Duh, dat is het leuke aan meetvoorbereidingen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:26 schreef slindenau het volgende:
Gaan we nu allemaal eisen stellen?
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben erbij, maar alleen als Dizer komt.
Gaan we het over iets anders dan films hebben dan.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie snappen toch wel dat hiermee een onvermijdelijke Lost vs. Prison Break vs. 24 slachting wordt ontketend?![]()
Seriesquote:Op woensdag 8 november 2006 14:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gaan we het over iets anders dan films hebben dan.![]()
En transformers...quote:Op woensdag 8 november 2006 14:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Series![]()
En over Spiderman 3 natuurlijk![]()
Dude!quote:
Prachtig, ik neem de pinda's mee.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie snappen toch wel dat hiermee een onvermijdelijke Lost vs. Prison Break vs. 24 slachting wordt ontketend?![]()
20 jan heb je al een meet staan, manquote:
Jaaah! Ik heb het al veranderdquote:Op woensdag 8 november 2006 14:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
20 jan heb je al een meet staan, man![]()
dan kan ik ook niet: dan is m`n broertjes verjaardagquote:
Maastricht?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dan kan ik ook niet: dan is m`n broertjes verjaardag
Voor de andere dat moet ik ff kijken of Roda dan moet spelen
Opzich is het wel een tof idee, alleen moet de lokatie wel gunstig zijn
![]()
Fuck.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:05 schreef Mike het volgende:
Damn Dizer...waar halen we die lekkere wijven vandaan?
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:05 schreef Mike het volgende:
Damn Dizer...waar halen we die lekkere wijven vandaan?
Ah, ik dacht dat je dan al weg was.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..].
Overigens kan ik vanaf begin februari niet (meer), omdat ik dan ergens in ZuidOostAzie aan het vertoeven ben. Ik wil wel graag komen, maar dan moet 't eind januari worden.
Offtopic: Cool, waar ga je heen en wat doen?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..].
Overigens kan ik vanaf begin februari niet (meer), omdat ik dan ergens in ZuidOostAzie aan het vertoeven ben. Ik wil wel graag komen, maar dan moet 't eind januari worden.
Je gaat vijf jaar rond de wereld reizen...hoe kunnen we dan wat organiseren?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Oh, dus alleen data waarop je dacht dat ik al weg zou zijn?.
4 maanden, Mike. Het is praktisch 5 jaar geleden dat de laatste (#)FTR-meet wasquote:Op woensdag 8 november 2006 15:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Je gaat vijf jaar rond de wereld reizen...hoe kunnen we dan wat organiseren?
Vet!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
4 maanden backpacken door Thailand, Cambodja, Vietnam en Laos.
Ok Dizer, het onderdeel 'lekkere wijven' is afgehandeld.quote:
Ik had het er inderdaad gisteren nog even met SoK over.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb m'n bioscoopkaartje van de vorige meet nog liggen.
12-07-2003.. L'homme Du Train. Mooie dag.
Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:19 schreef Dizer het volgende:
We hebben dus een datum. Al is het pas over 12 weken, maar dat maakt niet uit
quote:
Een lekker wijf ook nogquote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben jij een vrouw?
Dat heb ik nooit geweten
Sorry... weet eigenljk niet waarom ik altijd dacht dat je een man bent... heb gewoon nooit in je profiel gekeken of je fotoboek
![]()
Zeg, die arrogantie van jou opeens staat je voor geen meterquote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een lekker wijf ook nog
Wel een beetje op blijven letten he, Dizer
Ach, bekend probleem. Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben jij een vrouw?
Dat heb ik nooit geweten
Sorry... weet eigenljk niet waarom ik altijd dacht dat je een man bent... heb gewoon nooit in je profiel gekeken of je fotoboek
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]Ben jij een vrouw?
Dat heb ik nooit geweten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |