quote:
quote:
Nee?quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!! Doe die TT eens terug.
.
Je gaat Showchat toch ook niet opeens anders noemen?quote:
season 1 ep 9quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben je al ver met het Buffykijken CDP?.
Kom maar suggesties dan doen we een poll ofzo? Het ging me er meer om dan het een reeks is en dan Svenneke niet zo 1,2,3 ffkes de titel veranderen kanquote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef PeRi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor van verandering van TT. Blue Room is iets van Idols.
I know. Ik heb vandaag besloten er 1 of 2 niet meer te volgen omdat ik nu al niet meer wist waar het echt over ging. dus Six Degrees en Survivor gingenquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
. Da's het lastige van tig tv-series kijken...
Is X-It box iets van XFA? Ik vind het stom klinken eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
X-it Box #4: Dezelfde SC, met een nieuwe TT.
Dat is die witte box waar kandidaten nog even zingen, een vraag beantwoorden e.d.quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is X-It box iets van XFA? Ik vind het stom klinken eigenlijk.
Ik zit niet in GAM heurquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
X-it Box #4: Dezelfde SC, met een nieuwe TT.
Je moet de rest van de TT ook ff aanpassen, nu trekt het op niksquote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom maar suggesties dan doen we een poll ofzo? Het ging me er meer om dan het een reeks is en dan Svenneke niet zo 1,2,3 ffkes de titel veranderen kan
Ik zit ook al een hele tijd te denken, maar kom er niet uit.quote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
Er moet vast iets zijn wat we van XFA kunnen meepikken om onze slowchat van te maken. Hmmmm. *denkt*
Zowel dat Holy Pleasure als het nummer dat hij bij P&W deed was zeer okayquote:
Het hele album is lekkerquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel dat Holy Pleasure als het nummer dat hij bij P&W deed was zeer okay.
wat ik er van gehoord heb klinkt erg lekker inderdaadquote:
LEF is tofquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
Wat een gek forum, dat LEF.
Das onzinquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
k hou niet van boris en dus ook niet van zijn muziek
nee ik kan die stem niet aanhorenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Das onzin. Ik vind hem ook een kwal, maar dan kan zijn muziek nog best okay zijn
.
Same here.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
ik heb geen zin meer.... wil naar huis... Nog 2 uurtjes![]()
Jij ook al.. mn hoofd zit vol voor de komende paar uren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen zin om te leren, maar ik moet wel.
Was ook mijn gedachte. In plaats daarvan ben ik alweer hierquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:48 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jij ook al.. mn hoofd zit vol voor de komende paar uren.Ga vanavond wel weer verder..
Ik heb 1 en 2 maar ik twijfel ook over 3 omdat ie beetje matig was vergeleken bij de overige twee. Maar om nu wel 1 en 2 en straks 4 ws te hebben..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* CDP twijfelt of ie The OC seizoen 3 gaat bestellen bij Bol.com
Ik heb m nu toch besteld aangezien FRS/Fame/MediaMarkt allemaal geen idee hadden wanneer hij uitkwam.. *losers*quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb 1 en 2 maar ik twijfel ook over 3 omdat ie beetje matig was vergeleken bij de overige twee. Maar om nu wel 1 en 2 en straks 4 ws te hebben...
Hoe duur is ie daar nu?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb m nu toch besteld aangezien FRS/Fame/MediaMarkt allemaal geen idee hadden wanneer hij uitkwam.. *losers*
Ja. Sinds LOTR heb ik mn lesje wel geleerd. Heb de extended version gekocht voor ¤ 125 en 2 maanden later zag ik 'm al voor 75.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Gelukkig worden dvd-boxen over het algemeen best snel wat goedkoper..
We hebben een 2de mod nodigquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou zo even CSI/CSI:NY/Weeds gaan kijken, maar met Roef en Marian zal ik nog wel even hier blijven..![]()
50euroquote:
Die heb ik alle 3 gratis gehadquote:[..]
Ja. Sinds LOTR heb ik mn lesje wel geleerd. Heb de extended version gekocht voor ¤ 125 en 2 maanden later zag ik 'm al voor 75..
.
.
!!!!!
Nou, deze hype zal wel snel over gaan hoor.. (hoop ikquote:
Ik ookquote:
Ik wacht wel tot ik ze een keer winquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Gelukkig worden dvd-boxen over het algemeen best snel wat goedkoper..
Ik wil m welquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
Ik wacht nog wel ff met The OC 3e seizoen denk ik.
Ik deed altijd mee aan die prijsvragen hier, heb nog nooit wat gewonnenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ik ze een keer win!
Dat topic zit vol met mods, die (wellicht onbewust) sowieso wel meemodden. I zou gewoon gaan kijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wou zo even CSI/CSI:NY/Weeds gaan kijken, maar met Roef en Marian zal ik nog wel even hier blijven..![]()
Je mag niet eens meedoenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan die prijsvragen hier, heb nog nooit wat gewonnen!
Ik heb net thee ingetapt enzo.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat topic zit vol met mods, die (wellicht onbewust) sowieso wel meemodden. I zou gewoon gaan kijken als ik jou was.
Dat was het fijne van IDO, als ik en Tom weg waren was er altijd wel een Vaduz of Flugeltje die even meekeek.
Je mag niet meedoen, vandaar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe altijd mee aan die prijsvragen hier, heb nog nooit wat gewonnen!
Sinds augustus niet meer neequote:
Dat is voor ander FOK!kers juist een voordeel, dat jij mod bent gewordenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:58 schreef PeRi het volgende:
Dat is wel het nadeel sinds ik mod ben, ik kan niks meer winnen.
.
Zie editquote:
Jij hebt volgens mij ook al best wat gewonnen, niet?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is voor ander FOK!kers juist een voordeel, dat jij mod bent geworden!
Ach en het is niet eens zo erg, ik heb ook wel erg vaak iets gewonnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is voor ander FOK!kers juist een voordeel, dat jij mod bent geworden!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb net thee ingetapt enzo.![]()
Je blijft, omdat de mongooltjes weg zijnquote:Dus I'll stick around, de mongo'tjes zijn nu toch al afgehaakt
1 keer via de FP, en die keer met PUB dat jij 1e werd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook al best wat gewonnen, niet?
Ja, dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach en het is niet eens zo erg, ik heb ook wel erg vaak iets gewonnen.. Stuk of 5x ofzo afgelopen jaar.
Heb je nog iets met dat webhostingspakket gedaan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
1 keer via de FP,
O ja! Leuk boekje was dat.quote:en die keer met PUB dat jij 1e werd.
Ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je nog iets met dat webhostingspakket gedaan?
Mwoah, niet om in één ruk uit te lezenquote:[..]
O ja! Leuk boekje was dat..
Haaibaaike?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
WTF hoe weet jij nog dat ik een webhostingspakket won, stalk jij me soms
HB is jouw kloooooooooooooooon!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Zoietsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]!
[..]
Je blijft, omdat de mongooltjes weg zijnOf snap ik je nu niet
?
Eigenlijk hadden ze dat boekje aan de slechtsten moeten geven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Mwoah, niet om in één ruk uit te lezen. Maar er stonden wel interessante dingen in
Geheugen van een olifant.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
quote:
quote:
Waarom gebruik jij trouwens PI's ineensquote:
Ik moet wachten tot vrijdagochtendquote:
Ja, dat moet ofzo toch als echte FOK!er?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij trouwens PI's ineens?
Dat was misschien wel beter geweest iddquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze dat boekje aan de slechtsten moeten geven..
Nee, ik heb een keer gezegd dat je bij 1 bepaald topic een PI moest gebruiken omdat ik dat tof vond.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dat moet ofzo toch als echte FOK!er?
Ja, nu hoor je er echt bij.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, dat moet ofzo toch als echte FOK!er?
Not everything is about youquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb een keer gezegd dat je bij 1 bepaald topic een PI moest gebruiken omdat ik dat tof vond.. O
Ach, ik ben een van de weinigen die kan zeiken over PI'squote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Not everything is about you
Zelfs als je in de trein zit heb je het nog over PI's.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, ik ben een van de weinigen die kan zeiken over PI's. Tegen SG bijvoorbeeld
!
Gatver! Doet m'n broertje ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |