Rooiequote:Op woensdag 1 november 2006 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Marsepino!
Blij dat je nog leeft rooie
Ik zou er glaskit voor gebruiken. En misschien kun je testen met een reststukje glas.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
O nog een vraagje: we hebben een glasplaatje voor in de keuken achter de kraan. Dat willen we, zoals ons aller Pino aanraadde, latexen aan de achterzijde. maar met welke kit kunnen we het dan tegen de muur plakken, zonder dat de latexlaag wordt aangetast? Kan die tegen kit?
Anders zou je er vlekken doorheen zien namelijk.
(Vaag verhaal volgens mij)
Het schilderen van het glas heeft het voordeel dat er geen spinnetjes, vliegjes, stofjes of etensresten achter kunnen komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:04 schreef Gurb het volgende:
je wilt dus je glasplaat gaan latexen????
en dan ergens op plakken???
Kun je dan niet beter de achtergrond latexen, tenslotte is glas doorzichtig
lijmen zou dan iig met zuurvrije kit kunnen, die is het minst agressief
Jezelf quotenquote:Op woensdag 1 november 2006 15:32 schreef Marsepein het volgende:
Het schilderen van het glas heeft het voordeel dat er geen spinnetjes, vliegjes, stofjes of etensresten achter kunnen komen.
ben nog steeds in dubio of ik mee doe of niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:39 schreef Marsepein het volgende:
Oh, voor de mensen die het nog niet hadden gezien, we hebben en heuze wedstrijd:
[K&W WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer!
Daar ga ik niet van uit. Ik denk dat die verkiezing ook komt.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef sanger het volgende:
[..]
ben nog steeds in dubio of ik mee doe of niet.
is die trouwens ipv de klus van het jaar verkiezing?
50 %quote:Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van uit. Ik denk dat die verkiezing ook komt.
EN als je twijfelt moet je gewoon mee doen. Tot nog toe heb je 50% kans om te winnen![]()
oke, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Marsepein het volgende:
Het schilderen van het glas heeft het voordeel dat er geen spinnetjes, vliegjes, stofjes of etensresten achter kunnen komen.
Maar aanvullend op het vorige bericht, het kan er wel achter komen, maar je ziet het niet.
Ik kreeg zelf de tip van en schilder die regelmatig het glas in keukens plaatst om het zo te doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:56 schreef Gurb het volgende:
En daarbij, hoe schilder je glas???
+1 scherpquote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef Marsepein het volgende:
En hoe je glas schildert? Ik gok met een kwast of roller.![]()
Maar sowieso gaan we de randen helemaal dichtkitten. Ik wil geen dode beesten daarachter hebben liggen (alsof er hele dode nijlpaarden gaan belanden of zoquote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jezelf quoten
Maar aanvullend op het vorige bericht, het kan er wel achter komen, maar je ziet het niet.
Nèh, gewoon er hop op toch.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef Gurb het volgende:
[..]
+1 scherp![]()
andere vraagstelling: hoe zorg je dat latex hecht aan glas, heb je daar speciale grondverf voor, die een soort transparant is, want anders zie je de grondverf ipv de latex
Precies, niet van dat benauwdequote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nèh, gewoon er hop op toch.
Met een kwassie
Wie kookt er bij jullie nijlpaard?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar sowieso gaan we de randen helemaal dichtkitten. Ik wil geen dode beesten daarachter hebben liggen (alsof er hele dode nijlpaarden gaan belanden of zo)
Noem je mij nu nijlpaard?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Wie kookt er bij jullie nijlpaard?
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Nèh, gewoon er hop op toch.
Met een kwassie
zucht, jullie je zinquote:
Ik zou nóóit voor dat hoedje kiezenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ehh, ja... is daar wat mis mee
![]()
Ze zijn toch leuk:
[afbeelding]
Nee, dat kan ik me voorstellen...quote:Op donderdag 2 november 2006 10:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou nóóit voor dat hoedje kiezen
roller eroverheen halen, en nastrijken met de kwast. Strijk wel steeds de zelfde richting op met de kwast. ideetjequote:Op donderdag 2 november 2006 11:46 schreef veldmuis het volgende:
Help!
Ik wil een vensterbankje schilderen, en aangezien het gewoon hout is is dat geen probleem. Ik heb er 2 lagen zijdeglans op geschilderd, maar ik krijg het met geen mogelijkheid glad. Als ik ga schuren wordt het spiegelglad, maar de verf vloeit gewoon niet lekker uit, waardoor het nu weer heuvellandschap geworden is.
Helpt het als ik er een scheut terpetine doorheen gooi, of is dat waardeloos voor een zoveelste verflaag?
Ik wil liever niet de roller gebruiken, heb gemerkt dat de verf dan beduidend matter overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |