Ons gastenboek,wat doe jequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef renault5.nl het volgende:
ik vind dat zo'n geintje met zo'n gastenboek allemaal wel serieus word genomen hoor, denk dat ik hem maar gewoon weer verwijder voordat er "gezeik" van komt.
Heb het namelijk ook alleen maar als gein gedaan, ik schiet er niets mee op dus waarom zou ik er gezeik mee uitlokken
Ja ja goedzo fijn bedankt sorry maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef renault5.nl het volgende:
ik vind dat zo'n geintje met zo'n gastenboek allemaal wel serieus word genomen hoor, denk dat ik hem maar gewoon weer verwijder voordat er "gezeik" van komt.
Heb het namelijk ook alleen maar als gein gedaan, ik schiet er niets mee op dus waarom zou ik er gezeik mee uitlokken
Ze zeiden gisteren dat de kijkers het nog te goed hebben, maar heb geen idee welke dag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kwamen ze nu nog bij Shownieuws voorbij?
Nee, dat kwam te vervallen wegens 'technische problemen.'quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kwamen ze nu nog bij Shownieuws voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |