hoe kan ik nou weten dat je dat ding niet gewoon méé verhuisd hebt??!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem gebruikIk ben net verhuisd weetjewel. Ik heb dat maar 32478932 keer aangekondigd
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn ouders ophielden met hun "discussie". Want de laatste keer dat ik het controleerde, hoorde er bij een discussie geen schreeuwen en elkaar afkappen.
.
Zet ze als straf allebei in een aparte hoek om af te koelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn ouders ophielden met hun "discussie". Want de laatste keer dat ik het controleerde, hoorde er bij een discussie geen schreeuwen en elkaar afkappen.
.
Awww... hóe middelbare-school!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Of bedoelde je "afkappen" met een mes enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Awww... hóe middelbare-school!![]()
Bij mijn discussies hoort trouwens wel schreeuwen en elkaar afkappen. Dat zijn de beste![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of bedoelde je "afkappen" met een mes enzo![]()
Been there, done thatquote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Eh....?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zhenar...hetero!
Roef en Marian #6: Zonder juridische stappen!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
BVO waar gaat je signature eigenlijk over?
Dan moet je toch wat langer zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer negeert me. Zhenar, ik zoek een nieuwe knuffel-hetero!
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!quote:
Aha,quote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Roef en Marian #6: Zonder juridische stappen!
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En dat zeg je tegen Zhenar omdat?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!
Open een topicquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!
Wie is de tweede?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |