Fout niet van de leiding, M&R zijn niet zwakbegaafd ofzo. Maar gewoon ontzettend dom.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan verder! Ik ben benieuwd wat ze verder allemaal nog gaan doen.
Interessante discussie wellicht, moeten 'dit soort' mensen tegen zichzelf beschermd worden?
Is de X-factor productieleiding fout dat ze dit soort mensen mee laat doen?
Nee. Zij geven zichzelf op.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan verder! Ik ben benieuwd wat ze verder allemaal nog gaan doen.
Interessante discussie wellicht, moeten 'dit soort' mensen tegen zichzelf beschermd worden?
Is de X-factor productieleiding fout dat ze dit soort mensen mee laat doen?
Ga je nog iets leuks met ze doen voor eye-tv?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef SunChaser het volgende:
Ze zijn top!
In de verwachting dat de pers ze wel serieus zou gaan nemenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Roef en Marian zijn zelf op alle persaandacht ná zaterdag ingegaan.
Ik zal ze alvast even bellenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:13 schreef Brighteyes het volgende:
Och... als ik de intelligentie van die 2 zo eens in schat zullen ze zich vast wel inlaten met iemand die wel even hun belangen zal behartigen waardoor zijn zakken flink gevuld worden en zij met een paar kruimels blijven zitten.
Geld te verdienen?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
X factor probeert geld aan ze te verdienen en op een in mijn ogen zwaar verkeerde manier. Helaas doen Jensen, Idols etcetera dit ook en ik vind het schandalig.
Nee ze zenden uit voor de fun. Ze proberen dus geld te verdienen door beelden uit te zenden van mensen die niet helemaal 100%quote:
Die mensen hebben zich toch zelf opgegeven?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nee ze zenden uit voor de fun. Ze proberen dus geld te verdienen door beelden uit te zenden van mensen die niet helemaal 100%zijn en zichzelf eigenlijk compleet voor lul zetten. Helaas doen meer media dit en helaas zijn er meer van dit soort voorbeelden. Ik vind het ethisch gezien zwaar verwerpelijk.
Ze hebben zichzelf opgegeven om schnabbels te kunnen fixen!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
X factor probeert geld aan ze te verdienen en op een in mijn ogen zwaar verkeerde manier. Helaas doen Jensen, Idols etcetera dit ook en ik vind het schandalig.
Tuurlijk en eigenlijk zouden dit soort mensen tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Ik zou het niet kunnen, iets voor mezelf bereiken over de rug van anderen (in dit geval zwakzinnigen).quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die mensen hebben zich toch zelf opgegeven?
Das een goed idee, sunchaser die Roef en Marian interviewtquote:Op woensdag 8 november 2006 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga je nog iets leuks met ze doen voor eye-tv?
Hoelaat ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Das een goed idee, sunchaser die Roef en Marian interviewt
maargoed, zometeen hh bij Jensen! dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |