quote:
quote:
Nee?quote:Op maandag 6 november 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]!!!! Doe die TT eens terug.
.
Je gaat Showchat toch ook niet opeens anders noemen?quote:
season 1 ep 9quote:Op maandag 6 november 2006 22:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben je al ver met het Buffykijken CDP?.
Kom maar suggesties dan doen we een poll ofzo? Het ging me er meer om dan het een reeks is en dan Svenneke niet zo 1,2,3 ffkes de titel veranderen kanquote:Op maandag 6 november 2006 22:03 schreef PeRi het volgende:
Ik ben eigenlijk wel voor van verandering van TT. Blue Room is iets van Idols.
I know. Ik heb vandaag besloten er 1 of 2 niet meer te volgen omdat ik nu al niet meer wist waar het echt over ging. dus Six Degrees en Survivor gingenquote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef alwaysthebest het volgende:
. Da's het lastige van tig tv-series kijken...
Is X-It box iets van XFA? Ik vind het stom klinken eigenlijkquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
X-it Box #4: Dezelfde SC, met een nieuwe TT.
Dat is die witte box waar kandidaten nog even zingen, een vraag beantwoorden e.d.quote:Op maandag 6 november 2006 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is X-It box iets van XFA? Ik vind het stom klinken eigenlijk.
Ik zit niet in GAM heurquote:Op maandag 6 november 2006 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
X-it Box #4: Dezelfde SC, met een nieuwe TT.
Je moet de rest van de TT ook ff aanpassen, nu trekt het op niksquote:Op maandag 6 november 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom maar suggesties dan doen we een poll ofzo? Het ging me er meer om dan het een reeks is en dan Svenneke niet zo 1,2,3 ffkes de titel veranderen kan
Ik zit ook al een hele tijd te denken, maar kom er niet uit.quote:Op maandag 6 november 2006 22:11 schreef PeRi het volgende:
Er moet vast iets zijn wat we van XFA kunnen meepikken om onze slowchat van te maken. Hmmmm. *denkt*
Zowel dat Holy Pleasure als het nummer dat hij bij P&W deed was zeer okayquote:
Het hele album is lekkerquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel dat Holy Pleasure als het nummer dat hij bij P&W deed was zeer okay.
wat ik er van gehoord heb klinkt erg lekker inderdaadquote:
LEF is tofquote:Op maandag 6 november 2006 23:32 schreef BVO het volgende:
Wat een gek forum, dat LEF.
Das onzinquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
k hou niet van boris en dus ook niet van zijn muziek
nee ik kan die stem niet aanhorenquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Das onzin. Ik vind hem ook een kwal, maar dan kan zijn muziek nog best okay zijn
.
Same here.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
![]()
ik heb geen zin meer.... wil naar huis... Nog 2 uurtjes![]()
Jij ook al.. mn hoofd zit vol voor de komende paar uren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen zin om te leren, maar ik moet wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |