
DolfMarieke
Carolus
Dom Anselmus
Toch 4 sterrenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Film: Kruistocht in spijkerbroek (Crusade in jeans)
fucking creepyquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/themessengers/
Ik schrok al van de trailer.
Geinigquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
http://www.apple.com/trailers/universal/letsgotoprison/large.html![]()
![]()
Ja, wat is daar nou de hilariteit van?quote:
Dat heb ik gemist!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Echt geweldig!.
We hebben een eigen forum! FOK!.
Hun auditie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou de hilariteit van?
Ik heb xfa niet gezien
Een samenvatting in een oaar zinnen?
Komt wel onlinequote:
Kansloos duo in cowboy kostuums. Waren heel verontwaardigd dat ze niet door gingen: "We hebben tien dagen lang zangles gehad! Van iemand die conservatorium heeft gedaan!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou de hilariteit van?
Ik heb xfa niet gezien
Een samenvatting in een oaar zinnen?
Dat is nou het enige wat ik zo tof van hem vindquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd alleen niet zo van Nicholas Cage. Altijd dezelfde sippe uitdrukking op zijn gezicht.
Hebben ze dat gezegd?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Echt geweldig!.
We hebben een eigen forum! FOK!.
Danny, stop er maar mee.quote:
Datgene wat ie doet (sip zijn) kan ie ook erg goed, maar hij doet niks anders. In Adaptation was hij erg goed daarmee, vond ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is nou het enige wat ik zo tof van hem vind
Ja!quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieders geval, ik ga slapen.
GAST!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/thesimpsonsmovie/teaser/
OMG, gaat het er eindelijk van komen dan?
Dat verklaart een hoopquote:
Het gaat niet om die teaser, you fucking incompetent moroon! Het gaat om de datumquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GAST!! Onde welke steen heb jij geleefd?! Die teaser is al zó oud!
![]()
Heb je Jensen gezien?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.!
Ik was sportenquote:
Je valt in herhalingquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.!
Kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
Hind is nog steeds tof, dat wel uiteraard.quote:Oh, wat ik me nog altijd afvraag, he... Ben jij nog steeds helemaal verpletterd fan van Hind?
quote:
Eigenlijk was een reactie als "OMFG, check die breezahbiatch!quote:
OMFG, check die breezahbiatchquote:
Waar is de gebochelde klokkenluider?quote:
Bekijk het van de positieve kant: je kunt nu lekker de hele dag je naakte lichaam met je eigen snot insmeren, kirrend van pret.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
Mogguh
Nog steeds strondverkouden en het hoesten lijkt erger te worden
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je kunt nu lekker de hele dag je naakte lichaam met je eigen snot insmeren, kirrend van pret.![]()
![]()
You know you want toquote:
in d'r tas natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar is de gebochelde klokkenluider?![]()
tieft dan lekker op naar je bedquote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
Mogguh
Nog steeds strondverkouden en het hoesten lijkt erger te worden
daarom wil ik 'm juist níet zien: ze laten weinig over van 't origineelquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
![]()
![]()
DolfMarieke
Carolus
Dom Anselmus
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk was een reactie als "OMFG, check die breezahbiatch!![]()
![]()
" grappiger geweest
![]()
quote:
thanksquote:Nee hoor garpje![]()
! Wat tof zeg
![]()
Mja, dat wist ik ook niet dat ze zóveel veranderd hebben, maar toch wil ik hem zienquote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom wil ik 'm juist níet zien: ze laten weinig over van 't origineel
maar goed, daar hebben we 't laatst al uitgebreid over gehad hier...
Thanksquote:
HIERquote:Op woensdag 8 november 2006 12:53 schreef MissBliss het volgende:
En die discussie heb ik niet meegekregen..
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:51 schreef Jerruh het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: svensational
Hehequote:Op woensdag 8 november 2006 12:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
HIER
maar bij nader inzien is 't meer een monoloog dan een discussie
Nu ik toch aan het teruglezen benquote:Op zondag 5 november 2006 14:17 schreef babette21 het volgende:
kan ik hier nog iemand blij maken met mijn stapel XS-kleren??
(uit mijn ik-heb-geen-anorexia-ik-werk-gewoon-veel-te-hard-tijd)
MB misschien??
Gezellig?!quote:
de boel is al (praktisch) verkochtquote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef MissBliss het volgende:
Nu ik toch aan het teruglezen benIk denk dat ik wel xs pas ja
precies, daarom is die nominatie ook zo knap!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
Gezellig?!Als er iemand een
verzuurde zeikstraal
is, dan is Sven het wel!
![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 8 november 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
de boel is al (praktisch) verkocht
Nice assquote:
Roefquote:Op woensdag 8 november 2006 12:35 schreef babette21 het volgende:
ik ben verliefd!!
op 'n kerel van tv![]()
Ik kom vrijwel nóóit in FTRquote:Op woensdag 8 november 2006 14:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, jij komt toch vaak in FTR? FTR meeting 2007 animocheck!
Behalve als ze er een mod zoeken natuurlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel nóóit in FTR!
Terecht.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gezellig?!Als er iemand een
verzuurde zeikstraal
is, dan is Sven het wel!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, daarom is die nominatie ook zo knap!
Finn van Grey?quote:
Ik heb jou nog nooit Svens endeldarm zien uitwonenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh en waarom krijgt Zhen nou weer 'nen ga je tegen mij vals doen?!
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit Svens endeldarm zien uitwonen![]()
Dude!quote:
Dude!quote:Op woensdag 8 november 2006 14:17 schreef Dizer het volgende:
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Zhenar
Meest humorvolle user: Zhenar
Je vult allemaal crew inquote:
Je hebt me twee keer genomineerdquote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, want crew isOnze is crew is echt zooo
![]()
![]()
![]()
Jahquote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt me twee keer genomineerd!
De 1000-meet is danquote:Op woensdag 8 november 2006 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vieze kutsloerie, geef eens antwoord?
Ik geloof 20 januari, maar zeker weten doe ik het niet...quote:
Oh, maar dan kan ik niet. Want ik heb dan een FTR meetquote:Op woensdag 8 november 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof 20 januari, maar zeker weten doe ik het niet...
Weet je. Jij bent niet meer zo leuk als vroeger. Wat is er met je aan de hand?quote:
Pardon? Ik geef gewoon mijn mening, huiliequote:Op woensdag 8 november 2006 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet je. Jij bent niet meer zo leuk als vroeger. Wat is er met je aan de hand?
OMG mag ik een teiltjequote:Op woensdag 8 november 2006 14:36 schreef Dizer het volgende:
Ja, want crew isOnze is crew is echt zooo
![]()
![]()
![]()
die jaquote:Op woensdag 8 november 2006 14:20 schreef Zhenar het volgende:
Finn van Grey?![]()
Eigenlijk vind ik dat maar een suffe drol![]()
Ik ook. En ik vind jou stom gewordenquote:Op woensdag 8 november 2006 14:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef gewoon mijn mening, huilie.
Ah. Boehoehoe.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook. En ik vind jou stom geworden
quote:
Zomerquote:Op woensdag 8 november 2006 14:47 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik kan je ook niet voor de gek houden
![]()
Ga je nog naar Egypte binnenkort?
Stoer. Ik ga na de kerstvakantie weer eens boeken naar New Yorkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Zomer. Kon van de winter ook maar ga dan al op vakantie met familie
. Nouja, ook tof
. Maar komende zomer erheen, afhankelijk van wanneer ik met mijn master begin en waar wellicht er ook nog een stage van 2 maanden
.
Ik weet nooit op wie ik anders zou moeten stemmen naast ShowChattersquote:Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Die ken ik niet. Wat moeilijk trouwens, die awards
. Stemmen op ShowChatters wil ik niet of nauwelijks, maar die categorieën lijken alllemaal zo op elkaar
.
je moet je energie (en stemmen) ook gewoon voor dequote:Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Die ken ik niet. Wat moeilijk trouwens, die awards
. Stemmen op ShowChatters wil ik niet of nauwelijks, maar die categorieën lijken alllemaal zo op elkaar
.
Wat voorbeeld?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef babette21 het volgende:
misschien moet je zijn voorbeeld juist eens volgen, Diz
Nee. Dat zou heel onverstandig zijn, vanwege het feit dat ik in mijn laatste jaar studie zit. Dat alle problemen op jou werk opgelost worden met het uit elkaar halen van kinderen bij hun ouders vandaan, wil niet zeggen dat het overal zo moetquote:
Ik ben een kind. Ik speel met dvd's en kijk tekenfilms zoals Simpsonsquote:Op woensdag 8 november 2006 15:10 schreef babette21 het volgende:
oh jij ziet jezelf nog als een kind?! that figures...
Toch zou ik dat alles inruilen voor zelfstandigheidquote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben een kind. Ik speel met dvd's en kijk tekenfilms zoals Simpsons.
Ik klaag niet, want ik heb 2 creditcards waarvan geen een debit staat, plus een dikke priverekening, een mooie studentenrekening en een spaarrekening waardoor ik op elk moment kan bepalen dat ik op vakantie ga.
Dus, ik klaag niet.
Ik heb het al in mijn agenda gezetquote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Dizer, 20 januari staat al weken vast, daar was je gewoon bij hoor
Dacht ik iig...
Waarom denk je dat ik al ben begonnen met huizen zoekenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch zou ik dat alles inruilen voor zelfstandigheidIk houd het geen week vol in mijn ouderlijk huis, ondanks dat ik daar met heel veel plezier kom.
Oh het was gewoon weer een zeur-aandachtspost?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het al in mijn agenda gezet.
Jij gaat vast helemaal losslaan als je op jezelf gaat wonen. En wilde neucqparties geven enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al ben begonnen met huizen zoeken
quote:
Nee nee, ik bedoel, ik heb het NET in mijn agenda gezet. Want ik wist het echt niet (meer) dat we dus op 20 januari hadden afgesprokenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh het was gewoon weer een zeur-aandachtspost?
Ik moet ze beter leren herkennen
Nee, Dizzle was er echt niet bij toen we het afspraken hoor. Hij is gewoon een gore niet-teruglezerquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh het was gewoon weer een zeur-aandachtspost?
Ik moet ze beter leren herkennen
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, Dizzle was er echt niet bij toen we het afspraken hoor. Hij is gewoon een gore niet-teruglezer.
Oh okquote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoel, ik heb het NET in mijn agenda gezet. Want ik wist het echt niet (meer) dat we dus op 20 januari hadden afgesproken
Bahquote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, Dizzle was er echt niet bij toen we het afspraken hoor. Hij is gewoon een gore niet-teruglezer.
Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroomquote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
Leukste Babe van Fok!: Tania18
"Dat mens"quote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroom.
En waarom eigenlijk? Wat doet ze dan? Wat zegt ze dan zodat ze zo leuk is? Vertelquote:Op woensdag 8 november 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
[..]
"Dat mens".
"Al jaren niet meer"![]()
Hoe dan ook, ze is way toffer en leuker dan het gros van de rest van het vrouwelijk gespuis.
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroom.
Volgens mij ben ik jou daar écht geen verantwoording over schuldigquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk? Wat doet ze dan? Wat zegt ze dan zodat ze zo leuk is? Vertel.
Je kan gewoon niks verzinnen jijquote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik jou daar écht geen verantwoording over schuldig.
FTR meeting 2007 animocheck!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef Zhenar het volgende:
Tania18 woont niet eens in Groningen.Airelle
wel
![]()
Je bent nooit in XFA..quote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het al in mijn agenda gezet.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die de erotische spanning tussen CDP en Dizer zat is: hand opsteken graag.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die de erotische spanning tussen CDP en Dizer zat is: hand opsteken graag.![]()
Let's hug it out, bitch.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toffer als Michael Scott het quotequote:Op woensdag 8 november 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Let's hug it out, bitch.
[afbeelding]
Het topic of de foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
OMGDe flamoes van mirage
Is toch niet serieus?
Deze foto, als ik het goed begrijp komt die foto ook uit een S&G topic, hoewel ik hem nogal kansloos vindquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het topic of de foto?
Ik snap het allebei niet echt.
Als ik de juiste foto voor me heb dan ben ik het met je eens. Maar veel mannen geilen wel op zulke "he zo'n wijf kan ik ook krijgen/heb ik pas nog geneukt"-vrouwen/foto'squote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef BVO het volgende:
Deze foto, als ik het goed begrijp komt die foto ook uit een S&G topic, hoewel ik hem nogal kansloos vind.
Nee, die foto van Mirage is echt, maar echt mooi vind ik het ook weer niet.
Deze foto bedoel ik. Met onder meer als reacties "wat een geweldige kont". Nou sorry, maar ik heb er veel beteren gezienquote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Als ik de juiste foto voor me heb dan ben ik het met je eens. Maar veel mannen geilen wel op zulke "he zo'n wijf kan ik ook krijgen/heb ik pas nog geneukt"-vrouwen/foto'sMaar Tania18
weet meer over die psychologische denkpatronen
Oooh, ik had niet op de link geklikt... Ja, die foto is echt, stond een keer in 'Show hier je nieuwe kleding'...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze foto, als ik het goed begrijp komt die foto ook uit een S&G topic, hoewel ik hem nogal kansloos vind.
Nee, die foto van Mirage is echt, maar echt mooi vind ik het ook weer niet.
Ja, ook als grapje toen toch alquote:Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Ja, die foto is echt, stond een keer in 'Show hier je nieuwe kleding'...
Ja halloohoooo, jij bent een Jan Smit dubbelgangerquote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef BVO het volgende:
Deze foto bedoel ik. Met onder meer als reacties "wat een geweldige kont". Nou sorry, maar ik heb er veel beteren gezien.
[afbeelding]
Dara kan je tegenwoordig veel moois uit halenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja halloohoooo, jij bent een Jan Smit dubbelganger![]()
Jammer dat Hind op nerds valtquote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef BVO het volgende:
Dara kan je tegenwoordig veel moois uit halen.
Neuh.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Jammer dat Hind op nerds valtOf is het uit met Brain?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ook als grapje toen toch al?
Apfffffquote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
BVO heeft je gemaild ofzo, de slet!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:25 schreef Tania18 het volgende:
De SHO-awards![]()
![]()
Daar kom ik wel even voor langs![]()
Het was echt puur toevalligquote:Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO heeft je gemaild ofzo, de slet!!
Oh OK, nou dan ben ik overtuigd!quote:
Jij leest nooit terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou jullie niet meer bij tegenwoordig.
Nee, teveel tekst en te weinig tijdquote:
Toevallig he!quote:
ik nader de 25.000quote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef BVO het volgende:
Ik heb na mijn 40000e ook mijn 41000e post gemist. Anyway, 3 maanden terug stond ik nog op 43 gemiddeld
!
Ik zit over 48 posts op 20.000!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik nader de 25.000
maar die zal ik ook wel (weer) missen
en hoelang heb je dat ding al?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
OMFG ik ontdek zojuist dat mijn wasmachine ook droogt!![]()
Dit is de eerste keer dat ik hem gebruikquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hoelang heb je dat ding al?
hoe kan ik nou weten dat je dat ding niet gewoon méé verhuisd hebt??!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem gebruikIk ben net verhuisd weetjewel. Ik heb dat maar 32478932 keer aangekondigd
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn ouders ophielden met hun "discussie". Want de laatste keer dat ik het controleerde, hoorde er bij een discussie geen schreeuwen en elkaar afkappen.
.
Zet ze als straf allebei in een aparte hoek om af te koelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn ouders ophielden met hun "discussie". Want de laatste keer dat ik het controleerde, hoorde er bij een discussie geen schreeuwen en elkaar afkappen.
.
Awww... hóe middelbare-school!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Of bedoelde je "afkappen" met een mes enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Awww... hóe middelbare-school!![]()
Bij mijn discussies hoort trouwens wel schreeuwen en elkaar afkappen. Dat zijn de beste![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of bedoelde je "afkappen" met een mes enzo![]()
Been there, done thatquote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Eh....?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zhenar...hetero!
Roef en Marian #6: Zonder juridische stappen!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
BVO waar gaat je signature eigenlijk over?
Dan moet je toch wat langer zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer negeert me. Zhenar, ik zoek een nieuwe knuffel-hetero!
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!quote:
Aha,quote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Roef en Marian #6: Zonder juridische stappen!
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En dat zeg je tegen Zhenar omdat?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!
Open een topicquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!
Wie is de tweede?!quote:
OMFG! Hoe geil!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |