Sorry, ik kom zo even binnen vallen en spuien...
Hier gaat het wel goed, en toch ook niet. Ben mezelf een beetje kwijt ofzo. Ik verveel me een beetje als Eva slaapt (en dat is nog best veel) en ik voel me soms een beetje down, en ik wil graag weer wat aan het werk (ik heb nog twee weken vakantie na mijn verlof, maar ik denk dat ik daar weer een beetje van terug kom ) en mijn libido is lichamelijk sh*t maar geestelijk wil ik wel graag...
ik heb een sterk vermoeden dat deze moodswing komt omdat ik vorige week weer met anticonceptie ben begonnen. Nuvaring, niet zoveel hormonen, maar misscihen toch te veel. Dus ik zit nu te twijfelen of ik alleen met condooms durf (want heel bang zijn om zwanger te raken is ook een beetje een moodkiller
![]()
) of dat ik toch voor een koperspiraal zou gaan. Volgens mij zijn dat de enige opties zonder hormonen?
En verder ga ik aan mijn baas vragen of ik begin december mijn laptop al mag komen halen. Mijn vervanger, die het al niet zo goed doet en veel werk laat liggen, heeft per 1 december een andere baan binnen ons bedrijf aangenomen, zodat mijn werk een maand blijft liggen. Als ik de mail alvast wat bij kan werken in december, dan kan ik in januari met een schone lei beginnen. Ik heb een wat vollere agenda nodig om mezelf te vermaken, merk ik.. In november gaan we nog een nieuwe keuken plaatsen, dus dat helpt dan ook wel...
En PV, ik heb dat gevoel ook wel, dat mijn man een andere band met Eva heeft. Soms maak ik me daar druk om, omdat anders in mijn gedachten wel eens hetzelfde als 'minder' is. Maar dat is het niet, het is gewoon anders....