Even wachten tot 19:25 uur dus, dan gaat die hier op SBS6.quote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Hoor ik die Griekse medlodie......
Zometeen bij Shownieuws!
Als het goed is donderdag bij Jensen!
Ja, dat gaat echt nergens over. Hun enige strohalm, net bij MBH ook meteen die video ervan opzetten.quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
En steeds maar weer terugkomen op het feit dat dit 'niet hun auditie was'.
Wahahahahahaahquote:Wij zijn sinds kort een duo, wij hebben meegedaan aan XFACTOR,
waar wij een leuk resultaat hebben gehaald.
uit het gastenboekquote:Fokker
06-11-06 19:09:40
Diep en diep triest als ik het commentaar hoor van mijn medefokkers. Ik denk dat het allemaal jaloezie is wat men over jullie schrijft. 1 ding is zeker, als ik 25 jaar getrouwd ben wil ik jullie boeken voor op het feest een optreden te geven. Oke ik woon dan wel helemaal in het zuiden maar dat is geen probleem , jullie hebben uitstekend vervoer.
Ja, een probleempje is er wel, mischien word dat nog wel verholpen. Ik moet eerst nog iemand vinden die met mij wil trouwen. maar zeker is zeker, jullie zijn erbij (op 25 jarig huwelijk dan)
OMFGquote:Van country tot Nederlandstalig en weer terug
Naast chauffeur is Henk, die al tien jaar een relatie heeft met Marian, ook manager van Roef en Marian. Henk: “Marian zong altijd country. Maar omdat countrymuziek steeds minder populair werd, heb ik haar geadviseerd om over te stappen naar Nederlandstalige muziek. Ook heb ik haar gekoppeld aan Roef. In de toekomst wil ik ze ook wel weer country laten zingen. Maar dan moet ik Roef eerst Engels leren.”
een Poll op de site van x-factorquote:Zou jij les willen van de zangleraar van Roef en Marian?
A) Tuurlijk. Hij heeft toch conservatorium gedaan?
B) Kan hij me zo laten zingen als Roef en Marian? Doe dan maar niet.
C) Ja, ik wil met Roef en Marian een trio vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |