En de SHO-awards: SHO Awards 2006 - Brainstormtopicquote:
Ook tof!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of misschien voor de minst genomineerde user!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:17 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kijk geen van de drie! Ik win.
Neem jij dan maar de Hooi-award, neem ik het Jeeson Emerald deelquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor..
Ik was eerst.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kijk geen van de drie! Ik win.
Alle namen staan op de nota en worden aangeklaagdquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:17 schreef BVO het volgende:
Roddelen is zeker overbodig, stop ermee, het is nog niet te laat.
Waar blijft je adres?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:57 schreef alwaysthebest het volgende:
PeRi? Wanneer kunnen we een kaartje van je verwachten?.
Ik moet toch iets zeggen om een foto los te troggelen bij je? Maar het heeft niet geholpen zeker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:04 schreef Dada het volgende:
PeRisexy
nou ja...zoals Renate Verbaan dacht: "Tja, een intellectueel ben ik niet"
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet toch iets zeggen om een foto los te troggelen bij je? Maar het heeft niet geholpen zeker?.
Stuur maar, ik fotosoep je wel even mooier dan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Het heeft niets geholpen
Zo goed kan ik namelijk niet photoshoppen
Waar is die voorquote:
SNAP DE FOKKING HINT VRIEND: JIJ KRIJGT MIJN FOTO NIETquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:14 schreef PeRi het volgende:
Stuur maar, ik fotosoep je wel even mooier dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |