Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroomquote:Op woensdag 8 november 2006 15:27 schreef BVO het volgende:
Leukste Babe van Fok!: Tania18
"Dat mens"quote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroom.
En waarom eigenlijk? Wat doet ze dan? Wat zegt ze dan zodat ze zo leuk is? Vertelquote:Op woensdag 8 november 2006 15:35 schreef BVO het volgende:
[..]
"Dat mens".
"Al jaren niet meer"![]()
Hoe dan ook, ze is way toffer en leuker dan het gros van de rest van het vrouwelijk gespuis.
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.. .seriously... grow up. Dat mens komt al jaren niet meer op FOK. Volgens mij heb jij last van het Bupatihniksan-syndroom.
Volgens mij ben ik jou daar écht geen verantwoording over schuldigquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
En waarom eigenlijk? Wat doet ze dan? Wat zegt ze dan zodat ze zo leuk is? Vertel.
Je kan gewoon niks verzinnen jijquote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik jou daar écht geen verantwoording over schuldig.
FTR meeting 2007 animocheck!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef Zhenar het volgende:
Tania18 woont niet eens in Groningen.Airelle
wel
![]()
Je bent nooit in XFA..quote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het al in mijn agenda gezet.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die de erotische spanning tussen CDP en Dizer zat is: hand opsteken graag.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen die de erotische spanning tussen CDP en Dizer zat is: hand opsteken graag.![]()
Let's hug it out, bitch.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toffer als Michael Scott het quotequote:Op woensdag 8 november 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Let's hug it out, bitch.
[afbeelding]
Het topic of de foto?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:57 schreef BVO het volgende:
OMGDe flamoes van mirage
Is toch niet serieus?
Deze foto, als ik het goed begrijp komt die foto ook uit een S&G topic, hoewel ik hem nogal kansloos vindquote:Op woensdag 8 november 2006 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het topic of de foto?
Ik snap het allebei niet echt.
Als ik de juiste foto voor me heb dan ben ik het met je eens. Maar veel mannen geilen wel op zulke "he zo'n wijf kan ik ook krijgen/heb ik pas nog geneukt"-vrouwen/foto'squote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef BVO het volgende:
Deze foto, als ik het goed begrijp komt die foto ook uit een S&G topic, hoewel ik hem nogal kansloos vind.
Nee, die foto van Mirage is echt, maar echt mooi vind ik het ook weer niet.
Deze foto bedoel ik. Met onder meer als reacties "wat een geweldige kont". Nou sorry, maar ik heb er veel beteren gezienquote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Als ik de juiste foto voor me heb dan ben ik het met je eens. Maar veel mannen geilen wel op zulke "he zo'n wijf kan ik ook krijgen/heb ik pas nog geneukt"-vrouwen/foto'sMaar Tania18
weet meer over die psychologische denkpatronen
Oooh, ik had niet op de link geklikt... Ja, die foto is echt, stond een keer in 'Show hier je nieuwe kleding'...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Deze foto, als ik het goed begrijp komt die foto ook uit een S&G topic, hoewel ik hem nogal kansloos vind.
Nee, die foto van Mirage is echt, maar echt mooi vind ik het ook weer niet.
Ja, ook als grapje toen toch alquote:Op woensdag 8 november 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Ja, die foto is echt, stond een keer in 'Show hier je nieuwe kleding'...
Ja halloohoooo, jij bent een Jan Smit dubbelgangerquote:Op woensdag 8 november 2006 17:12 schreef BVO het volgende:
Deze foto bedoel ik. Met onder meer als reacties "wat een geweldige kont". Nou sorry, maar ik heb er veel beteren gezien.
[afbeelding]
Dara kan je tegenwoordig veel moois uit halenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja halloohoooo, jij bent een Jan Smit dubbelganger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |