Ik heb dat nou juist helemaaaaaaal niet!quote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk! Ik hou van het beestje bij de naam noemen!Niks klussen of 'oefenen'.
Nu voel ik hem eigenlijk niet meer, tenzij ik superactief ga wandelen (en dan echt een hele dag winkelen bijvoorbeld, of naar de jonge gezinnen beurs).quote:Op maandag 13 november 2006 20:27 schreef Neuk het volgende:
Hoe voelt jouw knip nu PM? Ik ben benieuwd hoe lang de genezingstijd bedraagt. Ik hoor verhalen van een week of 6 tot een jaar en vind het dus allemaal wat engig. Bij mij het het uiteraard nog steeds gevoelig en trekkerig maar daar maak ik me dusver nog geen zorgen over
Ik heb nog wel gekeken in de verloskamer, hoe ik genaaid ben, zeg maar (hihi woordgrap) en kon het niet laten te zeggen dat er nog een steekje los zat waar de gyn nog serieus op in ging ook en weer tuseen mijn benen dook...Ik was erg melig zo vlak na de bevalling. Al mijn soanningen van de 35 voorgaande uren kwamen er geloof ik zo'n beetje uit en ik doe dat dan via humor.De gyn verwachtte dat alleen niet.
quote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik heb dat nou juist helemaaaaaaal niet!
Oooh! Wat herkenbaar!!!quote:Op maandag 13 november 2006 23:43 schreef kozakken het volgende:
En het enige wat ik kon denken (behalve de route) was: Dit is nu mijn kostbaarste bezitEn ik voelde me zo gelukkig, zo compleet en tegelijkertijd zo vol van bewust van alle gevaren buiten. Maar in de auto speelde dat even niet. Ik was als enige wakker en had mijn grootste goed om me heen en mocht dat ook nog naar huis brengen.
![]()
Nee, ik heb een fikse waarschuwing gehad! Ik kolf ook de andere borst helemaal leeg, want die begon ook 'zwaar' te voelen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:15 schreef Saffier het volgende:
En het nakolven niet te snel mee stoppen Moonah! Zo heb ik het toen ook gered!
Nare boel. Ik blijf het wel een tijdje rustig aan doen dan. 'k Ga vandaag een piepklein stukje wandelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:03 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, schrijf ik hier gisteren dat ik het niet meer voel, prompt krjig ik weer het moe-gevoel rond mijn knip! Is wel weer weggetrokken toen ik ging slapen. Ik denk dat het te maken heeft met vermoeidheid.
Goede kans dat het inderdaad vanzelf weer komt cattie. Op de spier die ertussen zit na was ik volledig uitgescheurd -binnen, buiten.... the works - en het heeft best wat tijd gekost, maar het is weer goed gekomen (duh! Daarna is de jongste nog geborenquote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef cattie het volgende:
Ireth, wat rot! Helaas geen tips...
[..]
Hier ook nog steeds zwaar de handrem op sex, het doet nog steeds pijn. Ik moet er eigenlijk mee naar de huisarts, maar dat wordt dan vast de eendebek en daar heb ik nog even helemaal geen behoefte aan. Van de knip heb ik trouwens nauwelijks last, het zijn vooral de inwendige hechtingen. Zo'n vaginawand ruptuur is niet grappig.![]()
Maar ooit zal het vast wel weer lekker gaan!
Voor jou en Moonah! (En alle anderen die het kunnen gebruiken.)
Oeh! Neuk heeft weer geile praatjes...quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Neuk het volgende:
alsof mijn klitoris 3 dagen lang gestimuleerd is met een stofzuiger,
Noh! Jouw verhaal daarentegen is ook weer opwindend!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh! Neuk heeft weer geile praatjes...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |