Het gaat niet om die teaser, you fucking incompetent moroon! Het gaat om de datumquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GAST!! Onde welke steen heb jij geleefd?! Die teaser is al zó oud!
![]()
Heb je Jensen gezien?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.!
Ik was sportenquote:
Je valt in herhalingquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:33 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.!
Kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:
Hind is nog steeds tof, dat wel uiteraard.quote:Oh, wat ik me nog altijd afvraag, he... Ben jij nog steeds helemaal verpletterd fan van Hind?
quote:
Eigenlijk was een reactie als "OMFG, check die breezahbiatch!quote:
OMFG, check die breezahbiatchquote:
Waar is de gebochelde klokkenluider?quote:
Bekijk het van de positieve kant: je kunt nu lekker de hele dag je naakte lichaam met je eigen snot insmeren, kirrend van pret.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
Mogguh
Nog steeds strondverkouden en het hoesten lijkt erger te worden
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant: je kunt nu lekker de hele dag je naakte lichaam met je eigen snot insmeren, kirrend van pret.![]()
![]()
You know you want toquote:
in d'r tas natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waar is de gebochelde klokkenluider?![]()
tieft dan lekker op naar je bedquote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Dizer het volgende:
Mogguh
Nog steeds strondverkouden en het hoesten lijkt erger te worden
daarom wil ik 'm juist níet zien: ze laten weinig over van 't origineelquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:32 schreef MissBliss het volgende:
OhIk wil Kruistocht in Spijkerbroek zien
![]()
Was hééééééél lang mn favoriete boekEn ik zag pas de trailer
![]()
DolfMarieke
Carolus
Dom Anselmus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |