Ga eens niet ineens offlinequote:
Niets tegen jou hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Dada het volgende:
SNAP DE FOKKING HINT VRIEND: JIJ KRIJGT MIJN FOTO NIET
quote:
quote:Laatste bezoek: Verborgen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
Wie van jullie wil er van mij een kaartje ontvangen, in het teken van mijn Random Acts Of Kindness?
Send a postcard to someone you hardly know.
PM je adres.
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:16 schreef Dada het volgende:
[..]
SNAP DE FOKKING HINT VRIEND: JIJ KRIJGT MIJN FOTO NIET
Ja? Ik had het over msnquote:
In dit geval dus overduidelijk welquote:
Pass mij de breezerquote:
Ik heb alleen witte wijn hier.quote:
Wij kennen elkaar goed genoegquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog te weinig adressen trouwens, ff hier spammen;
[..]
Whateverquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wij kennen elkaar goed genoeg
Mijn moeder dacht de bel uit te kunnen schakelen... schakelde ze per omgeluk de hele electriciteit uitquote:
Dat is eng. Ja, ik ben watje.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet zo zeuren jij, pm je adres nou maar.
Ik ook niet, waarom krijg ik geen kusquote:
Het feest is dus nog niet losgebarstenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb alleen witte wijn hier.
Is je broers hand wel weer oké?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn hand verbrand tijdens het koken!
Ja, dat gebeurt soms.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:30 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mijn hand verbrand tijdens het koken!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht de bel uit te kunnen schakelen... schakelde ze per omgeluk de hele electriciteit uitEn dus ook mijn computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |