Even wachten tot 19:25 uur dus, dan gaat die hier op SBS6.quote:Op maandag 6 november 2006 19:01 schreef BVO het volgende:
Hoor ik die Griekse medlodie......
Zometeen bij Shownieuws!
Als het goed is donderdag bij Jensen!
Ja, dat gaat echt nergens over. Hun enige strohalm, net bij MBH ook meteen die video ervan opzetten.quote:Op maandag 6 november 2006 19:05 schreef BVO het volgende:
En steeds maar weer terugkomen op het feit dat dit 'niet hun auditie was'.
Wahahahahahaahquote:Wij zijn sinds kort een duo, wij hebben meegedaan aan XFACTOR,
waar wij een leuk resultaat hebben gehaald.
uit het gastenboekquote:Fokker
06-11-06 19:09:40
Diep en diep triest als ik het commentaar hoor van mijn medefokkers. Ik denk dat het allemaal jaloezie is wat men over jullie schrijft. 1 ding is zeker, als ik 25 jaar getrouwd ben wil ik jullie boeken voor op het feest een optreden te geven. Oke ik woon dan wel helemaal in het zuiden maar dat is geen probleem , jullie hebben uitstekend vervoer.
Ja, een probleempje is er wel, mischien word dat nog wel verholpen. Ik moet eerst nog iemand vinden die met mij wil trouwen. maar zeker is zeker, jullie zijn erbij (op 25 jarig huwelijk dan)
OMFGquote:Van country tot Nederlandstalig en weer terug
Naast chauffeur is Henk, die al tien jaar een relatie heeft met Marian, ook manager van Roef en Marian. Henk: “Marian zong altijd country. Maar omdat countrymuziek steeds minder populair werd, heb ik haar geadviseerd om over te stappen naar Nederlandstalige muziek. Ook heb ik haar gekoppeld aan Roef. In de toekomst wil ik ze ook wel weer country laten zingen. Maar dan moet ik Roef eerst Engels leren.”
een Poll op de site van x-factorquote:Zou jij les willen van de zangleraar van Roef en Marian?
A) Tuurlijk. Hij heeft toch conservatorium gedaan?
B) Kan hij me zo laten zingen als Roef en Marian? Doe dan maar niet.
C) Ja, ik wil met Roef en Marian een trio vormen.
gelukkig, gaat over een andere johnquote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef john6 het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht verder
Oh, ik dacht alquote:
NU!quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Roep even als ze op SBS te zien zijn!
Nu!quote:Op maandag 6 november 2006 19:24 schreef BVO het volgende:
Roep even als ze op SBS te zien zijn!
quote:jongens lachen jullie maar de optredens stromen binnen.
kijk vanavond op sbs 6 naar show nieuws
en morgen ook zeker naar jensen kijken.
daar ziet u een reportage van roef en marian.
Laat het me weten wanneerquote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ok, dat was een voorproefje, zometeen gaan ze verder met ze praten. Gaat nu weer over iets anders.
jonge,heul die site is om emmers vol te jankenquote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kijk um vuig kijken
[afbeelding]
Zo'n foto zet je toch niet op je site.
en nu weer nietquote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! op SBS6
''de titel is: Mensen moeten niet zo veel praten, over elkaar. ''quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef Vava het volgende:
De tekst van dat liedje wat Roef geschreven heeft![]()
Het is gewoon bijna aandoenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
''de titel is: Mensen moeten niet zo veel praten, over elkaar. ''![]()
Half negen. En ze bewaren het natuurlijk tot het allerlaatst.quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef veldmuis het volgende:
Tot hoelaat duurt showniets?
quote:er is net besloten om het gastenboek open te houden in ieder geval vandaag.
alleen te schunnige taal zal ik verwijderen.
dus tik wat je op je hart hebt maar hou het netjes.
jullie ip adres staat bij mij wel bekend.
wat ik ermee kan merken jullie nader wel vanzelf.
maar ik wil persoonlijk het gastenboek openhouden.
ook kritiek kan leerzaam zijn en iedereen mag een mening hebben maar hou je een beetje in met het taal gebruik.
met vr groeten kajema webdesign
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |