quote:Op woensdag 15 november 2006 15:11 schreef PM-girl het volgende:
En dan ben je kraamvrouw af.... toch even zitten huilen in de auto!

Ik bedoelde dus dat als je een hele snelle bevalling hebt gehad de kans groot is dat je last van urineverlies krijgt. Waardoor je dus naar een fysio wordt gestuurd om je bekkenbodem te trainen om zo van je onbedoelde urineverlies af te komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:04 schreef Neuk het volgende:
Ik snap je niet helemaal Rottdog...

quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Dutchie, dat zei de vk idd, dat verstopping een van de bijwerkingen kon zijn.
Gisteren bloed geprikt,volgende week de uitslag. Wij met het hele gezin (!) - Simon in de maxicosi dus - kwamen de prikkamer binnen. De vrouw keek op de verwijzing van de vk en vroeg: Hoeveel weken ben je nou precies?
Ik zeg, nou ik ben zes weken geleden bevallen en mijn vriendje zegt, wijzend op Simon: dit is een baby!
Die vrouw krijgt een rood hoofd en legt uit dat ze dacht dat ik voor het bloedonderzoek van de nt-meting kwam! (niet omdat mijn buik dik was iig!)
Alle excuses en daarna natuurlijk alle lof voor Simon!

Ik was blijkbaar verdoofd, sterker nog.... ik wist niets van een knip af. Tot na de bevalling en de moederkoek: 'dan zal ik je nu nog even gaan hechten.' 'ben ik dan ingescheurd?' 'nee, je hebt een knip gehad.' '...ow?...'quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:25 schreef dutchie het volgende:
Zo af en toe heb ik nog flashbacks van de bevalling. Helaas ook die van die onverdoofde knip.
"Neem maar een goede hap lucht"
Is goed, ga ik doen.
1, 2, hap, knipGodsgloeiende wie was dat?
![]()

Nou, daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef bixister het volgende:
en ladywrb, waarom liep je een dag na je bevalling alweer in de stad dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |