Ik weet nooit op wie ik anders zou moeten stemmen naast ShowChattersquote:Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Die ken ik niet. Wat moeilijk trouwens, die awards
. Stemmen op ShowChatters wil ik niet of nauwelijks, maar die categorieën lijken alllemaal zo op elkaar
.
je moet je energie (en stemmen) ook gewoon voor dequote:Op woensdag 8 november 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Die ken ik niet. Wat moeilijk trouwens, die awards
. Stemmen op ShowChatters wil ik niet of nauwelijks, maar die categorieën lijken alllemaal zo op elkaar
.
Wat voorbeeld?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:56 schreef babette21 het volgende:
misschien moet je zijn voorbeeld juist eens volgen, Diz
Nee. Dat zou heel onverstandig zijn, vanwege het feit dat ik in mijn laatste jaar studie zit. Dat alle problemen op jou werk opgelost worden met het uit elkaar halen van kinderen bij hun ouders vandaan, wil niet zeggen dat het overal zo moetquote:
Ik ben een kind. Ik speel met dvd's en kijk tekenfilms zoals Simpsonsquote:Op woensdag 8 november 2006 15:10 schreef babette21 het volgende:
oh jij ziet jezelf nog als een kind?! that figures...
Toch zou ik dat alles inruilen voor zelfstandigheidquote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben een kind. Ik speel met dvd's en kijk tekenfilms zoals Simpsons.
Ik klaag niet, want ik heb 2 creditcards waarvan geen een debit staat, plus een dikke priverekening, een mooie studentenrekening en een spaarrekening waardoor ik op elk moment kan bepalen dat ik op vakantie ga.
Dus, ik klaag niet.
Ik heb het al in mijn agenda gezetquote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Dizer, 20 januari staat al weken vast, daar was je gewoon bij hoor
Dacht ik iig...
Waarom denk je dat ik al ben begonnen met huizen zoekenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch zou ik dat alles inruilen voor zelfstandigheidIk houd het geen week vol in mijn ouderlijk huis, ondanks dat ik daar met heel veel plezier kom.
Oh het was gewoon weer een zeur-aandachtspost?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het al in mijn agenda gezet.
Jij gaat vast helemaal losslaan als je op jezelf gaat wonen. En wilde neucqparties geven enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik al ben begonnen met huizen zoeken
quote:
Nee nee, ik bedoel, ik heb het NET in mijn agenda gezet. Want ik wist het echt niet (meer) dat we dus op 20 januari hadden afgesprokenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh het was gewoon weer een zeur-aandachtspost?
Ik moet ze beter leren herkennen
Nee, Dizzle was er echt niet bij toen we het afspraken hoor. Hij is gewoon een gore niet-teruglezerquote:Op woensdag 8 november 2006 15:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh het was gewoon weer een zeur-aandachtspost?
Ik moet ze beter leren herkennen
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, Dizzle was er echt niet bij toen we het afspraken hoor. Hij is gewoon een gore niet-teruglezer.
Oh okquote:Op woensdag 8 november 2006 15:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nee, ik bedoel, ik heb het NET in mijn agenda gezet. Want ik wist het echt niet (meer) dat we dus op 20 januari hadden afgesproken
Bahquote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, Dizzle was er echt niet bij toen we het afspraken hoor. Hij is gewoon een gore niet-teruglezer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |