quote:Githa, dank je dat je het allemaal nog even wilt uitleggen aan mij/ons. Wat gaat de tijd dan snel (gelukkig) dat hij maandag aan de beurt is. Hij is nu al weer wat ouder, dus ben benieuwd hoe hij het nu ervaart. Volgens mij gaat ie jullie gewoon versteld doen staan. Het is zo'n bikkeltje.
Ik wens jullie alle kracht toe voor de komende tijd en hoop van harte dat deze operatie succesvol is en vooral ook de laatste!
Ik ga voor jullieen een kaarsje branden maandag.
![]()
Ik heb er wel een goed gevoel bij.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sterkte ermee Ingrid, dat slecht slapen en moe zijn herken ik.
Spannend, maar wel een goed gevoel erbij gehad Ingrid?
Ik had door de anti-deprčsiva's aldoor dorst en was uber emotioneel
Ik ken het niet. Is dat een soort toelage die je krijgt als je als moeder niet buitenshuis werkt?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik krijg wel de heffingskorting van zo'n 170,- per maand.
Daarvan koop ik dan iets voor mezelf. Al is het nu meer om de tandartsrekening van te betalen.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is dat een soort toelage die je krijgt als je als moeder niet buitenshuis werkt?
Dus de werkende partner vraagt het aan voor de niet werkende partner? Kan dus ook zo zijn dat de moeder hem aanvraagt voor de vader? (hypothetische vraag)quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:34 schreef m@x het volgende:
[..]
. Dat is de heffingskorting voor de niet-werkende partner. Kan je bij de belastingdienst aanvragen.
Hoiquote:Op donderdag 2 november 2006 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Owlet, kan het zo goed voorstellen je gevoel, maar je hebt voor jezelf en je dochter gekozen, heel goed!!
Linda 87nog iets, hoe is het met jou? Al even niet gezien op Fok?
Heb het een tijdje geleden aangevraagtvoor mijn vriend, ik had wel een inkomen en hij toendertijd niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:36 schreef PM-girl het volgende:
Dus de werkende partner vraagt het aan voor de niet werkende partner? Kan dus ook zo zijn dat de moeder hem aanvraagt voor de vader? (hypothetische vraag)
niks gemist hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar, ik heb blijkbaar iets gemist. Maar sterkte ermee.
Ok. Dan ga ik de kinderkorting aanvragen. Enig idee wie van ons het aan moet vragen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb het een tijdje geleden aangevraagtvoor mijn vriend, ik had wel een inkomen en hij toendertijd niet.
Ingrid daar zit geen kinderkorting in.
Ja, maar ik snapte mezelf eerst ook niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:38 schreef dutchie het volgende:
Linda, vaak denken wij als vrouwen dat onze mannen onze gedachten kunnen lezen. Dan hebben wij van allerlei scenario's in ons hoofd en gaan we er vanuit dat hij die ook heeft. En dan zijn we verontwaardigd als hij dat niet heeft.
Soms moeten we idd niet zoveel denken, maar ook eens hardop uitspreken. Een beetje het 'mannen komen van Mars en vrouwen van Venus'verhaal.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef dutchie het volgende:
Hé waar is Sjak eigenlijk?
quote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
is die niet met vakantie Dutchie
Was het maar waarquote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef dutchie het volgende:
Ja, dat idee heb ik ook.
Anders zet je het even in der PM MarjoleinAquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:02 schreef MarjoleinA het volgende:
@ texelonia
Je woont in Utrecht he?
Ik heb maby wel iets in omgeving van Utrecht.
Ligt vlakbij het station hier dus goed te bereiken.
Weet niet of je wel of niet fulltime wil?
Het is telef / recep en licht secretaresse werk iig.
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profielquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:02 schreef MarjoleinA het volgende:
@ texelonia
Je woont in Utrecht he?
Ik heb maby wel iets in omgeving van Utrecht.
Ligt vlakbij het station hier dus goed te bereiken.
Weet niet of je wel of niet fulltime wil?
Het is telef / recep en licht secretaresse werk iig.
Yp, help me even. Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 november 2006 07:35 schreef YPPY het volgende:
Alleen minder uren zijn ze toch verplicht dutchie? Ik mocht er ook nooit meer gaan werken toen ik dat nog wilde.
{bemoei] Ik snapte het ook al niet... Faja-Lobi wilde ander werk gaan zoeken omdat ze niet meer uren kreeg van haar werkgever en jij zei dat je er recht op had. Ook volgens mij heb je alleen maar het recht om minder uren te gaan werken als je dat wilt, maar niet andersom... [/bemoei]quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef dutchie het volgende:
LB, lief dapper mens...
Jouw liefde voor Jolie gaat zo diep. Ik heb nooit getwijfeld dat je hier niet uit zou komen. Je bent een vechter.
[..]
Yp, help me even. Wat bedoel je?
Ik had het over de urenquote:Op woensdag 8 november 2006 07:35 schreef YPPY het volgende:
Alleen minder uren zijn ze toch verplicht dutchie? Ik mocht er ook nooit meer gaan werken toen ik dat nog wilde.
quote:Wat is de Wet aanpassing arbeidsduur?
De Wet aanpassing arbeidsduur (WAA) geeft u de mogelijkheid om korter of langer gaan werken. Deze wet kan u helpen om uw werk en privéleven beter op elkaar af te stemmen.
De WAA geldt vanaf 1 juli 2000.
Mja, dat gebeurt al. Misschien heeft het wat (meer) tijd nodig...quote:Op zondag 12 november 2006 20:42 schreef Belana het volgende:
hoe bedoel je precies PV? ik denk trouwens dat de papa daar zelf het meeste aan kan doen door ook vaak te knuffelen, lekker samen douchen of in bad, van die dingen.
jij geeft natuurlijk ook borstvoeding en dan gaat het misschien ook wat langzamer.quote:Op zondag 12 november 2006 20:45 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mja, dat gebeurt al. Misschien heeft het wat (meer) tijd nodig...
Ja, dat had ik ook bedacht... 't voelt bijna als een oneerlijke voorsprong. Maar anderszijds is hij wel blij en trots dat ik de bv gewoon volhoud ondanks wat tegenslagen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Belana het volgende:
[..]
jij geeft natuurlijk ook borstvoeding en dan gaat het misschien ook wat langzamer.
Ik ben management-assistent. Ik werk voor 6 managers op het moment, en doe eigenlijk van alles voor ze (mail, agenda, presentaties maken, vergaderingen regelen, etc.), en voor de rest van de afdeling ook nog. Heel hectisch dus. En dat heb ik op een of andere manier nodig om ook in andere facetten van mijn leven ' productief' te zijn. Als ik het rustig heb, wordt ik gelijk heel lamlendig. Ik kan mezelf niet zo goed op gang brengen. Ik heb zat klusjes die ik kan doen thuis, maar waarom haasten als er morgen weer een dag is? En zo gaan veel van mijn dagen voor mijn gevoel zo onbevredigend voorbij...quote:Op maandag 13 november 2006 06:48 schreef Belana het volgende:
Linda, het is goed om dit te herkennen bij jezelf. als je weer een beetje wilt voorbereiden op je werk moet je dat doenals jou dat je beter laat voelen! Is ten slotte heel belangrijk, zeker ook voor Eva.
wat doe jij voor werk? ik heb het idee dat je best verantwoordelijk werk hebt. dat past dan bij je en dan ben je ws ook een beetje verslaafd aan je werk? Is niks mis mee hoor, maar dat maakt dan wel dat je je sneller verveeld thuis denk ik. dus gewoon lekker gaan doen. en wat de anticonceptie betreft, ik slik zelf al 12 jaar geen pil meer vanwege de hormonen en wat die doen met mijn gemoedstoestand. een koperspiraal is een goed alternatief(alhoewel wij gewoon condooms gebruiken)
Eigenlijk heb ik amper ervaring hoe het voelt zonder hormonen. Toen ik stopte, was ik binnen een cyclus zwanger, en na de zwangerschap zat ik natuurlijk ook nog bomvol hormonen. Maar nu ik weer begonnen ben, voelt het gewoon niet goed. Ik slikte ook al 8 jaar de pil, en dat vind ik eigenlijk lang zat....quote:Op maandag 13 november 2006 09:41 schreef PM-girl het volgende:
En een beetje offtopic, maar ik wilde de pil ds niet meer gaan gebruiken ivm het verschil in gevoel, emotie en 'zin' na het stoppen ermee. Ik had de nuvaring in gedachten voor na de bv, maar nu lees ik dat die net zo heftig kan zijn als de pil qua hormonen. Mmm, dan toch voorlopig maar de rubberplantages steunen, een spiraaltje durf ik niet zo goed.
Overmorgen moet ik op nacontrole bij de vk, meteen eens even navragen.
De kraamhulp zie hier toen van niet. Omdat er bij de eerste keer nogal wat troep mee naar buiten kan komenquote:Op maandag 13 november 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond het geweldig, stoppen met de pil. Emoties werden heftiger (vooral de positieve), ik was lichamelijker ingesteld (alhoewel ik me serieus afgevraagd heb of dat onbewust kon komen door de kinderwens) en had meer zin. Dus die pil komt er bij mij niet meer.
Trouwens een vraagje, als je weer gaat menstrueren (wat van mij nog heel lang mag duren) dan kun je niet direct tampons gebruiken of wel?
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen je Gyn en je vriend dus misschien valt het wel mee.quote:Op maandag 13 november 2006 12:23 schreef Moonah het volgende:
De gyn stak vorige week één vinger in mijn muts en het deed nog 2 uur pijn.
Overigens snák ik onderhand wel naar goeie sex...
Nu fröbelen we wat, maar weer echt ongeremd heftig passioneel... nah, ehm, laat ook maar...
![]()
![]()
Als het voelt alsof je met het fietsen op de stang bent gedutst en zo pijnlijk en vermoeid is, is het normaal (iig heb ik het ook gehad) Nu met 6 weken is het echt weg.quote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Neuk het volgende:
Mag ik even tussendoor iets vragen? Als ik opsta (uit een stoel of van het toilet) krijg ik zo'n hele nare druk op mijn geslachtsdeel (vooral vooraan). Normaal? Of kan ik er beter effe met de dokter over bellen?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen je Gyn en je vriend dus misschien valt het wel mee.
Doe maar gewoon details hoor Dutch!quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef dutchie het volgende:
Ik zal niet teveel in details treden, maar af en toe zou ik gewoon weer eens ouderwets genomen willen worden.
Inderdaad, daar kun je veel info vinden (in de OP staan allemaal superhandige linkjes). In ieder geval de drie K's: koolbladeren, kin er tegen aan en kwark!quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef Moonah het volgende:
Oh, en dacht ik dat ik fysiek zo'n beetje alles gehad heb.... heb ik twee rode, harde, pijnlijke plekken op één borst.![]()
Ben nu aan het masseren tijdens het voeden, zal het BVtopic eens nalezen op verdere tips.
Maar ik vind het eigenlijk best zielig voor mezelf...
Iiiieuuuww... You said the N-word...quote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef dutchie het volgende:
Dat dacht jij Moonah, er zijn hier mensen die het woord neuken eng vinden en vies en bah en blggh enzo..
Ja, tijdens het drinken, maar je eigen kin mag ook hoor!quote:Op maandag 13 november 2006 14:01 schreef Moonah het volgende:
En tnx PM, ik ga me grondig inlezen.
Kin erop?? Van Thies?
quote:Op maandag 13 november 2006 14:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja, tijdens het drinken, maar je eigen kin mag ook hoor!![]()
Tsssssquote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef dutchie het volgende:
Dat dacht jij Moonah, er zijn hier mensen die het woord neuken eng vinden en vies en bah en blggh enzo..
Inderdaad!quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef dutchie het volgende:
PM bedoelt dat je Thies zo moet aanleggen dat zijn kinnetje ri pijnlijke plek wijst. Sterkte ermee!
Heb je niet iemand die je daar bij kan helpenquote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Inderdaad!
Deze moeder gaat zich even wat ergernis op de hals halen nu, ik wil (heel origineel) een voetafdrukje maken van Simon met vingerverf voor zijn papa's verjaardag.
Daarna kunnen we waarschijnlijk samen onder de douche...
Misschien moet ik het ook maar eens rustiger aan doen. Maar aangezien ik de hele zwangerschap al zo rustig aan heb moeten doen vind ik het nu wel prettig om weer wat te kunnen en delen van het huishouden terug te veroveren e. d.quote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef MeNicole het volgende:
Neuk dat heb ik ook gehad. En het is zelfs nu nog niet helemaal over. Als ik druk ben geweest dan heb ik het nog heel erg. Ook als ik lang moet staan voel ik die druk nog steeds.
Foliuimzuurquote:Op maandag 13 november 2006 15:50 schreef Ireth het volgende:
Deze moeder zit even met de handen in het haar, letterlijk en figuurlijk!
Ik weet dat haaruitval normaal is, ik weet dat men dagelijks meer dan genoeg haren verliest, ik weet dat dat na een bevalling ook het geval kan zijn, maar Suus is nu 3 en sinds kort haal ik de plukken haar van me hoofd af! Tijdens het douchen stromen er gewoon hele plukken haar over mijn schouders het putje in
Nu had ik dat vorig jaar ook en heb het toen uit wanhoop maar kort laten knippen, inmiddels is het weer bijna net zo lang en het gezeik begint weer! Nu vertelde mijn kapper dat dat komt door de weersverandering. Het wordt koud, dus je haar breekt sneller. Klinkt logisch, ware het niet dat het vorig jaar midden in de zomer was! Heb het toen namelijk vlak voor de Julianaparkmeeting kort geknipt!
Nu zat ik zelf al te denken aan vitaminegebrek oid, maar welke dan? Zouden jullie hiermee naar de huisarts gaan?
Neuk ik herken het gevoel heel erg. En hoewel ik er toen van overtuigd was dat het nóóit over zou gaan en ik altijd met een zware doos rond zou lopenquote:Op maandag 13 november 2006 15:49 schreef Neuk het volgende:
[..]
Misschien moet ik het ook maar eens rustiger aan doen. Maar aangezien ik de hele zwangerschap al zo rustig aan heb moeten doen vind ik het nu wel prettig om weer wat te kunnen en delen van het huishouden terug te veroveren e. d.
PM het moederschap gaat me verbazingwekkend lekker af. Ik maak me niet snel druk om de kleine als ie weer es loopt te huilen en doe alles in mijn eigen tempo wat Brent betreft. Wil ie wat eerder of later drinken? Gene probleem (dat soort dingetjes).
Ja, dat was wel makkelijker geweest, dus woensdag nog een poging!! Hier het resultaat!quote:Op maandag 13 november 2006 14:41 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Heb je niet iemand die je daar bij kan helpenDan gaat het heel makkelijk.
Ja officieel wel, maar volgens arts en dietiste niet van die mate dat het invloed heeft (ik zit dus 4 kilo onder 'normaal' ) en daarbij, dat had ik pak hem beet 3 maanden geleden ook en toen had ik dat dus niet zo met mijn haar.quote:Op maandag 13 november 2006 16:26 schreef poemojn het volgende:
Jij had toch ondergewicht Ireth? Kan het daar niet mee te maken hebben?
Hier ook nog steeds zwaar de handrem op sex, het doet nog steeds pijn. Ik moet er eigenlijk mee naar de huisarts, maar dat wordt dan vast de eendebek en daar heb ik nog even helemaal geen behoefte aan. Van de knip heb ik trouwens nauwelijks last, het zijn vooral de inwendige hechtingen. Zo'n vaginawand ruptuur is niet grappig.quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef dutchie het volgende:
Moonah
Ik kan me je helemaal voorstellen vooral qua sex. Nu bijna 5 maanden na de tijd zit de handrem er bij ons ook nog enigszins op en ik heb alleen maar een knip gehad. Ik zal niet teveel in details treden, maar af en toe zou ik gewoon weer eens ouderwets genomen willen worden. Maar het blijft bij: "Zullen we gewoon maar weer missionair doen? En lief enzo?"
Of shockeer ik jullie nu?
vanwege de in OUD gebruikte termen als ongi, kvk enzo
Geen stomme vraag hoor, want ik wist voordat ik het had ook niet wat het was. Het houdt in dat de binnenkant van mijn vagina gescheurd is, zeg maar van de schaamlippen naar de baarmoedermond. Tot hoever precies weet ik niet, in mijn dossier staat "ver doorlopend".quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, misschien even een stomme vraag, maar bij een knip (bij mij dus) is ook door de vaginawand geknipt. Is dat hetzelfde als een vaginawandruptuur, want het klinkt namelijk heftiger?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef dutchie het volgende:
Moonah
Ik kan me je helemaal voorstellen vooral qua sex. Nu bijna 5 maanden na de tijd zit de handrem er bij ons ook nog enigszins op en ik heb alleen maar een knip gehad. Ik zal niet teveel in details treden, maar af en toe zou ik gewoon weer eens ouderwets genomen willen worden. Maar het blijft bij: "Zullen we gewoon maar weer missionair doen? En lief enzo?"
Of shockeer ik jullie nu?
vanwege de in OUD gebruikte termen als ongi, kvk enzo
Linda, heel herkenbaar allemaal. Ik ben bij ongeveer 7 weken na de bevalling weer begonnen met werken, 1 dagje in de week. Ik verveelde me rot thuis. Nu ben ik dan weer helemaal aan het werk en ik merk dat mijn gevoel tov Jetske heel erg aan het veranderen is. Ik ben nu veel blijer om haar te zien, kan ook veel beter mijn werk achter me laten als ik thuis ben (te goed eigenlijk...). Ik heb mijn werk gewoon nodig om me goed te kunnen voelen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:26 schreef linda856763 het volgende:
Nou, rigoureuze beslissing is al genomen: hop, de Nuvaring er weer uit. Ik wil die hormonen niet. En condooms kunnen voorlopig net zo betrouwbaar zijn als de pil of een ring, want dat is ook niet 100%. Ik denk dat ik de controle in het ziekenhuis even afwacht om te overleggen over het plaatsen van een spiraal. Want dat is denk ik dan voor mij de beste optie.
En ik heb net even de ogen uit mijn hoofd gehuild bij. Want ik ben moe, en verdrietig dat ik niet altijd en eeuwig superblij ben met Eva, maar dat ik het soms ook wel moeilijk en zwaar en lastig vind (ojee, ik ben maar een mens, en niet Supermom
) en omdat iedereen op mijn werk zegt: ah joh, geniet van je vrije tijd, als ik vertel dat ik me verheug om weer te kunnen werken (ik voel me dan zo betutteld) en vanwege de bevalling en de zwangerschap, die ik zo zwaar vond, en waarvan ik niet weet of ik dat ooit nog zie zitten, en omdat ik ook een beetje verdriet heb om het leventje dat was, ook al is het leven dat nu is ook mooi en goed, maar zo anders, en zo wennen! En nu ga ik naar bed, met een kruik, en morgen is vast alles weer leuker en beter.
Dat vroeg ik me ook af! Hier dus ook een knip gehad. En 3-lagig (oid) gehecht.quote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef PM-girl het volgende:
Cattie, misschien even een stomme vraag, maar bij een knip (bij mij dus) is ook door de vaginawand geknipt. Is dat hetzelfde als een vaginawandruptuur, want het klinkt namelijk heftiger?
Ik heb dat nou juist helemaaaaaaal niet!quote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk! Ik hou van het beestje bij de naam noemen!Niks klussen of 'oefenen'.
Nu voel ik hem eigenlijk niet meer, tenzij ik superactief ga wandelen (en dan echt een hele dag winkelen bijvoorbeld, of naar de jonge gezinnen beurs).quote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef Neuk het volgende:
Hoe voelt jouw knip nu PM? Ik ben benieuwd hoe lang de genezingstijd bedraagt. Ik hoor verhalen van een week of 6 tot een jaar en vind het dus allemaal wat engig. Bij mij het het uiteraard nog steeds gevoelig en trekkerig maar daar maak ik me dusver nog geen zorgen over
Ik heb nog wel gekeken in de verloskamer, hoe ik genaaid ben, zeg maar (hihi woordgrap) en kon het niet laten te zeggen dat er nog een steekje los zat waar de gyn nog serieus op in ging ook en weer tuseen mijn benen dook...Ik was erg melig zo vlak na de bevalling. Al mijn soanningen van de 35 voorgaande uren kwamen er geloof ik zo'n beetje uit en ik doe dat dan via humor.De gyn verwachtte dat alleen niet.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik heb dat nou juist helemaaaaaaal niet!
Oooh! Wat herkenbaar!!!quote:Op maandag 13 november 2006 23:43 schreef kozakken het volgende:
En het enige wat ik kon denken (behalve de route) was: Dit is nu mijn kostbaarste bezitEn ik voelde me zo gelukkig, zo compleet en tegelijkertijd zo vol van bewust van alle gevaren buiten. Maar in de auto speelde dat even niet. Ik was als enige wakker en had mijn grootste goed om me heen en mocht dat ook nog naar huis brengen.
![]()
Nee, ik heb een fikse waarschuwing gehad! Ik kolf ook de andere borst helemaal leeg, want die begon ook 'zwaar' te voelen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:15 schreef Saffier het volgende:
En het nakolven niet te snel mee stoppen Moonah! Zo heb ik het toen ook gered!
Nare boel. Ik blijf het wel een tijdje rustig aan doen dan. 'k Ga vandaag een piepklein stukje wandelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:03 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, schrijf ik hier gisteren dat ik het niet meer voel, prompt krjig ik weer het moe-gevoel rond mijn knip! Is wel weer weggetrokken toen ik ging slapen. Ik denk dat het te maken heeft met vermoeidheid.
Goede kans dat het inderdaad vanzelf weer komt cattie. Op de spier die ertussen zit na was ik volledig uitgescheurd -binnen, buiten.... the works - en het heeft best wat tijd gekost, maar het is weer goed gekomen (duh! Daarna is de jongste nog geborenquote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef cattie het volgende:
Ireth, wat rot! Helaas geen tips...
[..]
Hier ook nog steeds zwaar de handrem op sex, het doet nog steeds pijn. Ik moet er eigenlijk mee naar de huisarts, maar dat wordt dan vast de eendebek en daar heb ik nog even helemaal geen behoefte aan. Van de knip heb ik trouwens nauwelijks last, het zijn vooral de inwendige hechtingen. Zo'n vaginawand ruptuur is niet grappig.![]()
Maar ooit zal het vast wel weer lekker gaan!
Voor jou en Moonah! (En alle anderen die het kunnen gebruiken.)
Oeh! Neuk heeft weer geile praatjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Neuk het volgende:
alsof mijn klitoris 3 dagen lang gestimuleerd is met een stofzuiger,
Noh! Jouw verhaal daarentegen is ook weer opwindend!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh! Neuk heeft weer geile praatjes...![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:11 schreef PM-girl het volgende:
En dan ben je kraamvrouw af.... toch even zitten huilen in de auto!
Ik bedoelde dus dat als je een hele snelle bevalling hebt gehad de kans groot is dat je last van urineverlies krijgt. Waardoor je dus naar een fysio wordt gestuurd om je bekkenbodem te trainen om zo van je onbedoelde urineverlies af te komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:04 schreef Neuk het volgende:
Ik snap je niet helemaal Rottdog...
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Dutchie, dat zei de vk idd, dat verstopping een van de bijwerkingen kon zijn.
Gisteren bloed geprikt,volgende week de uitslag. Wij met het hele gezin (!) - Simon in de maxicosi dus - kwamen de prikkamer binnen. De vrouw keek op de verwijzing van de vk en vroeg: Hoeveel weken ben je nou precies?
Ik zeg, nou ik ben zes weken geleden bevallen en mijn vriendje zegt, wijzend op Simon: dit is een baby!
Die vrouw krijgt een rood hoofd en legt uit dat ze dacht dat ik voor het bloedonderzoek van de nt-meting kwam! (niet omdat mijn buik dik was iig!)
Alle excuses en daarna natuurlijk alle lof voor Simon!
Ik was blijkbaar verdoofd, sterker nog.... ik wist niets van een knip af. Tot na de bevalling en de moederkoek: 'dan zal ik je nu nog even gaan hechten.' 'ben ik dan ingescheurd?' 'nee, je hebt een knip gehad.' '...ow?...'quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef dutchie het volgende:
Zo af en toe heb ik nog flashbacks van de bevalling. Helaas ook die van die onverdoofde knip.
"Neem maar een goede hap lucht"
Is goed, ga ik doen.
1, 2, hap, knipGodsgloeiende wie was dat?
![]()
Nou, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef bixister het volgende:
en ladywrb, waarom liep je een dag na je bevalling alweer in de stad dan?
Ik moest bij de apotheek info vragen, die wisten wel wat ze bedoelde zei de gyn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:24 schreef linda856763 het volgende:
6 kilo hier!(maar dat wordt nu wel rap minder
). Kweet alleen niet zo goed hoe ik het in een envelopje moet stoppen...
![]()
Hoe moet je dat dan bij-eten Moonah? Krijg je dan een proteinepoeder ofzo? Of astronauten-voedsel-achtige dingen?
Neuh, ik ben niet zo van het ongezonde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:11 schreef Étoile het volgende:
Moonah, iig jezelf niet met ongezonde dingen gaan volproppen,
luca lag in het ziekenhuis en ik moest een kolf kopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef bixister het volgende:
waah PM girl, da's wel een flinke flater ja!
en ladywrb, waarom liep je een dag na je bevalling alweer in de stad dan?
Linda,quote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef linda856763 het volgende:
Hmm, het is normaal toch dat je een heftigere menstruatie hebt na de bevalling? Want het valt bijna niet bij te benen met verbanden en tamponsja sorry, beetje plastisch, maar dat kan hier toch wel? Er zitten al twee broeken in de was vanwege lekkeage, en ik begin me ook een beetje slapjes te voelen... Misschien is het nog een gevolg van weinig vloeien na de bevalling, dat ik dat nu weer inhaal?
Ah, fijn om te horen. Hier is het ook al redelijk genormaliseerd. Alleen dag 1 was nogal heftig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:25 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Linda,
Ik heb de 1e 2 keren ook hele heftigen mensturaties gehad, en ook weinig gevloeid na de bevalling. De 3e keer was het weer normaal.
Ah, lees dit nu pas. Dankje!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:22 schreef Nijna het volgende:
Ze hebben bij de apotheek van die soort milkshakes dingen(zie bijv hier), zal wel net zoiets zijn als die maaltijdshake gevallen. Heb geen idee wat voordeliger is...
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef kozakken het volgende:
En hoe leg je een bijzonder geinteresseerde peuter nu uit dat mama echt nu echt echt echt wat privacy wil op het toilet![]()
(k leen je gewei even hoor Leah)
ah zo!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
luca lag in het ziekenhuis en ik moest een kolf kopen.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Neuk het volgende:
Misschien krijgt kim wel een brusje? Of bedoel je dat niet te zeggen ingrid?
Nou, dát vind ik helemaal stoer! Jullie waren allebei weg? Een 'vreemde' oppas? Daar moet ik écht nog niet aan denken...quote:Op maandag 20 november 2006 10:39 schreef PM-girl het volgende:
We hebben hier 1 oppasuurtje achter de rug, pfff, vond ik ook niks hoor.
Dat klinkt heel fijn. Ik heb ook zo'n draagdoek, maar wij zijn van die schijterds. We hebben hem nog niet gebruikt omdat we bang zijn dat Thies eruit valt...quote:Gisteren een feestje gehad en Simon lekker bij me gehouden in de draagdoek. Dat voorkwam ook dat mensen hem vast wilden houden en ze konden hem toch zien! Heerlijk, dan heb ik echt het gevoel: van mij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |