abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:17:16 #226
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43562410
Ze raden meestal ook aan dat als je een te vlotte bevalling gehad hebt naar een fysio ofzo te gaan wegens urine verlies.
  woensdag 15 november 2006 @ 14:04:31 #227
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43576057
Ik snap je niet helemaal Rottdog...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_43576389
nou, ze vindt je een zeikerd neuk! onee, jij had juist geen vlotte bevalling. tjemig, 35 uur zeg!
  woensdag 15 november 2006 @ 15:11:48 #229
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43578136
Vanmorgen op nacontrole geweest bij de vk, ijzer was te laag dus morgen bloedprikken en ijzertabletten (geen floradix )
Verder over de bevalling gesproken en over mijn onzekerheid over de afloop ervan (en daarbij het niet direct lukken van bv). Ze gaf aan dat dat voor een eerste kind bijna normaal was, 50% van de eerste bevallingen schijnt in het ziekenhuis te eindigen ergens tijdens de weeën. Dit vond ik fijn te horen.
Ook gesproken over het feit dat ik gespannen was tijdens de bevalling, dat was de vk ook opgevallen (en moest er zelfs een beetje om lachen, tijdens de pers-weeën-autorit had ik allemaal commentaar op hoe we reden en hield ik alles in de gaten, dat maakte ze niet vaak mee!).
Omdat ik me in geen enkele situatie goed kan ontspannen vond ze het goed om hier eens naar te kijken, zeker bij een eventuele tweede maar ook zomaar. Ik wil eens gaan kijken of yoga iets voor mij kan zijn.

En dan ben je kraamvrouw af.... toch even zitten huilen in de auto!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43578466
Yoga is misschien best fijn, PM-girl. Ook lekker iets van jezelf...

Deze moeder is weer ongesteld. En hoe . . Nou ja, alles doet het nog, zeg maar...
Eva
  woensdag 15 november 2006 @ 20:04:31 #231
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43586464
Vandaag gewandeld. Ik voel me echt weer een beetje mens Eindelijk.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 15 november 2006 @ 22:39:15 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_43592987
quote:
Op woensdag 15 november 2006 15:11 schreef PM-girl het volgende:
En dan ben je kraamvrouw af.... toch even zitten huilen in de auto!

ik snap je gevoel namelijk helemaal
stormy waters...
sailin'
  woensdag 15 november 2006 @ 22:48:50 #233
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43593329
quote:
Op woensdag 15 november 2006 14:04 schreef Neuk het volgende:
Ik snap je niet helemaal Rottdog...
Ik bedoelde dus dat als je een hele snelle bevalling hebt gehad de kans groot is dat je last van urineverlies krijgt. Waardoor je dus naar een fysio wordt gestuurd om je bekkenbodem te trainen om zo van je onbedoelde urineverlies af te komen.
pi_43594254
Ik ga weer werken vanaf begin december. Mijn baas was helemaal blij toen ik zei dat het verlof me eigenlijk te lang duurde, en of we niet wat konden regelen. Vanaf januari gaat mijn man pas ouderschapsverlof krijgen, maar ik ga in december 4 uur per werkdag aan mijn werk besteden, vanuit huis (laptopje, inbellen...) . Ik ben blij! Ik kan gewoon voor Eva blijven zorgen zoals ik nu al doe, en ik kan de tijd tussendoor ook goed besteden aan mijn werk, wat ik fijn vind, en als ik vanaf januari weer op kantoor ben, ben ik al weer fijn bijgelezen en heb de grootste mailpuinhopen weggewerkt.

PM-girl, Ik moest er vorige week ook toch even wel aan denken, maar ik voelde me al een poosje geen kraamvrouw meer..
Eva
pi_43616180
Hmm, het is normaal toch dat je een heftigere menstruatie hebt na de bevalling? Want het valt bijna niet bij te benen met verbanden en tampons ja sorry, beetje plastisch, maar dat kan hier toch wel? Er zitten al twee broeken in de was vanwege lekkeage, en ik begin me ook een beetje slapjes te voelen... Misschien is het nog een gevolg van weinig vloeien na de bevalling, dat ik dat nu weer inhaal?

[ Bericht 3% gewijzigd door linda856763 op 16-11-2006 18:57:42 ]
Eva
  donderdag 16 november 2006 @ 21:49:29 #236
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43621813
Linda, ik heb geen idee joh of dat normaal is. Bij mij was het juist minder heftig. Maar ik geef ook nog steeds bv, weet even niet meer of dat bij jou ook het geval is? Hou het wel even in de gaten of je niet flauw wordt en zo.

PM, ik weet niet of je nu zo blij moet zijn dat je ijzertabletten krijgt voorgeschreven ipv floradix. Floradix is dan wel niet lekker, maar ijzertabletten kunnen weer voor verstopping zorgen en wordt ingezet op het moment dat Floradix gewoon niet volstaat. Hoop dat je er snel van af komt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43623918
Geef geen bv, dus misschien speelt dat ook mee... Het wordt nu minder, gelukkig...
Eva
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 23:45:40 #238
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_43625445
't Was bij mij net zoals ik me kon herinneren van 'vroeger'. Maar ik geef dan ook bv én kv
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:16:14 #239
94046 PM-girl
pi_43631090
Dutchie, dat zei de vk idd, dat verstopping een van de bijwerkingen kon zijn.
Gisteren bloed geprikt,volgende week de uitslag. Wij met het hele gezin (!) - Simon in de maxicosi dus - kwamen de prikkamer binnen. De vrouw keek op de verwijzing van de vk en vroeg: Hoeveel weken ben je nou precies?
Ik zeg, nou ik ben zes weken geleden bevallen en mijn vriendje zegt, wijzend op Simon: dit is een baby!
Die vrouw krijgt een rood hoofd en legt uit dat ze dacht dat ik voor het bloedonderzoek van de nt-meting kwam! (niet omdat mijn buik dik was iig!)
Alle excuses en daarna natuurlijk alle lof voor Simon!
*
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:17:50 #240
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43631123
Ooo PM, wat zal die vrouw zich gegeneerd hebben zeg! Ze was er echt niet bij met haar hoofd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2006 @ 10:25:13 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_43631316
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Dutchie, dat zei de vk idd, dat verstopping een van de bijwerkingen kon zijn.
Gisteren bloed geprikt,volgende week de uitslag. Wij met het hele gezin (!) - Simon in de maxicosi dus - kwamen de prikkamer binnen. De vrouw keek op de verwijzing van de vk en vroeg: Hoeveel weken ben je nou precies?
Ik zeg, nou ik ben zes weken geleden bevallen en mijn vriendje zegt, wijzend op Simon: dit is een baby!
Die vrouw krijgt een rood hoofd en legt uit dat ze dacht dat ik voor het bloedonderzoek van de nt-meting kwam! (niet omdat mijn buik dik was iig!)
Alle excuses en daarna natuurlijk alle lof voor Simon!

oei, dat is herkenbaar
ik was de avond ervoor bevallen toen ik in de stad liep een een collega met zijn vrouw tegenkwam die tegen me zei: nou zo te zien komt de volgende er al aan
waarop ik antwoordde: nou hoeft het niet, ik ben net gisteren bevallen

was ook wel een hilarische situatie
pi_43631762
waah PM girl, da's wel een flinke flater ja!

en ladywrb, waarom liep je een dag na je bevalling alweer in de stad dan?
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:40:17 #243
94046 PM-girl
pi_43631768
Ik moest wel lachen en gelukkig was het bij mij dus niet vanwege een buik, maar ze schaamde zich net zo erg!

En na 1 dag al in de stad??
*
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:41:31 #244
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_43631804
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef dutchie het volgende:
Zo af en toe heb ik nog flashbacks van de bevalling. Helaas ook die van die onverdoofde knip.
"Neem maar een goede hap lucht"
Is goed, ga ik doen.
1, 2, hap, knip Godsgloeiende wie was dat?
Ik was blijkbaar verdoofd, sterker nog.... ik wist niets van een knip af. Tot na de bevalling en de moederkoek: 'dan zal ik je nu nog even gaan hechten.' 'ben ik dan ingescheurd?' 'nee, je hebt een knip gehad.' '...ow?...'
Nou , dacht ik, mooi niks van gevoeld.
.... daarna wel
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:47:04 #245
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43633943
Haha! PM alweer aan de gezins(!!)uitbreiding!!

Ik ben vanochtend bij mijn eigen gyn geweest. Dat was erg gezellig!!! (Door ziekte van haar kant was het al een poos geleden). Ik kom al een jaar of 5 bij haar, en ze vond het zo leuk om me nu met mijn zoon te zien! Lief mens!
Mijn wond zag er goed uit. Beetje wild vlees.. Heeft ze aangestipt.
En ze zei hetzelfde als jij Belana, "Het komt allemaal goed, heeft alleen tijd nodig."
En verder maakte ze zich zogen om mijn gewicht.
Ik zit nu onder mijn oorspronkelijke gewicht. En als ik BV blijf geven (wat ze aanmoedigt en wat ik ook zeer zeker van plan ben) vreest ze dat het mijn spieren gaat aantasten omdat ik te weinig vet heb opgebouwd. Dus nu moet ik van haar bijvoeding hebben... "Wat zieke mensen ook krijgen", zei ze.
Calorieën en eiwitten.
Nah, eerst maar eens kijken of enhoe ik dat op een andere manier krijg aangevuld. Gek he, de meeste vrouwen willen van die kilo's af en ik weet niet zo goed hoe ik ze er aan moet krijgen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:47:51 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43633954
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef bixister het volgende:

en ladywrb, waarom liep je een dag na je bevalling alweer in de stad dan?
Nou, daar ben ik ook benieuwd naar!
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:49:23 #247
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43633975
Wat grappig Linda, dat jij alweer zo'n zin hebt om te werken..
Ik moet er echt nog niet aan denken...
pi_43634056
Moonah, je mag mijn kilo's wel hebben
Ik heb werkelijk niks te klagen. Alles is helemaal perfect. Het enige is dus dat bij mij die kilo's eraan blijven zitten. En ik eet echt netjes. Als ik minder ga eten dan wordt het gelijk dieten. En dat is ook weer niet goed.
Dussssss, als je wat nodig hebt!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:00:05 #249
94046 PM-girl
pi_43634142
Moonah, fijn dat je je eigen gyn weer hebt gezien. En is wild vlees aanstippen hetzelfde als wratten aanstippen? Dan lijkt het me niet prettig namelijk.
Ik heb trouwens geen onderzoek meer gehad bij de nacontrole, ze vroeg het wel of ik het wilde, maar ik denk dat ik niets geks meer heb en daarbij is de schaamte ook weer wat terug aan het komen! (al was dat laatste niet de reden om het niet te doen)

En hier ook zo'n 3 kilo in de aanbieding, gratis af te halen!
*
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:01:45 #250
108648 cattie
lieve moeder
pi_43634164
Moonah, ondergewicht is ook niet leuk lijkt mij (al heb ik daar geen ervaring mee!). Sterkte met bij-eten!
Nog 1 kg eraf en ik ben op mijn oude gewicht!

Deze moeder heeft vandaag trouwens vrij. En Ive is wel naar het kdv . Ergens voel ik me daar een beetje schuldig over, maar het is wel erg lekker om even een dagje mijn eigen dingetjes te kunnen doen. Mijn man heeft Ive naar het kdv gebracht, zodat ik direct na de voeding mijn bed weer in kon, waar ik tot 11.15 uur heb geslapen! (Het was afgelopen nacht weer een slechte nacht...) En nu wat dingetjes in het huishouden, straks even de stad in, foto's inplakken (ja, ik weet het, ik ga hem dan even heel erg missen), sollicitatiebrief schrijven, enz. enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')