Jammer dat Hind op nerds valtquote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef BVO het volgende:
Dara kan je tegenwoordig veel moois uit halen.
Neuh.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Jammer dat Hind op nerds valtOf is het uit met Brain?
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ook als grapje toen toch al?
Apfffffquote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroom.
BVO heeft je gemaild ofzo, de slet!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:25 schreef Tania18 het volgende:
De SHO-awards![]()
![]()
Daar kom ik wel even voor langs![]()
Het was echt puur toevalligquote:Op woensdag 8 november 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
BVO heeft je gemaild ofzo, de slet!!
Oh OK, nou dan ben ik overtuigd!quote:
Jij leest nooit terug.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hou jullie niet meer bij tegenwoordig.
Nee, teveel tekst en te weinig tijdquote:
Toevallig he!quote:
ik nader de 25.000quote:Op woensdag 8 november 2006 18:37 schreef BVO het volgende:
Ik heb na mijn 40000e ook mijn 41000e post gemist. Anyway, 3 maanden terug stond ik nog op 43 gemiddeld
!
Ik zit over 48 posts op 20.000!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik nader de 25.000
maar die zal ik ook wel (weer) missen
en hoelang heb je dat ding al?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
OMFG ik ontdek zojuist dat mijn wasmachine ook droogt!![]()
Dit is de eerste keer dat ik hem gebruikquote:Op woensdag 8 november 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hoelang heb je dat ding al?
hoe kan ik nou weten dat je dat ding niet gewoon méé verhuisd hebt??!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef Zhenar het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem gebruikIk ben net verhuisd weetjewel. Ik heb dat maar 32478932 keer aangekondigd
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn ouders ophielden met hun "discussie". Want de laatste keer dat ik het controleerde, hoorde er bij een discussie geen schreeuwen en elkaar afkappen.
.
Zet ze als straf allebei in een aparte hoek om af te koelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn ouders ophielden met hun "discussie". Want de laatste keer dat ik het controleerde, hoorde er bij een discussie geen schreeuwen en elkaar afkappen.
.
Awww... hóe middelbare-school!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Of bedoelde je "afkappen" met een mes enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Awww... hóe middelbare-school!![]()
Bij mijn discussies hoort trouwens wel schreeuwen en elkaar afkappen. Dat zijn de beste![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of bedoelde je "afkappen" met een mes enzo![]()
Been there, done thatquote:Op woensdag 8 november 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Eh....?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zhenar...hetero!
Roef en Marian #6: Zonder juridische stappen!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
BVO waar gaat je signature eigenlijk over?
Dan moet je toch wat langer zoeken ben ik bangquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dizer negeert me. Zhenar, ik zoek een nieuwe knuffel-hetero!
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!quote:
Aha,quote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Roef en Marian #6: Zonder juridische stappen!
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En dat zeg je tegen Zhenar omdat?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!
Open een topicquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hij kan voor mij als (S)HOMO vast wel een leuke hetero uitzoeken!
Wie is de tweede?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |